quote:
Excuses, MeGusta is contact met het andere geslacht niet gewend, negeer hem maar gewoonquote:
Ik vind zn UI wel engquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Excuses, MeGusta is contact met het andere geslacht niet gewend, negeer hem maar gewoon
Terecht.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht.
Zijn gebrek aan kennis blijkt ook maar aan zijn registratiedatum en het feit dat hij porsche adoreert
Oh ik dacht dat hij een diehard FOK!er was eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht.
Zijn gebrek aan kennis blijkt ook maar aan zijn registratiedatum en het feit dat hij porsche adoreert
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij een diehard FOK!er was eerlijk gezegd.![]()
Sorry dat ik dat dacht, vergeef me a.u.b. !quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, hij is zeker geen gevestigde FOK!baas.
Het is je vergeven, ken je kwaliteitsusers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat ik dat dacht, vergeef me a.u.b. !
Ik zal het noterenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ken je kwaliteitsusers.
Ik ben noteerbaar voor de bovenste plaats
Insgelijks, Klinkerbotsing. Jou zie ik tegenwoordig ook in elk topic waarin ik reageerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts wel leuk
Je stalkt me gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Insgelijks, Klinkerbotsing. Jou zie ik tegenwoordig ook in elk topic waarin ik reageer
Klopt, mijn startpagina is jouw actieve topics en dan kan ik altijd meteen zien waar je bentquote:
Wat een plebsreactiequote:
whehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Klopt, mijn startpagina is jouw actieve topics en dan kan ik altijd meteen zien waar je bent
Proletariaat is de laatste tijd heeeeeel rebels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat een plebsreactie
Achja, je heet niet voor niets Proletariaat.
Eigenlijk gaan de users daar toch niet over?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eigenlijk moeten de mods het eindresultaat bekijken, en als er meer "Ja- stemmen'' zijn porsche een permban geven
Als de massa iets wil kan het zomaar gebeuren, onderschat de macht van een grote meerderheid nooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan de users daar toch niet over?
Maar dat is zielig, stel ze gaan zich tegen jou spannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Als de massa iets wil kan het zomaar gebeuren, onderschat de macht van een grote meerderheid nooit
waarom haten waarom dat doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat een plebsreactie
Achja, je heet niet voor niets Proletariaat.
Er moet wel reden tot zijn, porsche is gewoon een kutuser die een maand ban heeft gekregen en nooit echt een bijdrage kan leveren, in tegenstelling tot ondergetekende.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat is zielig, stel ze gaan zich tegen jou spannen
1 maandquote:
omdat het kanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger was je zo liev, nu ben je zo rebels, waarom waarom?
Sorry ik hou wel stilquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Users die maar enkele maanden op FOK! zitten en dan al denken dat ze een mening hebben waar naar geluisterd moet worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |