Hey, dat is de burgemeester van moerdijkquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef AllesWatWas het volgende:
Hmmm.... sms-alert, daar heb ik nergens iets over gehoord/gezien/gelezen.
Ik kreeg alleen een sms-alert met dat het raam weer open mocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef AllesWatWas het volgende:
Hmmm.... sms-alert, daar heb ik nergens iets over gehoord/gezien/gelezen.
Vallen je tanden al uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een sms-alert met dat het raam weer open mocht.Niet dat die dicht moest.. Nu heb ik die natuurlijk niet open met dit weer, maar ventilatieroosters wel.
O ja, zwavelzuur of zo ietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nee, wel barstende koppijn van die stank
Je was natuurlijk stiekem in Strijen in dat dorpscafé hequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik werd bijvoorbeeld vannacht wakker met een droge mond
Niks aan de hand, yvonne. Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef yvonne het volgende:
Geen nieuws zeker? goh, daar blog ik net over, ik verwacht ook geen nieuws meer. Wel heb ik brandende ogen.
http://koopeendagboek.blo(...)recht-spookstad.html
Er waren toch geen schadelijke stoffen vrijgekomen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
"consumeer geen groenten uit eigen tuin"
Jezus man, hoe dom moet je zijn om dat zonder waarschuwing dan toch te gaan doen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je was natuurlijk stiekem in Strijen in dat dorpscafé he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |