Ik wil eerst weten wat Antoin er over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef wobbel het volgende:
"het is beter om het uit te laten branden"als jullie het maar filmen
Tenzij er te grote kans op uitbreiding naar nog meer van zulke troep isquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef wobbel het volgende:
"het is beter om het uit te laten branden"als jullie het maar filmen
Volgens mij is hij highquote:
Geen nood, het gaat @ 020quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Brr.... alle ramen enzo dichtgedaan hier (Rotterdam)
Voor de zekerheid
Je kunt tegenwoordig op de knop "open nieuw deel" drukken hè, dan neemt ie de vorige OP o ver.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Idd daarom ik maar met een karige OP
Idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef tralalala het volgende:
Die knakker van de NOS staat gewoon nog steeds naast het vuur
NOS moet bezuinigen he, dus die zullen ze nog wel wat dichterbij sturenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef tralalala het volgende:
Die knakker van de NOS staat gewoon nog steeds naast het vuur
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NOS moet bezuinigen he, dus die zullen ze nog wel wat dichterbij sturen.
Wat voor man is het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Merkie het volgende:
Ben Ale heb ik nog wel eens college van gehad.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Merkie het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef MeGusta het volgende:
We gaan muteren mensen... muteren zeg ik je!
RTL heeft dan ook echte verslaggevers in dienstquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef yvonne het volgende:
RTL7 heeft godverdegodver meer nieuws dan onze rampenzender Rijnmond
ga je schamen
Vast veel geleerd van die manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef Merkie het volgende:
duurde me te lang voordat iemand topic maakte, dus daarom ik maar snel zonder picsquote:
omroep brabant staat naast antoinquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef yvonne het volgende:
RTL7 heeft godverdegodver meer nieuws dan onze rampenzender Rijnmond
ga je schamen
Hoeveel armen heb je inmiddels?quote:
Je kunt gewoon de vorige met 1 druk op de knop kopiëren.:')quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Idd daarom ik maar met een karige OP
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:48 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
duurde me te lang voordat iemand topic maakte, dus daarom ik maar snel zonder pics
zo ff editen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig op de knop "open nieuw deel" drukken hè, dan neemt ie de vorige OP o ver.
Sinds wanneer heeft Nederland diequote:
Tja Rtl 7 hequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nederland die
Valt ook niet mee, begrijpen wat een crashtender is. Stelletje falers
Neen, die blussen alleen met water. En je kunt dit niet met water blussen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef SiNNoN het volgende:
Kan dit niet geblust worden met blus helicopters
lolquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Toine valt dadelijk dood neer.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RIP aan de nabestaanden van Antoin, het was een held!
ok dankquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen, die blussen alleen met water. En je kunt dit niet met water blussen.
Echt een baas!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef MeGusta het volgende:
"Ik begin het nu ook te ruiken, een chemische lucht "
Blijft gewoon staan*
Antoin laat zich toch godverdomme niet wegjagen door een portie Chernobyl?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef MeGusta het volgende:
Blijft gewoon staan*
Zie OPquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef Document1 het volgende:
Kan ik het ergens op internet live volgen?
Fail Compilatie 2011 bestaat geheel uit vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef s0k het volgende:
Iemand al bezig met een explosie-compilatie? In HD bij voorkeur.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef MeGusta het volgende:
Blijft gewoon staan*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat hij weer van toepassing is:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Al een uurtje geleden ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hollands Diep vaart is er ook meegekapt
Anderhalf uur geleden alquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hollands Diep vaart is er ook meegekapt
Ik denk dat ze RTL7 bedoelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Iedereen heeft het steeds over de NOS. Maar waar zenden die uit dan?
Die flits van die ontploffing ook. Hele camera oranje. Sick!
Hijs een baas, bazen blijven staan JWZquote:
RTLquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
NOS debiel heeft het over 10 brandweerauto'sWat een dwaas
De NOS nu ook hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze RTL7 bedoelen![]()
Die doet live verslag
10quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
NOS debiel heeft het over 10 brandweerauto'sWat een dwaas
Iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch fijn, dat terugspoelen met digitale tv. Kun je die explosies nog ff rustig bekijken.
Dat ontbreekt er hier aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch fijn, dat terugspoelen met digitale tv. Kun je die explosies nog ff rustig bekijken.
Ach ja, ik vond het al denken aan Enschedé. Daar was het toch ook een opslagplaats? Komen ze dalijk zeggen 'Uh ja, in die opslag ligt vuurwerk'. BAM!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef mrc17 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindbom, kut! Dit is echt gigantisch. Ik ga even popcorn maken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef mrc17 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindbom, kut! Dit is echt gigantisch. Ik ga even popcorn maken.
En luchthaven Rotterdam vlak bij Rotterdam ook. Alleen die luchthaven licht midden in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:54 schreef wobbel het volgende:
De laatste ontwikkeling: schiphol gaat gewoon verder
dus geen nieuws
quote:Het komt met name vrij bij het verbranden van zwavelhoudende fossiele brandstoffen, zoals sommige soorten aardolie, bruinkool of steenkool en is een van de belangrijkste componenten van luchtvervuiling en smog. Het vormt in lucht in aanwezigheid van vocht en andere verbindingen makkelijk zwaveltrioxide (SO3), een verbinding waaruit zich in water zwavelzuur vormt. Dit regent uit de atmosfeer op de aarde neer (zure regen).
Fucking held ben je, ik moest er ook gelijk aan denken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Martijn is zijn haren al verloren.
Maak je niet zo druk manquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En we gaan over op rtl4.
Ik twijfel zo om nog even boodschappen te doen, er lopen hier wel meer mensen rond.
De rook is ook nog niet richting ons gekomen. dus weet niet hoe schadelijk het is als je er 5-7km vandaan zit. ?
Ik hoorde die ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef tass het volgende:
Op Ned1 een brandweerman: ik denk dat het wel meevalt allemaal
Daar heb ik die stofzuiger en ventilator niet voor nodig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die maken van een Ajax brandblusser, een stofzuiger en een ventilator een blusapparaat
''Je voelt het op je tong, maar het valt echt hartstikke mee hoor xD''quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
"Antoin hier, Ik voel het wel wat branden, maar het valt echt allemaal mee"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
een ajax brandblusser is al een blusapparaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die maken van een Ajax brandblusser, een stofzuiger en een ventilator een blusapparaat
[ afbeelding ]
Indiana Jonesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit kan bij een commerciele omroep!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef Oosten het volgende:
Godverdomme.. reclame er tussen doorlekker rtl!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om 18:00 is er een reguliere uitzending, en daarvoor moeten ze voorbereiden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef Oosten het volgende:
Godverdomme.. reclame er tussen doorlekker rtl!!
Een druk op de knop en de stofzuiger blaast het blusmiddel langs de ventilator en de brand is overquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar heb ik die stofzuiger en ventilator niet voor nodig.
http://www.journaal24.nlquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft iemand een linkje daarheen, ik heb het helaas gemist.
Im on it!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
RTL 4 live uitzending! Allemaal kijken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
RTL 4 live uitzending! Allemaal kijken
Nou nou, dat is die kenmerkende geur van vuurwerk. Op oudejaarsnacht was het waarschijnlijk een stuk gevaarlijker in veel gebieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |