Beter dat ze gewoon heel Moerdijk afzagen en de rivier in pleurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Brandweer is totaal niet innovatief. Ze blussen al meer dan 5 uur. Waarom hebben ze de omgeving niet zuurstofvrij gemaakt? Het is bekend in de natuurkunde dat vuur niet kan gedijen zonder zuurstof.²
Vacuüm zuigen die hap.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Brandweer is totaal niet innovatief. Ze blussen al meer dan 5 uur. Waarom hebben ze de omgeving niet zuurstofvrij gemaakt? Het is bekend in de natuurkunde dat vuur niet kan gedijen zonder zuurstof.²
Een keer dat spul voor je kutje gebruikenquote:
Tis er warmquote:
Maakt niet meer uit, is toch niet veel meer om te beschermen met dat hek...quote:
jep, maar niet in de buurt van moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef tralalala het volgende:
Heeft er nog iemand blusvliegtuigen gespot btw?
Is een paspport gevonden van een Belgische terrorist,quote:
ze geven hem nu een glaasje slootwater om weer bij te komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Persconferentie gaat niet door vanwege vergiftigde burgemeester
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Persconferentie gaat niet door vanwege vergiftigde burgemeester
Dat is zeer slecht nieuws, dan kan het vuur makkelijker wegglijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is weer gewaarschuwd voor gladheid: Waarschuwing voor sneeuw en ijzel
Kan best dat al tijdens het incident onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak. Ze kan de politie allang bezig zijn een eventueel strafrechtelijk onderzoek. Dat is echt niet vreemd hoor, dus ik vroeg me af of er iets bekend over was, meer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het blussen man, wat denk jij dan, dat Toine even tussendoor de boel gaat onderzoeken a la CSI?
Laatste bericht is dat het is overgeslagen naar een andere loods ebn dat de brandweer aan het hergroeperen is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Laait het nog op? Of neemt het af?
Waar te zien? Ook op Rijnmond neem ik aan?quote:
Het fikt dus nog wel even.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laatste bericht is dat het is overgeslagen naar een andere loods ebn dat de brandweer aan het hergroeperen is.
Al is dat waar, gaan ze nu no way iets vrijgevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef Justinn het volgende:
[..]
Kan best dat al tijdens het incident onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak. Ze kan de politie allang bezig zijn een eventueel strafrechtelijk onderzoek. Dat is echt niet vreemd hoor, dus ik vroeg me af of er iets bekend over was, meer niet.
En terecht, een grote ijsbaan hier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is weer gewaarschuwd voor gladheid: Waarschuwing voor sneeuw en ijzel
Zwijggeld moet eerst op de rekening staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar moet gewoon iets achter zitten!
Journaal24 in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar te zien? Ook op Rijnmond neem ik aan?
Klinkt als een foute superheldenactie die compleet gaat mislukkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Thieske het volgende:
Volgens een woordvoerder op Omroep Brabant gaan ze binnen nu en anderhalf uur een finale aanval doen. De bedoeling is om een schuimdeken over het gehele brandende gebied te leggen. Daarna zou het sein brandmeester gegeven kunnen worden.
Als ze dat nou kunnen, waarom hebben ze dat dan 5 uur geleden niet gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Thieske het volgende:
Volgens een woordvoerder op Omroep Brabant gaan ze binnen nu en anderhalf uur een finale aanval doen. De bedoeling is om een schuimdeken over het gehele brandende gebied te leggen. Daarna zou het sein brandmeester gegeven kunnen worden.
beetje zoals de film evolutionquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klinkt als een foute superheldenactie die compleet gaat mislukken
De kans op mislukken is er idd, moet een compleet aanvalsplan worden opgebouwd enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwah, daar word echt wel over nagedacht hoor. Die brandweer officieren zijn niet totaal achterlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |