Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
begin je hier? tis een teringzooi namelijk
ik gokte millimeterquote:
Keer in een uurquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
Als dank voor mijn uitkering zeg maar
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
Als dank voor mijn uitkering zeg maar
Wat danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het huis is hier schoon genoeg, maar ik weet wel wat andere taken voor je.
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geldquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doen
Dat kan hij thuis ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.
Lopen of fietsen. of zwart rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan
[..]
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geld
Ja bevallingsverhalen in singlesquote:
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.quote:
Ik BEN het alfamannetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog geen alfamannetje gehad.
Bij je poepert?quote:
Jij spoort ook niet helemaal hequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lopen of fietsen. of zwart rijden
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?quote:
nee. want ik ben geen treinquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he![]()
Oe ik heb gisteren BB2 uitgespeeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.
Ik heb er gewoon nooit zin in. Moet hier ook hoognodig de stofzuiger weer door de kamer halen. Het laminaat veranderd snel in een tapijt dankzij de hondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Bedacht ik mijzelf ook toen ik op Invoeren drukte, maarja topic gaat zo snel.. editten maakt dan toch geen kut meer uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |