Antoine is een heldquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef Manu. het volgende:
Al die geile mediaobsessieven hier die elke windvlaag door de haren van Antoin analyseren
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
omroep brabant meldt nu ook dat de brand toch weer groter is geworden. Vooralsnog heb ik geen luchtaallarm gehoord in mijn deel van Dordrecht, maar dat zal nog wel veranderen, denk ik
Haten op Antoinquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef Manu. het volgende:
Al die geile mediaobsessieven hier die elke windvlaag door de haren van Antoin analyseren
gelukkig zit ik een rivier verderquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
omroep brabant meldt nu ook dat de brand toch weer groter is geworden. Vooralsnog heb ik geen luchtaallarm gehoord in mijn deel van Dordrecht, maar dat zal nog wel veranderen, denk ik
Bijna, woon wel in een blauwe zone.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, Muilwijkstraat? Of Weterinsingel. Of Boomgaardstraat?²
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze rook is toch schadelijk voor asbest?²
Ik zie het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is het een pvda'er
Yep werkt goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is alles gewoon te zien hoor![]()
http://www.omroepbrabant.nl/Live.aspx?mode=tv
Sluikreclamequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Even radio en rtv Rijmond promoten via de brandweer
Hoe voelt het om voor een keer wel bij een groepje te horen? Dat zielige kuddegedrag om eensgezindheid te fakenquote:
Ik ook niet. En ik heb het gevoel alsof ik de mediagebeurtenis van het jaar gemist heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef jack4ya het volgende:
Heeft iemand beeld van die sloot? Ik heb dat niet gezien.
Nee, gaan ze nog onderzoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Justinn het volgende:
Is er trouwens nog niks bekend over de oorzaak van de brand?
Hoge temperatuur....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Justinn het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Brandweer is totaal niet innovatief. Ze blussen al meer dan 5 uur. Waarom hebben ze de omgeving niet zuurstofvrij gemaakt? Het is bekend in de natuurkunde dat vuur niet kan gedijen zonder zuurstof.²
Je hebt volledig gelijk. Daisy Cutter erop & de brand is uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Brandweer is totaal niet innovatief. Ze blussen al meer dan 5 uur. Waarom hebben ze de omgeving niet zuurstofvrij gemaakt? Het is bekend in de natuurkunde dat vuur niet kan gedijen zonder zuurstof.²
Ohnoesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuke verwachtingenwind die naar het ZW draait, dat kan nog eens voor problemen geven + de regen.
[ afbeelding ]
"Ja, dit is erg leuk, o nou ja leuk ehquote:
Jawel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Justinn het volgende:
Oei.. Brandt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk. Daisy Cutter erop & de brandt is uit
Ik denk dat je 112 maar even moet bellen om je expertise aan te bieden, want anders komt het niet goed nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zijn nog aan het blussen man, wat denk jij dan, dat Toine even tussendoor de boel gaat onderzoeken a la CSI?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |