Een diepe vrouw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met een diepenaar God, voor het uitvinden van de vrouw
Van de wereld!quote:
ok...quote:
wat zegt Mexicaantje als Dago te lang bezig is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehehe, browserhistorie checkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie in de ochtend nog wel eens gemompel in de trant van "sjongejonge, wat zijn ze gisteravond weer bezig geweest" enzo
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en voor het uitvinden van fontanellen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok...
[..]
wat zegt Mexicaantje als Dago te lang bezig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus hè...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok...
[..]
wat zegt Mexicaantje als Dago te lang bezig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wehehehe, browserhistorie checken![]()
Handig voor als je een vrij lange stamboom he... Laat ook maarquote:
Ik ook nog wel, vast ooit.. die wonen toch zo onderhand in Nederland nuquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de wereld!
Gaikziengaikziengaikzien *stuitert rond*
dankjewel schatquote:
t moest van The Little Female Mexican!quote:
Hier moest ik lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handig voor als je een vrij lange stamboom he... Laat ook maar
wehehehe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handig voor als je een vrij lange stamboom he... Laat ook maar
Dit is het eerste op deze pagina waar ik oprecht om moest lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
Ik voel me een heuse FOK!ker nuBeetje lachen om wat er op het beeldscherm verschijnt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
Ik voel me een heuse FOK!ker nuBeetje lachen om wat er op het beeldscherm verschijnt
Jeej je hoort er nu echt bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
Ik ben moe en dan word ik meligquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit is het eerste op deze pagina waar ik oprecht om moest lachen.
God had er best een gebruiksaanwijzing bij kunnen leveren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mannenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
God had er best een gebruiksaanwijzing bij kunnen leveren.
Een echte man voelt gewoon aan wat een vrouw wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
God had er best een gebruiksaanwijzing bij kunnen leveren.
Alsof wij moeilijk zijn.quote:
een andere manquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een echte man voelt gewoon aan wat een vrouw wil
Ik vraag me nog steeds sterk af of mannen die vrouwen snappen (en zo moeilijk zijn ze écht niet) bestaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een echte man voelt gewoon aan wat een vrouw wil
Och, wij zijn simpel, onze handleiding is zelfs een liedje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |