SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey
[ Bericht 0% gewijzigd door monsterd. op 06-01-2011 00:19:14 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef fusionfake het volgende:
Hoi iedereen
Dinsdag rijbewijs aangevraagd, vrijdag hoop ik dat 'ie klaar ligt![]()
Wel een beetje pech met de weersomstandigheden en gladheid.. Al kan het erger, ik reed af op oudjaarsdag met vuurwerk rook, mist en ijs dus we shall see
Maar wel op laagvliegende Duitsers letten als je naar links komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, Als ik niet door Duitsland had gehoeven had ik het niet gedaan. Ik vind mij zelf een goede micra-in-de-sneeuw-rijder
Komt goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel op laagvliegende Duitsers letten als je naar links komt.
Klopt, de 15e vertrekken we uit Warschau richting Karpacz. De 17e gaan we echt terug naar Nederlandquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top!![]()
Je hebt nog 9 dagen als ik me niet vergis? Je ging iets van de 15e?
Veel succes danquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klopt, de 15e vertrekken we uit Warschau richting Karpacz. De 17e gaan we echt terug naar Nederland
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook. Gefeliciteerd!
Heb je een foto?
De enige tip die ik je kan geven om formule's te leren is niet om ze te stampen, maar om steeds weer sommetjes ermee te maken. Ook al zijn het dezelfde, dan doe je die na de laatste weer vantevoren. Of je verzint je eigen (simpele) getallenvoorbeeld en maakt daarmee sommen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Veel succes dan
Pfff, wat is dat bedrijfseconomie toch een rotvak, lukt mij echt niet om al doe formules enzo uit mijn hoofd te leren...(kostprijs opslagmethode, winstberekening enzo. Bluegh.
Leuk dingquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[TK] VW polo bouwjaar 1990
Moet alleen nog ff wennen aan de koppeling, laat hem nu heel langzaam op komen anders slaat ie af maar schijnt dat als ik tegelijk een beetje gas geef het sneller gaat(duurt nu wel erg lang bij het stoplicht).
Maar als ie eenmaal gaat rijdt ie heerlijk, valt reuze mee voor zo'n oudje.
Verbruikt de verwarming en airco eigenlijk veel in zo'n auto?
Of gebruikt ie dan gewoon de warmte van de motor en de lucht van buiten ofzo?
En als de ruiten beslaan moet ik dan de airco of juist de verwarming aanzetten.
Juist, zo heeft mijn rij-instructeur het ook tegen mij verteld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:53 schreef JDude het volgende:Als je ruiten beslaan en je hebt airco, dan wil die wel extra helpen. Iets met het ontvochtigen van de lucht, geloof ik.
Ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[TK] VW polo bouwjaar 1990
Moet alleen nog ff wennen aan de koppeling, laat hem nu heel langzaam op komen anders slaat ie af maar schijnt dat als ik tegelijk een beetje gas geef het sneller gaat(duurt nu wel erg lang bij het stoplicht).
Maar als ie eenmaal gaat rijdt ie heerlijk, valt reuze mee voor zo'n oudje.
Verbruikt de verwarming en airco eigenlijk veel in zo'n auto?
Of gebruikt ie dan gewoon de warmte van de motor en de lucht van buiten ofzo?
En als de ruiten beslaan moet ik dan de airco of juist de verwarming aanzetten.
Klopt ja, airco droogt de lucht nogal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:53 schreef JDude het volgende:
Airco wil wel ten koste gaan van je motorvermogen ja, gewone verwarming eigenlijk niet.
Als je ruiten beslaan en je hebt airco, dan wil die wel extra helpen. Iets met het ontvochtigen van de lucht, geloof ik.
ze heeft nog 2 weken vrij en die brengt ze hier doorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom zit ze zoveel hier dan, ze kwam toch uit Duitsland?
Word je daar nooit moe van?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
leuk plaatje in de OPen op mijn werk kwam die vriendin van mijn huisgenote langs
belt mijn huisgenote dat die vriendin me wel ziet zitten
Heb haar maar voor een ritje meegenomen in de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |