Dat dusquote:
Gebakken pijnboompitten zijn lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
Van pijnboompitten kun je een bittere smaak in je mond krijgen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb vandaag mijn engels mondeling examen gehaald, met veel gehakkel enzodacht de hele tijd veel te moeilijk, toch gehaald
19de schriftelijk.. En dan pas 11 feb weer school
Gefeliciteerd! Wat fijn, zoiets dat je niet verwacht, gewoon toch doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb vandaag mijn engels mondeling examen gehaald, met veel gehakkel enzodacht de hele tijd veel te moeilijk, toch gehaald
ik zei wel de hele tijd met een lekker engels accent: oh goddd.. Misschien was dat mn redding!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Keej dan Pat.
Ik krijg flashbacks naar mijn gestuntel bij Engelse mondelingen.
Slim!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei wel de hele tijd met een lekker engels accent: oh goddd.. Misschien was dat mn redding!
ik heb nooit echt moeite met engels.. Heb ook geen lessen gevolgd dit semester want had vrijstelling.. Maar door zenuwen ging ik veel te moeilijk denken.. Stomquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat fijn, zoiets dat je niet verwacht, gewoon toch doen![]()
1 van de hoeveel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar tenminste nog 1 examen gehaald dit semester
Ja gebakken zijn ze heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gebakken pijnboompitten zijn lekker.
Dat vind mijn hamster ook.
Oeh gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb nooit echt moeite met engels.. Heb ook geen lessen gevolgd dit semester want had vrijstelling.. Maar door zenuwen ging ik veel te moeilijk denken.. Stom![]()
Maar tenminste nog 1 examen gehaald dit semester
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen piscesquote:
Nee, het begint netquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miauwie
Alweer wat aan de beterende hand?
Oh das wel jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3maar ik mag die andere 2 niet doen ivm te veel afwezigheid!
Geachte Lovelessquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte Loveless
Bij deze groet ik u bij je aankomst in dit topic.
Met vriendelijke groet,
Graseter
mjah.. Te laat komen, of niet.. Eigen schuld, kan er mee leven ( en komend semester komt me ook beter uit..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh das wel jammerWaarom ben je zoveel afwezig dan?
Voel je je al iets beter?quote:
Oh bummerquote:
Waarde Graseter,quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte Loveless
Bij deze groet ik u bij je aankomst in dit topic.
Met vriendelijke groet,
Graseter
Ben je ook ziek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter?
Ik heb vannacht maar 4 uur geslapen ofzo![]()
quote:
Nee, ik ben juist weer beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben je ook ziek?![]()
Ik had het warm, zweten, hoesten
Piekeren, why?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben juist weer beter
Was aan het piekeren enzo
quote:
Geachte heer Loveless,quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waarde Graseter,
Dank u voor deze gracieuze ontvangst in dit prachtige topic.
Hoogachtend,
Loveless
werk/studie/toekomst enzoquote:
Aaahhquote:
Jouw onderschriftquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte heer Loveless,
Ik heb uw dank ontvangen, dat wou ik bij deze even melden.
Het was me een waar genoegen om u te verwelkomen.
Hopelijk kan ik u in de toekomst meer begroeten.
Met vriendelijke groet,
Graseter
Mja, dan moet ik eerst mijn laptop fixenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen in bed moeten liggen
herkenbaarquote:
Okee, ga ik ook naar kijken, tnxquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahh![]()
Ik weet ook niet echt iets. Een goed uzb in Amsterdam is ProJob trouwens
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor overquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen in bed moeten liggen
Ja jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor over
Neuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja
In je spijkerbroek zeker
Eerst een baan vinden en dan nog even nadenken erover? Je hebt nog tijd zat johquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ga ik ook naar kijken, tnx
Het is meer ook dat ik gewoon niet zo goed weet wat ik nu wil (en wat ik wil dat kan niet enzo)
Maar ook goed nieuws: moet minder belasting bijbetalen dan verwacht
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor over
met zonder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als jullie drie daar liggen kom ik wel langs met zonder spijkerbroek heur
Kom er maarrrr bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met zonder?
Miauw, zal ik bij je in bed komen liggen? Kijken of Ll dan nog durft
Ik luister veel muziek maar ik luister muziek die te vinden is op mijn Last.fm profiel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef pgrferrari het volgende:
Gras jij luistert toch veel muziek?
Iemand had deze jaarmix gemaakt:
http://soundcloud.com/vinelli/jaarmix-2010
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister veel muziek maar ik luister muziek die te vinden is op mijn Last.fm profiel.
En nu is hij stil hequote:
Nee, hij is schattig maar hij laat kansen liggenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zit hij toch ineens liever aan zijn goed belegde bammetjes ja.
Oh wacht, mn zusje zegt dat ik moet stoppen met alles negatief zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou je het zegt.![]()
Zo had ik het eerlijk waar nog niet gezien.
Heeft iedereen wel eens tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha @ je zusje. (nee, ik lach haar niet uit)
Ik maak wel vaker opmerkingen die ik totaal niet vies of fout bedoel.Kan Bella wel bevestigen.
Nee joh...die is al lang afgehaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens toch
Even kijken; positief gezien:
Ll wil ons niet teleurstellen en is energie aan het opdoen door zijn bammetjes te eten vóór hij bij ons in bed komt liggen
Eerder andersom gok ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk is ie dus heel lief. Met af en toe een vals karteltje.
Wij vermaken ons samen wel he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee joh...die is al lang afgehaakt
Mja, maar jouw beschrijving is niet echt manlyquote:
Wij welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vermaken ons samen wel he?![]()
Ik was ff energydrink halen bij de AHquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
Ll wil ons niet teleurstellen en is energie aan het opdoen door zijn bammetjes te eten vóór hij bij ons in bed komt liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |