Hey, dat is de burgemeester van moerdijkquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef AllesWatWas het volgende:
Hmmm.... sms-alert, daar heb ik nergens iets over gehoord/gezien/gelezen.
Ik kreeg alleen een sms-alert met dat het raam weer open mocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef AllesWatWas het volgende:
Hmmm.... sms-alert, daar heb ik nergens iets over gehoord/gezien/gelezen.
Vallen je tanden al uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een sms-alert met dat het raam weer open mocht.Niet dat die dicht moest.. Nu heb ik die natuurlijk niet open met dit weer, maar ventilatieroosters wel.
O ja, zwavelzuur of zo ietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nee, wel barstende koppijn van die stank
Je was natuurlijk stiekem in Strijen in dat dorpscafé hequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef AllesWatWas het volgende:
Ik werd bijvoorbeeld vannacht wakker met een droge mond
Niks aan de hand, yvonne. Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef yvonne het volgende:
Geen nieuws zeker? goh, daar blog ik net over, ik verwacht ook geen nieuws meer. Wel heb ik brandende ogen.
http://koopeendagboek.blo(...)recht-spookstad.html
Er waren toch geen schadelijke stoffen vrijgekomen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef summer2bird het volgende:
"consumeer geen groenten uit eigen tuin"
Jezus man, hoe dom moet je zijn om dat zonder waarschuwing dan toch te gaan doen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je was natuurlijk stiekem in Strijen in dat dorpscafé he
Nee niks aan de hand. De AVR is de sloten aan het leegpompen (400.000 liter reeds), vee moet binnen blijven, de inwoners van bepaalde gedeeltes wordt ook aangeraden binnen te blijven, geen groenten uit eigen tuin consumeren, maar het is allemaal onschadelijk hoor! (Aldus Omroep Brabant en de persconferentie momenteel gaande).quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er waren toch geen schadelijke stoffen vrijgekomen?
Volgens mij issie tussen toen en nu een paar voortanden kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Net keek hij wel anders.
Dat doen ze ook vaak bij persconferentie's. Maar ze zijn daar vast niet zo modernquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef Drassss het volgende:
Kan er niet gewoon een systeem komen dat je op 1 centraal punt even alle microfoons koppelt en vervolgens een algemene microfoon(s) op de tafel knalt, zodat je niet 80 van die dingen op tafel hebt staanongelofelijk.
Breda je zou zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat doen ze ook vaak bij persconferentie's. Maar ze zijn daar vast niet zo modern
Dat was gisteravond bij de persco ook al, voordat ze die schuimdeken gingen doen, lijkt me geen oorzaak gevolg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:01 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Volgens mij issie tussen toen en nu een paar voortanden kwijtgeraakt.
moeilijk om het niet te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef Drassss het volgende:
Ik krijg steeds last van een spontane glimlach als ik die burgemeester zie
Dat was ook de waarschuwing toch? Men KAN last krijgen van ogen, ademhaling en huid, het hoeft niet, misschien heb je een sterk gestel oid?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef SevD het volgende:
Ik heb nergens last van trouwens. Heb dan ook wel alles dicht gehouden.
Oftewel:quote:Het advies is om voorlopig geen intensief contact met de grond te hebben, kinderen niet in de speeltuin te spelen, geen producten uit de moestuin te eten en het vee niet te laten grazen. Men kan wel gewoon naar school en het werk.
Ja - ik heb wat er tot nu en vannacht gebeurd is gemist. Zet net de PC aan dus kijk nu weer even mee maar wordt er niet veel wijzer van w.b. ramen etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was ook de waarschuwing toch? Men KAN last krijgen van ogen, ademhaling en huid, het hoeft niet, misschien heb je een sterk gestel oid?
Schenkeldijk werd ook niet genoemd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:07 schreef BeSimple het volgende:
Van vrienden in Sdeel, Strien en Barendrecht gehoord dat het tot in de nacht ontzettend stonk. Waarom geven ze alleen voor Binnemaas Cromstrien en het westen van Dordt het advies om dieren en kinderen niet onnodig buiten te laten... Barendrecht stonk het ook...
Nog meer vragen, waarom melde RTV Rijnmond over het Alarm in Strien, Striensas en Mookhoek en niet over Sdeel?
Voor de rest wel complimenten voor RTV Rijnmond
Oh, huisdieren en kinderen zoveel mogelijk binnen laten, vermijd contact met de grond en eet niets uit je moestuin. Maar er is verder geen meetbaar gevaar voor de volksgezondheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:09 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja - ik heb wat er tot nu en vannacht gebeurd is gemist. Zet net de PC aan dus kijk nu weer even mee maar wordt er niet veel wijzer van w.b. ramen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |