Jah, hetzelfde als mijn hondjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
Ohnoes!
* MPG knuffelt suikerbeeb. En vriendinnetje van suikerbeeb.
Evening Stuquote:
he jakkesquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jah, hetzelfde als mijn hondje![]()
En ze is heel erg zwanger, en toen ging ze me bellen en toen hoorde ze mij en toen ging ze heel hard huilen en toen dacht ik eerst nog dat het de beebie was enzo![]()
Nee, sippig he.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
he jakkesgeen leuk telefoongesprek zo
Knuffie voor jou en je vriendinnetje
ja dat is heel sneu en zeker ook omdat ze zo ver weg woontquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, sippig he.
En dan is het echt superstom dat ze in Den Haag woont![]()
Hoe gaat het daar?
Een FA heeft een knopje ingedrukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe hoe k-k-kan datat n-n-nou?
Ik ben jaloers op jouw ballonnenquote:
Ohnoes! Wat een verhaal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jah, hetzelfde als mijn hondje![]()
En ze is heel erg zwanger, en toen ging ze me bellen en toen hoorde ze mij en toen ging ze heel hard huilen en toen dacht ik eerst nog dat het de beebie was enzo![]()
ballonnen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw ballonnen![]()
juh.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
ja dat is heel sneu en zeker ook omdat ze zo ver weg woont
Hier gaat het wel goed, lekker dagje gehad, lekker autogereden
Mijn ballonnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw ballonnen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes! Wat een verhaal!
* MPG knuffelt suikerbeeb en vriendinnetje nog een keer!
Ik denk al, wat doen al die roze posts hier ineensquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff een klootviool opgeruimd hier en ban aangevraagd
Yay, goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff een klootviool opgeruimd hier en ban aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |