Neuh iedereen is etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
ik ben ook heel... laat maar
nog iets speciaals hier??
ik at een turkse pizza met teveel sambalquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
ik ben al klaar
chili con carne die eigenlijk te pittig was
Neen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef tdrone het volgende:
hoi smurfje
mag jij die andere sluiten?
met zon vieze vingervlek van het slotjequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze zit op ipod dus zo van touch
oh waar??quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar je hebt ook een knopje daarvoor
boven het balke van Facebook Twittr en hyves staat de TT en daar in het midden dat uitroeptekenquote:
Ik stelde mijn vader vandaag aan iemand voor, en hij heet Piet. En ik zei zo: "Hee, dit is Piet" en toen moest die ander heel hard lachen omdat hij het een gekke naam vondquote:
Mijn papa heet Henk. En nee het is geen steen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stelde mijn vader vandaag aan iemand voor, en hij heet Piet. En ik zei zo: "Hee, dit is Piet" en toen moest die ander heel hard lachen omdat hij het een gekke naam vond
Geen steen? Maar dat kan niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn papa heet Henk. En nee het is geen steen.
Da's een quote uit Turboquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
die trending topics op twitter
GROTE VUURBAL JONGUH
staat op 2
Lutte is verwekt door een steenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen steen? Maar dat kan niet?Alles dat Henk heet is een steen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Lutte is verwekt door een steenWat zou dat dan verklaren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goh, zou het? Waar gaat het heen met de wereldquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja weet ik maar het gaat om die brand in moerdijk (brabant)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Lutte is verwekt door een steenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er zin in! Vorig jaar zag ik vanaf de 1e aflevering op Erik
Ik wel. Ik heb Yvonne al ge-PM't.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zou het zo van me over willen nemen hè?
ja, maar dan alleen voor de chicksquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zou het zo van me over willen nemen hè?
Echt? En de m zit niet in het kofschip, dus het is met een d.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb Yvonne al ge-PM't.
Ik heb Yvonne ge-PM'd dat ik wel moderator op ONZ wil wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt? En de m zit niet in het kofschip, dus het is met een d.(Hopelijk faal ik niet.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne ge-PM'd dat ik wel moderator op ONZ wil worden![]()
Seriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ze zullen me nooit uit zichzelf vragenNiet dat ik antwoord verwacht
Je weet nooit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ze zullen me nooit uit zichzelf vragenNiet dat ik antwoord verwacht
Doe eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik er dan ook nog een printscreen van maken?
En als ze nee zeggen dan ga ik elke dag zo'n PM sturenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
ach niet geschoten is altijd mis maar ik geef je weinig kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw printscreens ken ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik er dan ook nog een printscreen van maken?
Ik vertrouw je wel, maar ik stuur het niet doorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
HT, stuur de tekst eens naar mij. Mij vertrouw je toch wel?
Waaaarom niehiet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vertrouw je wel, maar ik stuur het niet door
je hebt die vandaag ook verstuurdquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
Bij mijn verstuurde inbox staat er bij tijd van verstuurd:
wo 5-01
16:47u
yvonne
En als ik er op klik:
Verzonden: 5 januari 2011 04u47
Meer mensen dit probleem dat ze met 2 verschillende klokken werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Dat is toch dezelfde tijd? Alleen de ene staat op 12 en de andere op 24 uurs tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
Bij mijn verstuurde inbox staat er bij tijd van verstuurd:
wo 5-01
16:47u
yvonne
En als ik er op klik:
Verzonden: 5 januari 2011 04u47
Meer mensen dit probleem dat ze met 2 verschillende klokken werken?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt die vandaag ook verstuurd
hoe kwam je op het idee?Ik laat je niet in de steek, ik word toch niet blauw. Als ik blauw word krijgen jullie allemaal een mars van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar iBenny dacht daarom dat ik het geshopt hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde tijd? Alleen de ene staat op 12 en de andere op 24 uurs tijd.
Benny, hij heeft hem niet gefotoshopt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar iBenny dacht daarom dat ik het geshopt had
Hij PM'de me al dat hij mij geloofdequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, hij heeft hem niet gefotoshopt.
Zo blij?
deal! dat moet ik Lutte en CC nog zien doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik laat je niet in de steek, ik word toch niet blauw. Als ik blauw word krijgen jullie allemaal een mars van mij
Oke.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, hij heeft hem niet gefotoshopt.
Zo blij?
Ik weet nu dat je mij gelooftquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke.
Dat probeer ik 'm nu ook duidelijk te maken
Één mars voor tdrone:quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
deal! dat moet ik Lutte en CC nog zien doen
Welkom bij het Egoïsme.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Ik geloof niet in een god, ik geloof in HT.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik gaf je een minimars, anders zou je nog dik worden
Iemand die hoi zegtquote:
euhm honkey... dit is niet de manier, wat een baggerlading TR's.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn dagen waarom ik er veel meer doe. Ik kreeg er zelfs ooit een PM over
go HTquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
euhm honkey... dit is niet de manier, wat een baggerlading TR's.
Wat is dan de manier? Vertel dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
met mijn TR is nog steeds niks gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Topgeheim.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is dan de manier? Vertel dan?![]()
Ohja, en ik verveelde mij een beetje, misschien is het aantal een beetje overdreven
liever een topic in je hand dan 10 TR's in de luchtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu bagger ik niet meer door middel van topics, maar ik zorg voor baggerstromen TR's.
Hij staat er net een half uur ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
met mijn TR is nog steeds niks gedaan
Ohjeejquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
iemand zit ONZ vol te spammen met een plaatje
Linkje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef BBDC het volgende:
[ afbeelding ]
MUWAHUWAHUAHA IK BEN DE DUIVEL!
IK PAK JULLIE!![]()
![]()
Kijk, als ik moderator was, was het allang opgeruimd, maar nee hoor. Honkey is geen moderator.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef BBDC het volgende:
[ afbeelding ]
MUWAHUWAHUAHA IK BEN DE DUIVEL!
IK PAK JULLIE!![]()
![]()
Aaahw.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk, als ik moderator was, was het allang opgeruimd, maar nee hoor. Honkey is geen moderator.
verkapt kijk mij alsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk, als ik moderator was, was het allang opgeruimd, maar nee hoor. Honkey is geen moderator.
Arme jongenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze mij voor de kwaliteitstopicsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Arm ONZ, dat ze het zonder mij moeten stellen.
ik weet wel zeker dat hij een ban krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie het, jemig hé! Ik hoop dat hij een ban krijgt
20:30uurquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe laat als er dan niks op is kijk ik wel..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik faal met plaatjes bewerken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
Ik voel mij slecht. Ik moet al mijn best doen op zoeentje:
[ afbeelding ]
Het is al opgeruimd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand van de mods hier, doe een paar gastslotjes please![]()
Benny was bezig zag ik net samen met myraelaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand van de mods hier, doe een paar gastslotjes please![]()
Juist.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
yvonne een waterskiende eekhoorn mod had gemaakt?
ik moet kotsen van mosselsquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet kotsen van mosselsik heb ze nooit geprobeerd en begin er niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
wut??quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb ooit een levende garnaal opgegeten
Smaakte best oké.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wut??
maar als ik ook maar 1 mossel eet moet ik iets van 6 keer overgeven in de 2 à 3 uur daarna
Hoezo verzuur ik?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je verzuurt honkey. Nog even en je bent een augurk. Augurk.
en dan eet Lutte je op en dan is ze zwangerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je verzuurt honkey. Nog even en je bent een augurk. Augurk.
PDquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan eet Lutte je op en dan is ze zwanger
Augurken zijn lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik eet wel andere aug...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus zwanger van HT?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Lutte, doe HT maar niet opeten... geeft zo'n rotzooi
Benny is soberso lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:54 schreef tdrone het volgende:
ik zou het niet doen benny is nog niet zuur
CC is er niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een rust hier, dat ben'k niet gewend!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Foutje, ik was in de war, door jullie UI's
Is dat om te huilenquote:
okidoki grgrquote:
Ik las zuigen.quote:
Roep dat maar niet te hardquote:
Das niet waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las hier zuigen. Maar dat staat er ook dus ik ben nog te redden!
Hoi trdonequote:
Nee, duurde veel te langquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi trdone
Prima. Vandaag naar de London Eye geweest. Voor de zoveelste keer
Ja, wel leuk hoor maar ik zou er niet voor betalen als tourist zijnde. Een kaartje kost £18.60 voor een rondje van 20 minuten. Gelukkig heb ik een Merlin card en kan ik zo vaak als ik maar wilquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben daar toen niet ingeweest
wel leuk?
quote:
Neem me mee ik ben er langs gelopen maar niet in geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel leuk hoor maar ik zou er niet voor betalen als tourist zijnde. Een kaartje kost £18.60 voor een rondje van 20 minuten. Gelukkig heb ik een Merlin card en kan ik zo vaak als ik maar wil
wel leuk dat je zo alle museums in kan lopen in Londenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel leuk hoor maar ik zou er niet voor betalen als tourist zijnde. Een kaartje kost £18.60 voor een rondje van 20 minuten. Gelukkig heb ik een Merlin card en kan ik zo vaak als ik maar wil
Als je in Londen bent neem ik je wel meequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neem me mee ik ben er langs gelopen maar niet in geweest
Sommige dingen moet je wel voor betalen though, zoals bijv. HMS Belfastquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
wel leuk dat je zo alle museums in kan lopen in Londen
ik ben toen naar Tate modern gegaan en vond het stiekem toch wel leuk
Goed plan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
Volgende keer als ik in Londen ben, ergens in April ga ik je bezoeken
Ja, belachelijke prijzen inderdaadquote:
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De week voordat ik ga PM ik je wel, en dan nog regelen dat school mij vrij laat
Een heleboel wel maar niet alles hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef tdrone het volgende:
je zal alle sightseeing spots in londen wel gezien hebben ondertussen stu
ik was er 3 jaar terug waar was jij toen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je in Londen bent neem ik je wel mee
Toen was ik hier ook maar toen wist jij dat dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik was er 3 jaar terug waar was jij toen?
En ik was er een jaar terug, en waar was jij toen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik was er 3 jaar terug waar was jij toen?
Ik was in Movie Parkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik was er een jaar terug, en waar was jij toen?
Ik heb ergens nog wel foto's denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen was ik hier ook maar toen wist jij dat dus niet
Had me maar gebeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik was er een jaar terug, en waar was jij toen?
ga je met school dan??quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM je nummer maarDan bel ik je wel zodra ik in Londen ben
dat is echt supervetquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. Maar we mogen ook een paar dagen los lopen.
Vorige keer dat ik daar was zat ik ook in een gastgezin. Dat gastgezin beviel mij niet echtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is echt supervet
wij zijn met 4 havo gegaan en we zaten bij gastgezinnen. Wij hadden een gastgezin met oude mensen waarbij de dochter en kleinzoon nog thuiswoonden. Die kleinzoon was een autistisch jongetje van 3 die de hele tijd over treinen praten en vrienden met ons wilde worden
Een van de leukste dingen bij dat gastgezin waren van die hele foute dansmatten voor de playstation
Dat stuur ik je als ik zeker weet dat je deze kant uit komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM je nummer maarDan bel ik je wel zodra ik in Londen ben
daar moet je inderdaad geluk mee hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik daar was zat ik ook in een gastgezin. Dat gastgezin beviel mij niet echt
Ik weet sowieso dat ik naar Londen ga. En totdat ik in Londen ben weet ik nog niet of ik langs kan komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat stuur ik je als ik zeker weet dat je deze kant uit komt
Okay, ik PM je mijn nummer welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet sowieso dat ik naar Londen ga. En totdat ik in Londen ben weet ik nog niet of ik langs kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |