Allebei een eigen leven is het recept voor een succesvolle relatie samen, is mijn stellige overtuiging.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ja, geen wonder dat je weg wilt.. duh. Maar als je van iemand houd en dol op iemand bent, dan lijkt het mij vreemd om constant weg te willen.
Die hebben geen brievenbusquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij kloon kan je gerust bij de buren door de brievenbus pissen.
Hij wilde gewoon altijd thuis zitten, ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ja, geen wonder dat je weg wilt.. duh. Maar als je van iemand houd en dol op iemand bent, dan lijkt het mij vreemd om constant weg te willen.
Hij komt er zo 10 keer achter elkaar in klaar hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hebben geen brievenbus![]()
Opletten kloon, die hangen beneden, en als jij daar je piemel in kan steken, dan heb ik medelijden met knuffelmeisje
Ik zet hoog in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hebben geen brievenbus![]()
Opletten kloon, die hangen beneden, en als jij daar je piemel in kan steken, dan heb ik medelijden met knuffelmeisje
Zo vervelend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij kloon kan je gerust bij de buren door de brievenbus pissen.
Nee hoor, doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is het erg als ik de deur niet openmaak als ik niet weet wie er voor de deur staat?
Nee die overtuiging is gegroeid, ook ik kan mij de topics nog herinneren dat jullie in een drama zaten omdat jullie niet bij elkaar konden wonen door woon/werk situaties.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allebei een eigen leven is het recept voor een succesvolle relatie samen, is mijn stellige overtuiging.
Ja, je bent toch niet wereldvreemd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is het erg als ik de deur niet openmaak als ik niet weet wie er voor de deur staat?
Er is in een uur tijd al 2x bij me aangebeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo vervelend?
[..]
Nee hoor, doe ik ook wel eens
+1quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allebei een eigen leven is het recept voor een succesvolle relatie samen, is mijn stellige overtuiging.
Wie heeft het over Siamese tweelingen? Een gezonde balans is toch veel lekkerder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon altijd thuis zitten, ik niet.
Als ik dan naar een vriendin wilde of mijn familie wilde hij altijd mee.
Voor mij hoeft dat niet hoor. Ik heb geen relatie om als Siamese tweeling door het leven te gaan ;r
quote:
M'n oma heeft dat, heel fijn systeempjequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik moet zo'n spiekcamera voor de deur hebben.. maar daar heb ik het geld niet voor![]()
want als ik de telefoon opneem (van de deur) weten ze dat ik thuisben
Nee hoor, die overtuiging was er al. Ook als we zouden gaan samenwonen (dat inderdaad praktisch vrij moeilijk is -maar dat is niet de schuld van overheden of anderen-) dan zou dat zo zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee die overtuiging is gegroeid, ook ik kan mij de topics nog herinneren dat jullie in een drama zaten omdat jullie niet bij elkaar konden wonen door woon/werk situaties.
Wie ontloop je dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is in een uur tijd al 2x bij me aangebeld
Nou, eigenlijk wel..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, je bent toch niet wereldvreemd.
Ja die konden we dus niet vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wie heeft het over Siamese tweelingen? Een gezonde balans is toch veel lekkerder?
Maximaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]je hebt dus een uitvergrote clit?
Dat is wel de gedachte erachter, lijkt me zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef Kreator het volgende:
Merkwaardig. Als iemand aanbelt, doe je toch gewoon open lijkt me zo.
Nou, ik heb geen zin in mn ouders, niet in die jehova getuige die al 2 keer is langs geweest en eigenlijk in niemandquote:
Hopelijk geen overuren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |