Mijn moeder had dat ook, wil niet zeggen dat Lily dat heeft he maar wat ze omschrijft herken ik heel erg. Dat enorm maandverband het gewoon niet meer kan tegenhouden en steeds moeten verschonen en bij het opstaan het gewoon voelen lopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:50 schreef Ticootje het volgende:
Vleesbomen... Die had mijn mam, niet was bijna continu ongesteld en veel. Uiteindelijk heeft zij besloten de boel weg te laten halen. Maar mijn mama ik ook al 47.
Ja dat weet ik. Ik had hetzelfde (met 3x10mg). Maar lily zei dat het bij haar niks deed en de lactatiekundige bij wie ik geïnformeerd heb, zei dat het niet zo vaak voorkwam dat mensen reageerden op zo'n lage dosering als ik gebruikt had. Ze zei dat als ik haar van tevoren had gebeld, dat zij dan geadviseerd zou hebben om met 3x30mg te starten...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef Orea het volgende:
Asy, het kan ook genoeg zijn hoor, 3 x 10.. ik had met 3 x 10 mg in 24 uur mega stuwing en dat bleef ook.. als ze niet binnen 3 uur kwam, dan stond ik op ploffen
oh sorry t was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef lily het volgende:
nou, dat hoop ik ook maar...dat is echt niet te doen zeg, zoveel...je schrikt er ook van (en ook van jullie reacties wel...)
Link doet het bij mij niet....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef WupWup het volgende:
Zitten hier nog meer facebookers? Klik!
Dat komt volgens mij omdat de pagina verwijdert isquote:
preciesquote:Op zondag 9 januari 2011 10:39 schreef huuphuup het volgende:
Stom Amerikaans puriteins gedoe is het. Dit heeft weinig met bv-fanaticisme te maken maar alles met vreemd censuur gedrag.
Yep, tussendoor ff stoppen met kolven omdat je flesje vol zitquote:Op zondag 9 januari 2011 11:23 schreef Saffier het volgende:
Ik ga M. vragen vandaag ook een (mooie) bv-foto te maken
Ik wist trouwens niet dat er 190cc in 1 borst past![]()
mennnn wat deed dat zeer vanmorgen vroeg
haha idd, ik heb al vaak overstromingen gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, tussendoor ff stoppen met kolven omdat je flesje vol zit
Idd, paste nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, tussendoor ff stoppen met kolven omdat je flesje vol zit
Dat had ik een week of wat geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik had met de swing dat m'n melk door de motor schoot bij een hard tsr... Er zit zo'n gaatje dat zorgt voor het vacuüm, daar kan een kolf slecht tegen kan ik je vertellen.
Misschien is dat het wel..ik weet het niet. Het was wel een vervelende ochtend zoals oeke al zeiquote:Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef pessie het volgende:
Lily, ik heb wel eens gehoord dat als je ongesteld bent je melk anders kan gaan smaken, misschien wilde ze daarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |