quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik denk dat dat een hele goeie gok is!
ik zat maar te piekeren maar volgens mij heb je het. Ben benieuwd
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Dit is echt een gok, maar is het toevallig deze?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | * / \ * * / \ * * / * *-* / \ / * * / *-* |
Geen microfoon bij de hand?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Nee, helaas.
Het nummer is meer dance achtig, en de melodie is zo'n typisch (eind) jaren negentig keyboardstring geluidje iirc.
Hier de Parsons code uitgebreid met de lengte van de noten:
[ code verwijderd ]
Taaa ta-ta-ta-ta taaa ta-ta-ta-ta-ta
Schot voor de (duikboot)boeg:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Nee, helaas.
Het nummer is meer dance achtig, en de melodie is zo'n typisch (eind) jaren negentig keyboardstring geluidje iirc.
Hier de Parsons code uitgebreid met de lengte van de noten:
[ code verwijderd ]
Taaa ta-ta-ta-ta taaa ta-ta-ta-ta-ta
http://www.ultratop.be/nl(...)ubino%27s+Aria&cat=squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Don-Leon het volgende:
Ik zoek een nummer, afgelopen paar dagen een paar keer gedraaid op radio2. Het is een bewerking van een nummer van Mozart, met een beat er onder. Het wordt gezongen door twee vrouwen, denk ik. De naam is iets in de trant van Aida en Geisha. Kan er alleen niets over vinden. Het schijnt populair te zijn in België.
Wie het weet is lief.
gokjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef noksala het volgende:
Ik hoor vaak een nummer, maar ik weet niet hoe die heet. Kan iemand me verder helpen.
Je hoort steeds in het liedje: is love love love love love.
Volgensmij ook door een paar kerels gezongen.
Onee, het is niet dit nummer. Het nummer wat ik bedoel is minder dat drukke disco. Het nummer begint dat je een gitaar hoort. en daarna begint een man op de maat van die gitaar mee te zingen om een rustige bijan rappende manier.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef noksala het volgende:
Ik hoor vaak een nummer, maar ik weet niet hoe die heet. Kan iemand me verder helpen.
Je hoort steeds in het liedje: is love love love love love.
Volgensmij ook door een paar kerels gezongen.
Die optie laat ik even open tot ik echt niets anders meet weet...quote:
Nee, is het ook niet... volgens mij is die ik bedoel nieuwer dan deze...quote:
jajoh doe lekker moeiljikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die optie laat ik even open tot ik echt niets anders meet weet...
[..]
Nee, is het ook niet... volgens mij is die ik bedoel nieuwer dan deze...
Dan heb je het antwoord zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die optie laat ik even open tot ik echt niets anders meet weet...
Dankjewelquote:
Dat is Sandro Silva - Told Ya (Apster Remix)quote:
Bij dit soort dingen denk ik altijd, waarom wil je dat weten? Je hoort echt 2x een standaardbeat voor 3 seconden. Dan heb je toch niet zoiets van: Wow, gaaf nummer, die moet ik weten?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe het muziekje dat je hier op 3:12 hoort heet? je hoort hem een paar seconden later weer
Dat heb ik dus wel. Precies wat jij zegt eigenlijk..quote:Op zondag 16 januari 2011 04:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen denk ik altijd, waarom wil je dat weten? Je hoort echt 2x een standaardbeat voor 3 seconden. Dan heb je toch niet zoiets van: Wow, gaaf nummer, die moet ik weten?
kut die ken ik, werd ook wel eens gebruikt in een coca cola commercial volgens mij, maar kan op youtube zo snel niets vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
http://www51.zippyshare.com/v/33342318/file.html
Deze moet goed te doen zijn! Is redelijk bekend ook.
Iemand?
quote:
Danku zeerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Prixie het volgende:
[..]
http://www.ultratop.be/nl(...)ubino%27s+Aria&cat=s
ADYA & GEISHA - CHERUBINO'S ARIA
kan het nr alleen niet vinden op you tube
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
![]()
Zelf zoek ik er ook weer één.
http://www.stubru.be/media/degrappigstemomentenvanmusicforlife
Hoe heet het laatste nummer uit dit filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |