*zucht*quote:
Ik vind het goed bij elkaar passen en lekker klinkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die stem van die gast is gewoon kut.. en dat achtergrondgejengel vind ik ook niks
Je bent nog jongquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben de enige die in mijn bed heeft geslapen! en mn nichies die kwamen logeren, moest ik op een luchtbed
heel verstandig! van die kleine homootjes in je bed is ook niet alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben de enige die in mijn bed heeft geslapen! en mn nichies die kwamen logeren, moest ik op een luchtbed
scherp!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kan Dago nou hier geslapen hebben als hij nooit buiten komt?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef rachidfinge het volgende:
Brand meester in Moerdijk, zegt de brandweer. #NOS
Touché. Maar he, wat niet is.. hij is wel bereid om zijn huis uit te gaan voor jou, sterker nog.. hij reist het halve land afquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kan Dago nou hier geslapen hebben als hij nooit buiten komt?
ik geloof er geen moerdijk van.quote:
Da's toch gewoon echte liefdequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Touché. Maar he, wat niet is.. hij is wel bereid om zijn huis uit te gaan voor jou, sterker nog.. hij reist het halve land af
Ik heb zon gevoel alsof je 3FM niet aan hebt staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat een homo's waren die gasten van Doe Maar.
.quote:
het waren cultuur freaksquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat een homo's waren die gasten van Doe Maar.
def leppard, doe maar.....ochquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel alsof je 3FM niet aan hebt staan
of hij vindt Bassement Jaxx gewoon helemaal te gekquote:
Zucht, jullie mannen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
of hij vindt Bassement Jaxx gewoon helemaal te gek
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel alsof je 3FM niet aan hebt staan
Arm ding, zijn hart gaat gebroken worden.quote:
Neuh dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
of hij vindt Bassement Jaxx gewoon helemaal te gek
Idd. ik heb er last van maar kan er niets mee..quote:
dago wil z'n vuurtoren in een cantina mexicana hangen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
heerlijk gevoel is dat, al een tijdje niksquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dago wil z'n vuurtoren in een cantina mexicana hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]
dago wil z'n vuurtoren in een cantina mexicana hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
dago wil z'n vuurtoren in een cantina mexicana hangen!Is dat een soort cactus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me niet prettig voor Dagoquote:
nou ja, als ie de verkeerde ingang neemt wil er wel eens kak tussen de klapdeuren zitten....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als ie de verkeerde ingang neemt wil er wel eens kak tussen de klapdeuren zitten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als ie de verkeerde ingang neemt wil er wel eens kak tussen de klapdeuren zitten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een niveau weer
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik doe mijn best....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |