abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91022346
lily dat is echt TE veel! Ondanks dat je HA dat heeft gezegd, neem toch maar even contact op met de HAP vandaag. Persoonlijk zou ik je willen zien en je adviseren gelijk een zws-test te doen...
pi_91024090
Dat is inderdaad wel erg veel Lily :{ bijwerking of niet, met deze hoeveelheden bloed gaat je ijzergehalte ook in no time naar heel laag! Bellen hoor!!

Asy, het kan ook genoeg zijn hoor ;) , 3 x 10.. ik had met 3 x 10 mg in 24 uur mega stuwing en dat bleef ook.. als ze niet binnen 3 uur kwam, dan stond ik op ploffen ;)
pi_91024107
Domperidom waar haal je dat? Gewoon bij de drogist?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91024171
Ja.. bij veel apotheken moet je tegenwoordig wel een vragenlijst invullen en krijg je het niet zomaar meer mee. Er zijn ook online apotheken die het verkopen.
pi_91024326
Nee dus. ;) De drogist verkoopt het niet.
pi_91024449
Oh :') goeiemorgen!!!! Niet bij de drogist dus nee...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:25:45 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91025170
Ah, ongesteld zijn is kennelijk het event van dit weekend :o

Hier dus ook sinds gisteren, en dat terwijl zoonlief net 5½ week oud is :{
Toevallig werd ik na de geboorte van B. ook op 8 januari ongesteld, maar die was van 12-11.... nu al ongesteld na een bevalling op 30-11 is wel heel erg rap :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91025537
Lily zonder gekheid heb je een zw.test gedaan?

Is het inmiddels minder geworden of nog hetzelfde?
Ik heb ook 10 maanden cerazette geslikt en ben gewoon normaal ongesteld geworden zonder noemenswaardige bijwerkingen. Had er nog nooit van gehoord dat je het te lang kunt slikken en dat dit gevolgen ervan zijn :o

Je lijf krijgt best een opdonder van zoveel bloedverlies hoor dus ik zou het niet te lang aankijken. :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91025892
Lily, dat kan toch bijna niet van echt alleen een pil komen?!
Klinkt best wel heftig, ik zou even naar de huisartsenpost zijn gegaan als ik jou was.
Misschien is het toch iets anders,zoals een vleesboom? Dan kan je ook heel heftig bloedverlies hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91031989
Oh Lily, wat de rest zegt, dat lijkt me toch wel erg heftig voor je lijf, zoveel bloedverlies. :*

Ko en ik waren net op de kinderboerderij en in de binnenruimte, naast de cavia's zat een mama een piepklein baby'tje te voeden. Echt zo klein. :o O+
Tenminste dat vond ik dan, met Ko in gedachten, de lange slungel die allang niet meer op een arm past tijdens te voeden, maar waarvan de benen vaak naast me bungelen.
In elk geval, ik ging er enorm van rammelen, en dat gebeurt me niet vaak. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91034037
Vleesbomen... Die had mijn mam, niet was bijna continu ongesteld en veel. Uiteindelijk heeft zij besloten de boel weg te laten halen. Maar mijn mama ik ook al 47.
pi_91034993
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Ticootje het volgende:
Vleesbomen... Die had mijn mam, niet was bijna continu ongesteld en veel. Uiteindelijk heeft zij besloten de boel weg te laten halen. Maar mijn mama ik ook al 47.
Mijn moeder had dat ook, wil niet zeggen dat Lily dat heeft he maar wat ze omschrijft herken ik heel erg. Dat enorm maandverband het gewoon niet meer kan tegenhouden en steeds moeten verschonen en bij het opstaan het gewoon voelen lopen.
Dat is echt niet goed hoor. De huisarts deed het af als ''begin van de overgang'' :') na nogmaals een bezoekje een doorverwijzing gekregen en toen middels een echo zagen ze het meteen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91035398
Zoveel bloed lijkt me niet gezond.. Ik zou er toch ff naar laten kijken.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:19:57 #64
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91038304
Lily hoe gaat het nu met je?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:30:14 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91038714
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef Orea het volgende:
Asy, het kan ook genoeg zijn hoor ;) , 3 x 10.. ik had met 3 x 10 mg in 24 uur mega stuwing en dat bleef ook.. als ze niet binnen 3 uur kwam, dan stond ik op ploffen ;)
Ja dat weet ik. Ik had hetzelfde (met 3x10mg). Maar lily zei dat het bij haar niks deed en de lactatiekundige bij wie ik geïnformeerd heb, zei dat het niet zo vaak voorkwam dat mensen reageerden op zo'n lage dosering als ik gebruikt had. Ze zei dat als ik haar van tevoren had gebeld, dat zij dan geadviseerd zou hebben om met 3x30mg te starten...

Domperidon krijg je bij de apotheek. Ik hoefde er niks voor in te vullen.
pi_91038930
Ik kijk morgen ff aan anders haal ik maandag ff wat. Nu 2 dagen een beetje prut met kolven, net genoeg wat ze drinkt. Nu drinkt ze opeens wel veel uit haar flesje.
pi_91039502
We zijn net terug.

Het fikse bloedverlies bleef in de ochtend. Tampon en kraamverband en na anderhalfuur voelde ik de boel alweer doorlekken (je voelt het inderdaad stromen).
Toen naar Amsterdam gereden, daar aangekomen om 13.30 meteen weer het boeltje moeten verschonen maar sindsdien is het een stuk minder. Zoals het normaal gaat zeg maar.

Ik voel me verder normaal...enne...zwangerschapstest? Hoezo? We gebruiken condooms sinds ik gestopt ben met de cerazette.
Ik moet nu echt aan die essure hoor

En wat betreft domperidon...3 x 30 mg? Klinkt misschien stom maar wat een kostenpost zou dat worden. Jeetje (ik betaal 3,60 voor 10 tabletjes van 10mg).
pi_91039665
Zo duur? Laat dan maar.
pi_91039986
Fijn dat het wel geminderd is Lily, hopelijk blijft dat zo
pi_91040500
nou, dat hoop ik ook maar...dat is echt niet te doen zeg, zoveel...je schrikt er ook van (en ook van jullie reacties wel...)
pi_91040607
Online betaal ik 4,50 voor 30 tabletten...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:13:33 #72
259886 pessie
pi_91041055
Lily fijn dat het nu beter gaat. Ga je je huisarts nog een keer benaderen hiermee?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:33:48 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91042157
30 tabletjes is idd stúkken goedkoper dan 10, echt idioot. En bij de apotheek ff vragen naar de goedkope versie zeg maar. Exact zelfde samenstelling maar heet geen domperidon. Ik had 30 tabletjes voor 3 - 4 euro dacht ik.

Fijn dat het vloeien nu wat minder is Lily, ik schrok er ook van. Een zwangerschapstest werd aangeraden om een miskraam uit te sluiten denk ik.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91043225
Lama... Net opeens 250cc gekolfd. Steeds als ik denk dat ik dip id hij opeens toch weer op peil. Blijkbaar regelt ze het toch heel goed zelf. Ze hoefde ook niet haar hele fles, ze zit gewoon vol.
pi_91043678
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef lily het volgende:
nou, dat hoop ik ook maar...dat is echt niet te doen zeg, zoveel...je schrikt er ook van (en ook van jullie reacties wel...)
oh sorry t was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken! :o :*
Ik vond het gewoon als buitensporig veel bloedverlies klinken maar als het alweer minder is geworden nu dan is dat in elk geval al fijn. Als het zo blijft zou ik wel nog es aan de bel trekken, maar als het zich nu normaliseert sja wat dan.
Het klonk gewoon nogal euh makkelijk gezegd zeg maar om het op de cerazette te gooien en ook dat je dan nog wel 3 maanden last kunt hebben ervan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91047306
Orea is dat incl verzendkosten?

lily het was ook niet mijn bedoeling je te laten schrikken, maar ik schrok op mijn beurt wel van jouw bericht over de hoeveelheid bloedverlies! Ik ken deze bijwerking helemaal niet, daarom leek (en lijkt) het me verstandig toch nog eens contact op te nemen met een arts. De test zou idd zijn om een miskraam uit te sluiten.

Zitten hier nog meer facebookers? Klik!
  zondag 9 januari 2011 @ 00:16:51 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91050629
Leandra, wat snel }:|

Hier nooit Cerazette gebruikt maar zeker de 1e dagen van mijn menstruatie doe ik maximaal 2 uur met een super-tampon. En soms red ik net 1 uurtje. Er wordt ook wat afgewassen die week, vooral beddegoed :X
Misschien toch eens naar laten kijken als ik jullie reacties op Lily zo lees.
Zwanger ben ik in ieder geval zeker niet.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 9 januari 2011 @ 09:27:41 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91057379
Ik verlies wel meer bloed de eerste 2 dagen dan voor de zwangerschap maar niet zoveel dat het door tampon en kraamverband komt.

Ik heb nu trouwens niks meer gemerkt van een productiedip tijdens de menstruatie *O*

Volgens mij kun je domperidon ook vergoed krijgen (maar dat weet ik even niet zeker).
Orea, waar koop jij het online dan?
  zondag 9 januari 2011 @ 09:31:26 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91057411
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef WupWup het volgende:

Zitten hier nog meer facebookers? Klik!
Link doet het bij mij niet....
pi_91057952
Mijn apotheek heeft alleen maar 1 versie domperidon. Ik krijg maar steeds 10 tabletjes. Ik heb het nooit bij een ander geprobeerd dus wat daar te krijgen is weet ik verder niet. Ik ben er ook weer mee gestopt omdat ik geen verschil merkte.

Dat ik een miskraam zou hebben gehad geloof ik niet. Dit buitensporig bloedverlies had ik begin december ook, daarom ben ik naar de HA gegaan toen. Ik ben toen direct met de cerazette gestopt, middenin de strip. Het bloedverlies stopte en begon afgelopen donderdagavond weer en werd steeds erger en erger. Het stopte gewoon niet.
In de douche liep het er gewoon uit, ik had niet eens tijd om me af te drogen.

Het is nu nog steeds een stuk minder gelukkig, gewoon normaal.

Leah werd om 5.15. krijsend wakker. Ik wilde haar aanleggen maar ze duwde me weg en begon harder te krijsen. Ik ben met haar naar beneden gegaan maar ze bleef maar krijsen en mij wegduwen. Ik heb ernaast zitten huilen. Voelde me afgewezen en machteloos omdat ik voor het eerst van haar leven niet wist waarom ze zo huilde (ze huilt eigenlijk zelden of nooit).
Ze heeft op een gegeven moment een stuk ontbijtkoek gegeten en werd rustiger. Bij me drinken wilde ze daarna nog steeds niet.
Ik heb haar in bed gelegd denkende dat de borstvoedingsperiode nu abrupt gestopt werd door haar. Ik voelde me er niet klaar voor maar werd toch ook wat rustiger.

Om 9.15 werd ze wakker, ik heb haar aangelegd en ze dronk weer.

Ik heb besloten dat ik een ochtendvoeding en avondvoeding blijf doen. Geen domperidon, geen neusspray, niet meer kolven. Geen "kunstgrepen" meer.
Ze is oud genoeg om nu zelf te beslissen wat ze wil met de bv ( :+ ) en ik ga door als zij dat wil en anders is het gewoon over en uit. Klaar.
pi_91058150
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Link doet het bij mij niet....
Dat komt volgens mij omdat de pagina verwijdert is :{ -O-

Even in een notendop, het was een event-pagina, de facebook "nurse-in". Blijkbaar is facebook op grote schaal afbeeldingen van vrouwen die aan het borstvoeden zijn aan het verwijderen, en pagina's over borstvoeding worden ook verwijdert, dit omdat het 'inapropriate content' zou zijn.

De pagina riep op om je profielfoto te veranderen naar een van je bv-foto's of anders het nationale symbool voor bv (zoiets als mijn ava maar dan blauw en niet alien :P) om aan te geven dat borstvoeding iets heel normaals is en niet als 'inapropriate' gezien moet worden.

Ik ben helemaal niet van de borstvoedingsmafioso ofzoiets dergelijks maar ik vind het wel belachelijk dat zoiets als een borstvoedingsfoto als inapropriate wordt beschouwd en dat men vindt dat het niet moet kunnen, terwijl er wel hele pagina's zijn met foto's van Victoria's Secrets, Sloggi, en zelfs Playboy en dergelijke met foto's waar op het algemeen meer op te zien is dan op bv-foto's.
Stom Amerikaans puriteins gedoe is het. Dit heeft weinig met bv-fanaticisme te maken maar alles met vreemd censuur gedrag.

Mijn (tijdelijke) profielfoto op dit moment:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91058209
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:39 schreef huuphuup het volgende:
Stom Amerikaans puriteins gedoe is het. Dit heeft weinig met bv-fanaticisme te maken maar alles met vreemd censuur gedrag.
precies

en mooie foto O+
pi_91058334
Klinkt goed Lily, om de keus bij Leah te laten. Haalt wat druk van je schouders. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het een verdrietige morgen voor je was. :*

Huh, hij is inderdaad gewoon weg. En alle links ernaar ook! :o
Shockerend vind ik het zelfs. :N
Mooie foto Huup! O+

De mijne:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91058631
Mooie foto Oeks O+ herkenbaar die beentjes zo :D lekker dubbelgeklapt liggen <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91058745
Ik snap Facebook echt niet, waarom borstvoeding censureren? :?
Wat een mooie foto's Huup en Oeke O+ Helaas heb ik geen recente bv-foto, ik zal vandaag mijn man nog even heel lief aankijken, maar hij gaat altijd heel hard zuchten als hij foto's moet maken :')

Lily wat verdrietig vannacht :* :'( Ze wees jou niet af hoor, alleen het drinken bij jou :*
Fijn dat het je een rustiger gevoel geeft nu je besloten hebt de keuze bij Leah te laten!
Hoe is het nu met de bloeding? Voel je je wel goed enzo, niet duizelig?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 9 januari 2011 @ 11:16:48 #86
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_91058774
Die foto's O+

Ik doe ook mee:

Tijdens Toby's kraamfeestje. Ik weet nog zo goed hoe ik me voelde, helemaal gelukkig en een beetje stoned door de hormonen, dat zie je ook wel :)
.... met gevoel voor drama....
  zondag 9 januari 2011 @ 11:23:55 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91058917
Ik ga M. vragen vandaag ook een (mooie) bv-foto te maken :Y

Ik wist trouwens niet dat er 190cc in 1 borst past :X :X mennnn wat deed dat zeer vanmorgen vroeg :X
Ylana
pi_91059594
Auch Saffier, dat is niet fijn nee! :X
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91059756
Zal de mijne vanavond ook posten! Zit nu op het werk namelijk en ik zie dat ik niet kan doorlinken vanaf facebook
pi_91060905
quote:
Op zondag 9 januari 2011 11:23 schreef Saffier het volgende:
Ik ga M. vragen vandaag ook een (mooie) bv-foto te maken :Y

Ik wist trouwens niet dat er 190cc in 1 borst past :X :X mennnn wat deed dat zeer vanmorgen vroeg :X
Yep, tussendoor ff stoppen met kolven omdat je flesje vol zit ;)
pi_91060970
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

haha idd, ik heb al vaak overstromingen gehad :P
pi_91061032
Ik had met de swing dat m'n melk door de motor schoot bij een hard tsr... Er zit zo'n gaatje dat zorgt voor het vacuüm, daar kan een kolf slecht tegen kan ik je vertellen.
  zondag 9 januari 2011 @ 12:55:09 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91061499
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Idd, paste niet :')

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik had met de swing dat m'n melk door de motor schoot bij een hard tsr... Er zit zo'n gaatje dat zorgt voor het vacuüm, daar kan een kolf slecht tegen kan ik je vertellen.
Dat had ik een week of wat geleden :X Heb toen M. erbij geroepen, melk zat óveral. En toen ik 'm weer aanzette daarna spoot de rest van de melk nog even door de kamer heen uit dat motortje :')

En vannacht zo'n harde tsr dat Ylana t niet bij kon benen :o Melk kwam uit haar neus :X Ik had jou er al eens over gehoord Tico maar wist niet wat ik me daarbij voor moest stellen. Nu dus wel :')
Het rare is, vanmorgen dus die 190 echt óver en net zat ze moeilijk te doen om voldoende binnen te krijgen. Waarschijnlijk is het meer dat ze geen zin heeft om even door te werken na de tsr.
Ylana
pi_91061612
Leyla doet dat ook, ze is af en toe een beetje lui.
  zondag 9 januari 2011 @ 13:03:44 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91061831
Inderdaad, en als ik het dan te snel zat ben of niet goed doorheb en haar de andere borst aanbied zit ik gelijk met vieze groene poep ipv mooi worteltjesgeel/oranje. Weet ik meteen weer dat ik even op moet letten :D
Ylana
pi_91061898
ook al zo'n topic die ik steeds vergeet :@

*G* even jompelen voor alle mijlpalen en een :* voor allen

lilly wat een schrik! blij toe dat het nu minder is, maar het klinkt/klonk niet echt goed :*

en wat kunnen jullie allemaal veel kolven :D

ik kolf nu alleen nog maar laat in de avond omdat minidraak bij de boterham een flesje gekolfd krijgt, maar 80cc is zo'n beetje gemiddeld (handkolf)
ze drinkt de nacht, een ochtend en bij het avond eten nog bij O+ (en ik ben daar lekker heel trots op) dus ik vind het ook prima hoor, ook nog een vriezer vol!
pi_91062497
Ik heb eigenlijk geen echt mooie van ons samen, maar deze vind ik wel erg mooi.. Totale overgave!

En ik vind het ook van de zotte....
  zondag 9 januari 2011 @ 13:42:48 #98
259886 pessie
pi_91063217
Wat raar dat ze die pagina zomaar verwijderen!

Lily, ik heb wel eens gehoord dat als je ongesteld bent je melk anders kan gaan smaken, misschien wilde ze daarom niet?
pi_91063474
Oh en die Dom is ex verzendkosten er komt eenmalig 5 euro bij geloof ik. Ik bestel het bij medicijnen punt enel.
pi_91067234
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef pessie het volgende:
Lily, ik heb wel eens gehoord dat als je ongesteld bent je melk anders kan gaan smaken, misschien wilde ze daarom niet?
Misschien is dat het wel..ik weet het niet. Het was wel een vervelende ochtend zoals oeke al zei ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door lily op 10-01-2011 07:07:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')