Mijn apotheek heeft alleen maar 1 versie domperidon. Ik krijg maar steeds 10 tabletjes. Ik heb het nooit bij een ander geprobeerd dus wat daar te krijgen is weet ik verder niet. Ik ben er ook weer mee gestopt omdat ik geen verschil merkte.
Dat ik een miskraam zou hebben gehad geloof ik niet. Dit buitensporig bloedverlies had ik begin december ook, daarom ben ik naar de HA gegaan toen. Ik ben toen direct met de cerazette gestopt, middenin de strip. Het bloedverlies stopte en begon afgelopen donderdagavond weer en werd steeds erger en erger. Het stopte gewoon niet.
In de douche liep het er gewoon uit, ik had niet eens tijd om me af te drogen.
Het is nu nog steeds een stuk minder gelukkig, gewoon normaal.
Leah werd om 5.15. krijsend wakker. Ik wilde haar aanleggen maar ze duwde me weg en begon harder te krijsen. Ik ben met haar naar beneden gegaan maar ze bleef maar krijsen en mij wegduwen. Ik heb ernaast zitten huilen. Voelde me afgewezen en machteloos omdat ik voor het eerst van haar leven niet wist waarom ze zo huilde (ze huilt eigenlijk zelden of nooit).
Ze heeft op een gegeven moment een stuk ontbijtkoek gegeten en werd rustiger. Bij me drinken wilde ze daarna nog steeds niet.
Ik heb haar in bed gelegd denkende dat de borstvoedingsperiode nu abrupt gestopt werd door haar. Ik voelde me er niet klaar voor maar werd toch ook wat rustiger.
Om 9.15 werd ze wakker, ik heb haar aangelegd en ze dronk weer.
Ik heb besloten dat ik een ochtendvoeding en avondvoeding blijf doen. Geen domperidon, geen neusspray, niet meer kolven. Geen "kunstgrepen" meer.
Ze is oud genoeg om nu zelf te beslissen wat ze wil met de bv (

) en ik ga door als zij dat wil en anders is het gewoon over en uit. Klaar.