Beide handen stuur, vingers op de flippers kan ookquote:
Ik heb een tijdje in een rechtsgestuurde auto gereden, dan is het wat minder logisch om proberen rechts naar de pook te grijpenquote:
hoe oud ben je eigkquote:
oooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide handen stuur, vingers op de flippers kan ook
Damnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag bijna op de motorkap van die auto die met 100 door het rode licht reed waar je 50 mocht. En waar ik net aan het oversteken was. Het scheelde verdomd weinig.
24 jaartjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigkheb je voorstelrondje gemist
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.quote:
mijn laatste keer rijden tot nu toe, zal ik niet vergeten, was tijdens een aardbeving van 7.6, je merkt wel wat maar niet zo zeer veelquote:
toch jammerquote:
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.
Voor sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |