Mja, een kleine flare verstookt al voor 4000 kuub per uur aan aardgas, meer dan een gemiddeld huishouden per jaar gebruikt. En da's dus echt een ukkie, staat hier op het terrein...quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:14 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Heb jij als jij in je bed ligt niet zoiets van...damn...zonde? Zeg maar dat je op je werk bedenkt dat je thuis nog een kraan wijd open staat?
Is het ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 04:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lijkt mij trouwens wel tof om bij zo'n groot industrieel bedrijf te werken, ik vind het altijd fascinerend om al die kilometers aan buis te zien als ik weer eens in de Rotterdamse haven kom. Helaas heb ik er niet echt een geschikte studie voor.
Hoef je niet perse voor bij Chemie Pack te werken. Ik kreeg net een sms van de baas dat ik me nog een keer kan omdraaien in bed, door de afzettingen van de politie is de zaak onbereikbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 05:11 schreef Afketser het volgende:
Als ik nou bij Chemie pack had gewerkt had ik vandaag vrij.....
das wel makkelijk hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:50 schreef viccie het volgende:
[..]
Hoef je niet perse voor bij Chemie Pack te werken. Ik kreeg net een sms van de baas dat ik me nog een keer kan omdraaien in bed, door de afzettingen van de politie is de zaak onbereikbaar.
Dat kan toch niet kloppen, 200.000 mensen die dat nummer hebben gebeld in een paar uur? Hoeveel callcenter medewerkers hebben ze dan wel niet ingevlogen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:31 schreef tong80 het volgende:
De brand in Moerdijk die woensdag uitbrak rond 14.30 uur is onder controle. De brandweer heeft het sein brand meester gegeven, zo meldt de gemeente Moerdijk. De rest van de nacht zullen nog ruim tweehonderd medewerkers van de brandweer bezig zijn met controles en nablussen.
De gemeente Moerdijk heeft verder rond 02.30 uur in de nacht van woensdag op donderdag bekendgemaakt dat de wegen weer open zijn en treinen weer kunnen rijden. "Donderdagochtend kan dan ook weer gewoon gewerkt worden", voegt de gemeente hier aan toe.
Het informatienummer 0800-1351 is door ruim tweehonderdduizend mensen gebeld. Hoe het kan dat in het begin van de avond de telefoonlijn en langere tijd de website crisis.nl uit de lucht waren is nog niet bekend. Dit zal de komende dagen onderzocht worden.
Waarvan 199.000 mensen de in-bezet-toon kregenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat kan toch niet kloppen, 200.000 mensen die dat nummer hebben gebeld in een paar uur? Hoeveel callcenter medewerkers hebben ze dan wel niet ingevlogen?
Dat ze gebeld hebben betekend niet dat ze ook iemand aan de foon gekregen hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat kan toch niet kloppen, 200.000 mensen die dat nummer hebben gebeld in een paar uur? Hoeveel callcenter medewerkers hebben ze dan wel niet ingevlogen?
199.990 om precies te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Waarvan 199.000 mensen de in-bezet-toon kregen
Het prille begin wellicht wel...quote:
Ook op rtl7quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Tja als 200.000 mensen gaan bellen kan je het als callcenter wel vergeten
Edit:
Persconferentie om 10.30 live te volgen op omroepbrabant.tv
mja, die benzine zooi is ook een tijdbom, zo kunnen we nog wel ff doorgaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Drassss het volgende:
Zucht nu alweer het gezeik dat het een tijdbom was etc...
Als het kalf.... juist.
Volgens omroep brabant:quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En dat met maar 20 man, maakt 100 telefoontjes per man.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens omroep brabant:
Een speciaal ingesteld crisisnummer voor vragen over de brand werd 2000 keer gebeld.
In mijn Brabantsdagblad staat een kaartje. De richting is precies naar Zwijndrecht en verder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef Leipo666 het volgende:
is er al een kaartje van de verspreiding van de rook?
Dat was ook het eerste wat mij opviel! Komt ook meteen wat beter over hè!quote:
Bassie komt nuquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mij opviel! Komt ook meteen wat beter over hè!
Wacht maar totdat die kneus met zijn open gevallen waffel aan het woord komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mij opviel! Komt ook meteen wat beter over hè!
Hij is in ieder geval niet dyslectisch! Of de letters op zijn papiertje zijn ontzettend grootquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Qwea het volgende:
Ooh kijk daar issieWat een gemompel. Jezus fuck
Nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef fratsman het volgende:
Wat komt die man slim en daadkrachtig over.
Met een ik-lees-voor stemquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Qwea het volgende:
Ooh kijk daar issieWat een gemompel. Jezus fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |