ik blijf graag zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met één van de twee kan ik je helpen.
Eigenlijk typisch dat ze daarvoor een andreaskruis pakken. Een gewoon katholiek kruis zou dan veel logischer zijn... Toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LL maagd en je weet niet wat een andreaskruis is![]()
Things can only get better
Dat is waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Buurman hoor je nooit klagen he
en met de buuf?
Jammer.quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk typisch dat ze daarvoor een andreaskruis pakken. Een gewoon katholiek kruis zou dan veel logischer zijn... Toch?
Nee, want dan zitten je benen teveel bij elkaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk typisch dat ze daarvoor een andreaskruis pakken. Een gewoon katholiek kruis zou dan veel logischer zijn... Toch?
Dat zei ik alquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want dan zitten je benen teveel bij elkaar.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Nu kan je ook de benen aan het kruis vastmaken en die zijn dan meteen uit elkaar.
Bij een Katholiek kruis lukt dat niet
Een connaisseur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee.
Nu kan je ook de benen aan het kruis vastmaken en die zijn dan meteen uit elkaar.
Ik heb daar nooit aangehangen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want dan zitten je benen teveel bij elkaar.
quote:
quote:
Omdat geen idee. Oh ja Huppelkind. Het is ook zijn levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een connaisseur.Waarom kwam je ook alweer niet naar Den Haag?
Ik vind hem wel goedquote:America would be in panic and think of terrorist attack. The dutch look and say GROTE VUURBAL JONGUH #bestcountryintheworld
Er mist een 'nog' in je zin.quote:
klinkt goed, wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar
Gaat goed hierLeuke dag gehad, fijne dingen gedaan en nu alleen nog even twijfel of ik nog ga douchen of zometeen meteen mijn bed in ga
Zonder mij...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. Na een stuk of acht, negen LL durf ik wel te beweren dat het leuk gaat worden.
Nog drie jaar, dan mag je ook mee.quote:
Vanochtend eerst wehkamp bestelling opgehaaldquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt goed, wat heb je gedaan?
ik zou voor de hete douche gaan
Hahahquote:
is het sick dat mij dat best n leuk idee lijkt,.. voor n keertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |