Omdat het niet van het Hoekje is, vind je het niet lekker, doh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Dank voor het recept, Pief! Zijn er nog gekke dingen bij? (dingen die niet zijn wat ze lijken? Zoals die pepers van DaD?).
Waarom eet ik patat als ik het niet eens lekker vind?.
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Omdat het niet van het Hoekje is, vind je het niet lekker, doh!
oh dat zal best! Deze is ook echt uber simpel kan vast een stuk uitgebreider!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Die wilde ik eens maken, maar toen werd er hier gezegd dat er betere recepten waren oid.
Goeie toevoegingquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Merel het volgende:
Vanavond uit eten met een goede vriend(dat slaat op het eten hč, niet die vriend)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
Jezus, heftig!
Italiaansquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie toevoeging.
Wat ga je eten?.
Zit je er in de buurt, Duvelmans?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Duvel het volgende:
Oh fuck, de rook uit die wolk begint omlaag te dalen...
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ook lekker is: Broccoli met hasselback aardappel en zelfgemaakte gegrillde hamburger! Dat ga ik eten vanavond
holy molyquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
Jezus, heftig!
Nee, ze zeiden het op de tv, dus is het waar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zit je er in de buurt, Duvelmans?
Ik wilde ook "goedzo" zeggen, maar m'n iPhone maakte er eigenwijs "hoezo" van!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daarom. Deze week ook ff de aanmelding voor de vakbond op de post doen.
*wapent*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde ook "goedzo" zeggen, maar m'n iPhone maakte er eigenwijs "hoezo" van!
ik ben gaan googlen ,maar het is mij te geiten wollen sokquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Kent iemand hier avatar trainingen ofzo?
Iemand probeert me ervoor te strikken en ik geloof niet dat ik er gecharmeerd van ben, maar misschien weet iemand er meer van?
Dat dus. Is die training met 3-D bril?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarvan ken ik alleen het tekenfilmpje en de blauwe mannetjes, cali
Haha o jaquote:
als je een vogeltje bent wel ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel gram krieltjes is normaal p.p.? Ik eet nooit aardappels
75 gram oid?
Met pasta/rijst neem ik altijd 75 gram oid. Heb nu 250 gedaan!! Want in aardappels zit echt niets tov pasta/rijst bedacht ik mij later!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je een vogeltje bent wel ja?
Wat dacht je van 250 gram
'k heb zo'n zin in een Pizza Calzone!quote:
ah ok, dan snap ik 'm wat beter. Dacht al, dan eet je 1 aardappeltjequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met pasta/rijst neem ik altijd 75 gram oid. Heb nu 250 gedaan!! Want in aardappels zit echt niets tov pasta/rijst bedacht ik mij later!!!
Ik heb een goed voornemen. Minimaal 1x per week te koken. Hihi.
Deze week al twee keer.. Maar met koken bedoel ik dus 'echt' met AGV(= groente + zetmeelproduct + vleesvervanger ) en niet ooh ik heb nog pasta chill en een tomaat oh net avondeten
"oh, ik heb nog pasta chill en een tomaat oh net avondeten". Dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah ok, dan snap ik 'm wat beter. Dacht al, dan eet je 1 aardappeltje
Wel goed dat je aan het koken bent geslagen. Hoe deed je het voorheen dan?
Ik eet iets van 2xpw bij mijn ouders... 2x per week bij vrienden.. eh... vaak wok to walk of wok to cook.. en bij 't vriendje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah ok, dan snap ik 'm wat beter. Dacht al, dan eet je 1 aardappeltje
Wel goed dat je aan het koken bent geslagen. Hoe deed je het voorheen dan?
En wie probeert je dat aan te raden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Avatar is een of andere training die van de scientology beweging afstamt, en het klinkt nogal naar en sekte-achtig![]()
Jammie risotto!
Misschien ga ik dat morgen ook maken! Of een ovenschotel
Treinspammers ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
hahaha was het maar zo'n feest. nee, een of andere vage dude die ik een keer in de trein heb ontmoet en tot een praatje mee kwam. Zei dat ie trainer/coach was, en eigen bedrijfje had blabla, mijn interesse gewerkt, toen begon ie over een training en nu zit ie er over door te drammen
/ignorequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
hahaha was het maar zo'n feest. nee, een of andere vage dude die ik een keer in de trein heb ontmoet en tot een praatje mee kwam. Zei dat ie trainer/coach was, en eigen bedrijfje had blabla, mijn interesse gewerkt, toen begon ie over een training en nu zit ie er over door te drammen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
/ignore
/block
Ya chao, faalhaas!
Jij bent fan van groente, karbonade en aardappelen met jus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Risotto is dan ook voor de liefhebber!
Ben dus absoluut geen fan van rijst of pasta, dus aan mij is het helemaal niet besteed.
En ik vis altijd de vis uit de paella
Scientology
Wat zijn dat voor kerels tegenwoordig joh?!
Kale 50+ers die jonge kunstenaressen proberen te versieren, zweverige sekte-leden die jonge meiden trainingen aansmeren in de trein...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent fan van groente, karbonade en aardappelen met jus?.
natuurljik ben ik dat, daarom vond ik het ook zo'n gekke reactiequote:quote:
Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
noem je mij nu een faalhaas
Nee die kerel natuurlijk!
Jij bent toch een lief kuikentje? .
En van hoepeloorbellen.quote:
nou voor de kcals hoef je aardappels niet te laten staan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef V1z0R het volgende:
Jawel, lust het ook wel. Vind het alleen niet echt lekker. Aardappels eet ik ook vrij weinig maar dat is slank-technisch.
Nasi van de chinees gaat er wel goed in alleen is het dan bedekt met een laag babi pangang
Ahum!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En van vrouwen met hoepeloorbellen.
Jij ziet regelmatig kerels met hoepeloorbellen? Dan zou ik eens een andere uitgaansgelegenheid opzoekenquote:
voorhoofdsholtequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet er nu 1!
Mo, wat was er ook alweer ontstoken?
Onder de douche wat water opsnuiven en/of bij de gootsteen wat zout water opsnuivenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij ziet regelmatig kerels met hoepeloorbellen? Dan zou ik eens een andere uitgaansgelegenheid opzoeken.
.quote:
ik ben ongesteld. [/kutexcuus]quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
.
![]()
Wel eens verder![]()
En puik lijstje, lekker! Kan waarschijnlijk beter op chocolade/suikervlak, maar dat weet je zelf ook wel
I feel yaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ongesteld. [/kutexcuus]
Maar, ik weet het inderdaad ook wel. Ik moet mezelf even uit het 'het maakt niet uit want het is kerst en oud en nieuw en weekendje met vrienden en nu ben ik in Duitsland' ritme slepen en weer gewoon helemaal gezond doen...
Dan zit ik op mijn werkquote:Acties abonnementhouders
Ook voor onze vaste klanten hebben wij vanaf vrijdag 7 januari tot en met maandag 31 januari speciale zout-acties:
NS/OV- en Jaar(traject)abonnementhouders 2e klas: op vertoon van uw 2e klas Jaarabonnement kunt u reizen in de 1e klas op het betreffende traject, geldig van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur.
Nou, wat een gammele actie inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zit ik op mijn werk. En om nou na 19:00 voor de aardigheid even 1e klas heen en weer naar Den Haag te gaan
.
zo simpel, pasta carbonara! Pasta koken, evt. wat spekjes of pancetta uitbakken (ivm vegetarisch vriendje niet deze keer), eitje klutsen, flink wat parmezaanse kaas, zout en peper erdoorheen. Pasta afgieten, eier/kaas mengsel erdoorheen roeren, evt nog heel kort terug op het vuur en klaar. Lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Razztwizzle het volgende:
En Jägartrut, wat is pasta carbonara? - Edit - Wacht, ik kan Googlen. Klinkt lekker zeg, moeilijk?
Trouwens, ik lees je nick steeds een beetje raar want mijn achternaam is J ager (nu even met spaties wegens geen googlebaarheid).
Dat klinkt ook lang niet zo slecht als alle versies met room die ik kenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zo simpel, pasta carbonara! Pasta koken, evt. wat spekjes of pancetta uitbakken (ivm vegetarisch vriendje niet deze keer), eitje klutsen, flink wat parmezaanse kaas, zout en peper erdoorheen. Pasta afgieten, eier/kaas mengsel erdoorheen roeren, evt nog heel kort terug op het vuur en klaar. Lekker!
Nouhouquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zit ik op mijn werk. En om nou na 19:00 voor de aardigheid even 1e klas heen en weer naar Den Haag te gaan
.
Maar je mag dan ook wel door het hele land!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Chill ik mag voor 2.50 terugreizen NA 19.00. Alsof ik dán nog naar huis moet
Waarmee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Yay, ik mag morgen m'n auto voor ¤75,- volgooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |