Net geprobeerd het werkt wel, maar bij mij doet de sopcast het beter zonder haperenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoe open je nou weer de stream in VLC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet het ook goed. Engels commentaar, redelijke kwaliteit en geen haperingen. Ik weet dat je ze eigenlijk niet mag posten, maar aangezien er geen Nederlandse kanalen zijn waar je ze kan ontvangen leek het me wel handig
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Zou goed kunnen, Real en Barca hoeven toch geen spelers te verkopen en al helemaal hun sterspelers niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben Kaka en C Ronaldo trouwens echt een afkoopclausule van 1 miljard?!
Hij gaat de winnende maken. Als hij komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Zometeen komt Ibrahim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Volgens mij wel, eerste was ook 0-0.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Als dit 0-0 blijft, dan penalties ofzo?
Volgens mij gaan we dan tossen voor een winnaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Als dit 0-0 blijft, dan penalties ofzo?
Op alfabet. Dus ATH.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we dan tossen voor een winnaar.
Wie allemaal, Iniesta .. ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Derde wissel toch? Dan geen iebie
Ja dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens is er eerst een verlenging bij 0-0.
Dan gooien ze Puyol er natuurlijk in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
jaja! 1-0 barca, nu afellay erin!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan gooien ze Puyol er natuurlijk in.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Er worden appelvlaaien vanaf de tribunes gegooid naar Guardiola, maar hij snapt het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |