Als muck op een hoogpolig tapijt staat, prikt het in haar oksel. Aldus PaMuck.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is ze niet zo groot dan??
ik paste nooit goed in de bank..
Vordert gestaag. Muck is bezig de plintjes te schilderen. Ik heb dan de spullen van Barretje gehaald en binnen gebracht. En moets gisteren en vandaag gewoon werken dus kan weinig doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het staat er echt
Hoe gaat het met klussen?
In haar slaap?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vordert gestaag. Muck is bezig de plintjes te schilderen.
foto komt eraan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is ze niet zo groot dan??
ik paste nooit goed in de bank..
hehehehehquote:
Iets met de wonderbezem van Sym. Overigens heeft Sym niet goed genoeg geveegd, ik zie alle posts nogquote:
engelse posts..quote:
ik zie niets vreemdsquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met de wonderbezem van Sym. Overigens heeft Sym niet goed genoeg geveegd, ik zie alle posts nog.
Moe je ff op F5 drukken dan komt er stoffer en blik in beeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met de wonderbezem van Sym. Overigens heeft Sym niet goed genoeg geveegd, ik zie alle posts nog.
wahr?quote:
Gelukkig maarquote:
Oooh, vandaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook voor die nieuwe?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moe je ff op F5 drukken dan komt er stoffer en blik in beeld
Well done, zal het wel zooi zijn geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander verwijderd
Nee hoor, alleen een blik roze verfquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moe je ff op F5 drukken dan komt er stoffer en blik in beeld
Woei, feestquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, wat een super toffe ballonnen zijn dat dan![]()
![]()
![]()
Ik zal vast met de voorbereidingen voor je feest beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |