1'tje maar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef superworm het volgende:
Kratje bier voor wie nu in die sloot gaat zwemmen!
Lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Thieske het volgende:
"We hebben het water gemeten, U kunt het gewoon drinken"
Hij wil dolgraag koning worden. Maar voorlopig heb ik hem bij geen enkele "grote" gebeurtenis een woord van enige betekenis uit zijn vochtige mondje gehoord. Leuk en aardig dat watermanagement, maar een koning moet er juist op dit soort momenten staan en van zich laten horen. Geen tijd voor hobby's nu.quote:
Papendrecht was er alquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
*Papendrechter meld zich* Ben benieuwd of ik morgen nog gewoon de deur uitkan. Moet naar Dordt Centraal of all places...Vind het stiekem wel spannend ;-)
Dan dienen we samen een klacht in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook een klacht indienen.
Ik heb nog niks gezien hoor.quote:
Ik hoop niet dat we vergeten dat de meeste giftige stoffen een veel groter effect op water heeft als in de lucht!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Thieske het volgende:
Ik ben er al een hele tijd ( ben zelf ook een gif wolkquote:
Euroshopper? Je had het toch over bier?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Goed dan, 1 naar keuze of 2 kratten Euroshopper. Student he.
Waar woon je in Pape-city?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ben er al een hele tijd ( ben zelf ook een gif wolk)
Lekker met die regen..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we vergeten dat de meeste giftige stoffen een veel groter effect op water heeft als in de lucht!
Ik werk zelf ook veel in laboratoria met chemische stoffen en de reglementen voor het door de gootsteen spoelen van stoffen zijn VEEL strenger als het in de prullenbak gooien van chemische rotzooi. Veel stoffen krijgen een veel sterkere eigenschap in water.
Vlakbij de meent.quote:
Ik ben helemaal geen monarchist, maar dit slaat echt nergens op BBoyquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij wil dolgraag koning worden. Maar voorlopig heb ik hem bij geen enkele "grote" gebeurtenis een woord van enige betekenis uit zijn vochtige mondje gehoord. Leuk en aardig dat watermanagement, maar een koning moet er juist op dit soort momenten staan en van zich laten horen. Geen tijd voor hobby's nu.²
Typisch... RTL doet tenminste nog iets op TV... NOS faalt weer eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Downstar het volgende:
Nos komt niks
je moet op journaal 24 kijken 21.30
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
RTL faalt keihard met hun streamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch... RTL doet tenminste nog iets op TV... NOS faalt weer eens
Binnenkort:quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef Thieske het volgende:
Eens, maar op TV ownen ze de NOSquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
RTL faalt keihard met hun stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |