quote:
Excuses, MeGusta is contact met het andere geslacht niet gewend, negeer hem maar gewoonquote:
Ik vind zn UI wel engquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Excuses, MeGusta is contact met het andere geslacht niet gewend, negeer hem maar gewoon
Terecht.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht.
Zijn gebrek aan kennis blijkt ook maar aan zijn registratiedatum en het feit dat hij porsche adoreert
Oh ik dacht dat hij een diehard FOK!er was eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht.
Zijn gebrek aan kennis blijkt ook maar aan zijn registratiedatum en het feit dat hij porsche adoreert
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij een diehard FOK!er was eerlijk gezegd.![]()
Sorry dat ik dat dacht, vergeef me a.u.b. !quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, hij is zeker geen gevestigde FOK!baas.
Het is je vergeven, ken je kwaliteitsusers.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat ik dat dacht, vergeef me a.u.b. !
Ik zal het noterenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ken je kwaliteitsusers.
Ik ben noteerbaar voor de bovenste plaats
Insgelijks, Klinkerbotsing. Jou zie ik tegenwoordig ook in elk topic waarin ik reageerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts wel leuk
Je stalkt me gewoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Insgelijks, Klinkerbotsing. Jou zie ik tegenwoordig ook in elk topic waarin ik reageer
Klopt, mijn startpagina is jouw actieve topics en dan kan ik altijd meteen zien waar je bentquote:
Wat een plebsreactiequote:
whehehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Klopt, mijn startpagina is jouw actieve topics en dan kan ik altijd meteen zien waar je bent
Proletariaat is de laatste tijd heeeeeel rebels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat een plebsreactie
Achja, je heet niet voor niets Proletariaat.
Eigenlijk gaan de users daar toch niet over?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eigenlijk moeten de mods het eindresultaat bekijken, en als er meer "Ja- stemmen'' zijn porsche een permban geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |