Italiaansquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie toevoeging.
Wat ga je eten?.
Zit je er in de buurt, Duvelmans?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Duvel het volgende:
Oh fuck, de rook uit die wolk begint omlaag te dalen...
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ook lekker is: Broccoli met hasselback aardappel en zelfgemaakte gegrillde hamburger! Dat ga ik eten vanavond
holy molyquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
Jezus, heftig!
Nee, ze zeiden het op de tv, dus is het waar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zit je er in de buurt, Duvelmans?
Ik wilde ook "goedzo" zeggen, maar m'n iPhone maakte er eigenwijs "hoezo" van!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarom. Deze week ook ff de aanmelding voor de vakbond op de post doen.
*wapent*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde ook "goedzo" zeggen, maar m'n iPhone maakte er eigenwijs "hoezo" van!
ik ben gaan googlen ,maar het is mij te geiten wollen sokquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Kent iemand hier avatar trainingen ofzo?
Iemand probeert me ervoor te strikken en ik geloof niet dat ik er gecharmeerd van ben, maar misschien weet iemand er meer van?
Dat dus. Is die training met 3-D bril?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarvan ken ik alleen het tekenfilmpje en de blauwe mannetjes, cali
Haha o jaquote:
als je een vogeltje bent wel ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel gram krieltjes is normaal p.p.? Ik eet nooit aardappels
75 gram oid?
Met pasta/rijst neem ik altijd 75 gram oid. Heb nu 250 gedaan!! Want in aardappels zit echt niets tov pasta/rijst bedacht ik mij later!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je een vogeltje bent wel ja?
Wat dacht je van 250 gram
'k heb zo'n zin in een Pizza Calzone!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |