Poll?quote:
wat moet je nu in vullen wie je beter of wie je slechter vindquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Poll?
Hierzo!
-poll verwijderd ivm verwarring-
Bij die gene waarbij jij een blikje bier tegen z'n kop zou mieteren als het begint te zingen. Bij die gene waarbij je liever de stembanden eruit zou trekken omdat het simpelweg niet of aan te horen. Bij die gene waar je liever op kotst dan op fapt. Bij die gene waarbij je je afstandsbediening sneller dan het licht pakt om je geluid te muten. Bij die gene die gewoonweg niet om aan te horen is...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat moet je nu in vullen wie je beter of wie je slechter vind
ja nu hebben mensen al gestemd op hun favorietquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij die gene waarbij jij een blikje bier tegen z'n kop zou mieteren als het begint te zingen. Bij die gene waarbij je liever de stembanden eruit zou trekken omdat het simpelweg niet of aan te horen. Bij die gene waar je liever op kotst dan op fapt. Bij die gene waarbij je je afstandsbediening sneller dan het licht pakt om je geluid te muten. Bij die gene die gewoonweg niet om aan te horen is...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef tdrone het volgende:
Ik vind jennifer beter (kom maar op met dat getroll)
Ik zie het... Jennifer staat voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nu hebben mensen al gestemd op hun favoriet
schandaligquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het... Jennifer staat voor
Ja, kijken ok. Luisteren neequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef NBT het volgende:
Jennifer sowieso, kijk dan.......... KIJK DAN....
Dit moet zusje zijn..quote:Deze 23-jarige dame, die bekend staat als het broertje van
Het probleem is juist dat iedereen kijkt in plaats van luistert.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef NBT het volgende:
Jennifer sowieso, kijk dan.......... KIJK DAN....
Klopt, een man is per definitie een mindere zangerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Maar om ontopic te zijn. Ga ik toch voor Bart, vind ik de minst slechte zanger, in hoeverre je een vrouw met een man kan vergelijken.
Ik vond haar inderdaad erg slecht in het stukje wat ik had gezienquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef ranja het volgende:
Ik hoort Bart én Jennifer liever dan Benny en Lenny... ik wil ze niet perse beter noemen maar wel meer aansprekend.
Als er 1 iemand is die zeer onterecht in de HMH stond is het eerder Shary An, daar kan ik niet tegen.
En ze vind het zelf ook allemaal zo goed gaan, ik geloof dat ze soulllllll in haar stem hoort, want dat praat Ansj haar aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef ranja het volgende:
Als er 1 iemand is die zeer onterecht in de HMH stond is het eerder Shary An, daar kan ik niet tegen.
Ik herken Jennifur bijna niet op deze foto, normaal heeft ze zo'n zacht popperig gezicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
The Voice of Holland kent talenten. Eens? Ja? Mooi!
Maar bij de laatste 12 zitten er 2 kandidaten die misschien(lees: zeker!) niet in een uitverkocht HMH hoorde te staan. Deze 2 kandidaten moeten het itt de bedoeling van programma het hebben van hun uiterlijk.
We hebben het over....:
[ afbeelding ]
In de rechterhoek... Jennifer Ewbank
Denk aan je hart.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat niet.
Ik ben nog steeds pissig dat-ie door is
Nee, je bent pissig dat Wiep níet door is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat niet.
Nee, niet... want ik baalde al dat hij door was na de battle dat hij door was. Dat hij daarna elke liveshow weer opnieuw via een kutmanier weet door te gaan deed mijn 'haat' jegens de heer Overbeek tot een toppunt stijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, je bent pissig dat Wiep níet door is.
quote:En ik vind ze allebei slecht, maar als ik dan toch moet kiezen vind ik Bart slechter, omdat ik om de reacties op Jennifer op FOK! harder moet lachen.
Dat is te merken jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat niet.
Zolang ze haar snoetje maar niet opentrekt gaat het wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
Jennifer ziet er trouwens wel goddelijk uit op deze foto
Daarom juist een titanenstrijd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
Strijd der falers meer, dit is toch geen titanenstrijdde matigste zanger tegen de overhypte zangeres
Nee.quote:maar doe dan toch maar Bart door, gewoon... om alle Ieuwbank-lovers even te fucken
Duh, dat heet sarcasme.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
Strijd der falers meer, dit is toch geen titanenstrijdde matigste zanger tegen de overhypte zangeres
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja OP lezen is soms wel handig
Sorry Benny, kusje op je OP
Benny is al helemaal ingeburgerd in Broâbantquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb daar keiveel moeite voor gedaan man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |