quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo![]()
En dan nog blijven liggen en janken ook.
Ook niet slim Messi zit nog dicht achter hem qua doelpunten ^^. En ja ik ben volgens mijde enige Nederlander die het hem meer gunt. Al zal die over verheerlijking van Messi daar indirect ook wel het gevolg van zijn.quote:
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu echt mensen die zich druk maken om de strijd tussen Messi en Ronaldo?? Als die strijd er uberhaupt is of opgeklopt wordt door de media
Het zijn beide vendettes, maar met hun eigen eigenschappen... Messi "het lievertje" is het ook niet altijd... Ach ik ben blij dat ik niet in Barcelona of Madrid woonquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De strijd niet nee maar wel dat Ronaldo algemeen gehaat wordt in Nederland, en Messi nog net geen god is voor enkelen. Daarbij moet je het leuker voor jezelf maken wat kan door keuzes te maken in wie je mag en wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |