Zitten de naalden nog vast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Ha !
Kerstboom aftuigen of nog laten staan ?
Ik zou 'm gewoon tot volgend jaar laten staan, dat scheelt werk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Ha !
Ik zou even wachten met aftuigen tot je wat woede opgekropt hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Ha !
Dat is voor je partner, niet voor de kerstboomquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zou even wachten met aftuigen tot je wat woede opgekropt hebt.
Kun je trouwens ook een persoon optuigen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is voor je partner, niet voor de kerstboom
Sinds dat het veel energie en water kost om het te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds wanneer is glas eigenlijk zeer belastend voor het milieu?
Vooral water. Extreem veel water.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sinds dat het veel energie en water kost om het te maken.
Geen schijn van kans dan toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Het pleuriswijfdat ons in oktober heeft aangereden heeft haar rechtsbijstandverzekering ingeschakeld om de schade aan haar voertuig op ons te verhalen.
1. Ze had geen schade aan haar voertuig (daar heeft ze ook voor getekend op het schadeformulier)
2. De aanrijding was haar schuld
Klinkt als verzekeringsfraude.
Nou, dat mag ik hopen. Maar ze probeerden ook al om 25% van onze schade voor onze eigen rekening te laten komen, omdat wij zogenaamd niet mochten rijden waar we reden (op een fietspad). Onzin, want de weg was afgesloten en wij konden alleen maar daar rijden (scooter reden wij hè, geen auto). De politie heeft dat ter plaatse ook nog vastgesteld. Ze loopt gewoon te liegen en te draaien.quote:
Jazeker een stukkie historie dat verdwijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik las het. Wel zonde van zo'n bedrijf dat (bijna letterlijk) al eeuwen bestaat.
Gaaf pand zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jazeker een stukkie historie dat verdwijnt.
Dit was voor de oorlog hun pand aan de Hoogstraat:
[ afbeelding ]
Kun je je nu ook bijna niet voorstellen dat de Hoogstraat er ooit zo uit zag..
Als een weg afgesloten is dan mag je daar toch niet rijden? Als jij op de weg moet rijden dan gelden de regels van een auto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik hopen. Maar ze probeerden ook al om 25% van onze schade voor onze eigen rekening te laten komen, omdat wij zogenaamd niet mochten rijden waar we reden (op een fietspad). Onzin, want de weg was afgesloten en wij konden alleen maar daar rijden (scooter reden wij hè, geen auto). De politie heeft dat ter plaatse ook nog vastgesteld. Ze loopt gewoon te liegen en te draaien.Lekker is dat, oh wat vond ze het vervelend dat mijn been bont en blauw was.
De autoweg was in één richting afgesloten wegens werkzaamheden (Gordelweg / Kanaalweg), wij mochten op het fietspad rijden (normaal moeten we daar op de weg). Mevrouw kwam van links uit een uitrit en reed ons vol in de flank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als een weg afgesloten is dan mag je daar toch niet rijden? Als jij op de weg moet rijden dan gelden de regels van een auto.
Je werd door borden naar het fietspad gestuurd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De autoweg was in één richting afgesloten wegens werkzaamheden (Gordelweg / Kanaalweg), wij mochten op het fietspad rijden (normaal moeten we daar op de weg). Mevrouw kwam van links uit een uitrit en reed ons vol in de flank.
De politie heeft ter plaatse ook nog vastgesteld dat wij daar gewoon mochten rijden.
Groningers. Weg ermee.quote:
Niet dat ik weet, maar de politie heeft ter plaatse zelf aangegeven dat wij daar mochten rijden. Ik weet overigens ook niet of scooters daar vóór de herstructurering überhaupt op de weg moesten rijden, dat is nu zo. Wij hebben de scooter gekocht toen de herstructurering al aan de gang was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je werd door borden naar het fietspad gestuurd?
Een tijdje. Een tijdje ook niet. Soms stonden er borden dat we over moesten steken, soms hield het asfalt op waaruit ik waarnam dat we naar de overkant moesten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je werd door borden naar het fietspad gestuurd?
Best wel, en hij staat al 3 weken zonder kluit !quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zitten de naalden nog vast?
Zonde. Van dat bedrag had je ook bij Amarone kunnen eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben 15 minuten geleden op de westzeedijk gelaserd.
71 km/h waar je 50 mag.
€ 123 kost dat tegenwoordig
Idd erg zonde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zonde. Van dat bedrag had je ook bij Amarone kunnen eten.
Geen slechte regel lijkt me.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wmb. moeten ze boetes voor percentage-overschrijdingen doen. Meer dan 50% te hard? Rijbewijs kwijt. 150 op de snelweg is niet het einde van de wereld, 50 waar je 30 mag kan in een woonwijk onverantwoordelijk zijn.
Behalve wanneer iemand zelf gestraft wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:16 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen.
Als het op straffen aankomt weet iedereen het altijd heel goed, grappig is dat.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:00 schreef SingleCoil het volgende:
Dan weet 'ie het ook heel goed, maar dan de andere kant op
Ik wil ook een HTC!
quote:TAIPEI - De nettowinst van de Taiwanese mobieltjesfabrikant HTC is in 2010 met meer dan 70 procent omhoog geschoten door de enorme vraag naar smartphones die draaien op Androidsoftware.
Met een zakelijk abonnement zal dat niet eens het probleem opleveren, mits in overleg. Als daar tegenover staat dat je een flinke databundel koopt bij ze...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Alicey het volgende:
"Beste provider, wij willen graag met Skype gaan bellen met een HTC. Vinden jullie dat een goed idee?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |