Lieverdquote:
Heel sipquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sip huh?
ik ga haar papa en mama maar even een kaartje sturen, want hondje woonde daar
Die baggeraar is uit de kast gekomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk al, wat doen al die roze posts hier ineens....
Wat een mooie baan heb je danquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff een klootviool opgeruimd hier en ban aangevraagd
Ze zijn vet goed, ik had er twee ehm..gepakt voor Thijs (omdat het er teveel waren, daarom) en die had ik opgeblazen nog voor de meet en ze zijn nog steeds heelquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ballonnen![]()
![]()
Wanneer is jouw jaardag eigenlijk? Ik wist niet dat je echt ballonnen had
Wow, wat een super toffe ballonnen zijn dat danquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zijn vet goed, ik had er twee ehm..gepakt voor Thijs (omdat het er teveel waren, daarom) en die had ik opgeblazen nog voor de meet en ze zijn nog steeds heel![]()
Iets leger, dat wel, maar heel![]()
Ik ben jarig op 16 november
wist jij dat er een blonde vrouw bij die zwarte bank zit? nou ja zit, ligt. Slaapt dwars door de nooduitzending van Rijnmond heenquote:
blond vrouw blond bank??quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wist jij dat er een blonde vrouw bij die blonde bank zit? nou ja zit, ligt. Slaapt dwars door de nooduitzending van Rijnmond heen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wist jij dat er een blonde vrouw bij die blonde bank zit? nou ja zit, ligt. Slaapt dwars door de nooduitzending van Rijnmond heen
Slaapt ze, of staat er nog ergens een raam open?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, maar ff grondig gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lieverd![]()
![]()
Je bent lekker aan het opruimen he?
Ik moet bij jouw naam steeds denken aan 'Bokito'quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wist jij dat er een blonde vrouw bij die zwarte bank zit? nou ja zit, ligt. Slaapt dwars door de nooduitzending van Rijnmond heen
alles zit dichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaapt ze, of staat er nog ergens een raam open? [ afbeelding ]
ik ben zijn Broertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam steeds denken aan 'Bokito'
Ik gok Muck.quote:
en hard ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muck ligt op de bank te snurken
Dat kan ze goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muck ligt op de bank te snurken
met een Muck in huis wordt iedereen doof!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok Muck.
En ik gok dat toek kleurendoof is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |