Half jaar geleden ofzo. Idd als het vorige week was had ik het minder vreemd gevonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef amaranta het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze jou die zak met kleertjes gegeven Be?
Kun je niet zeggen dat je ze in dat geval liever verkoopt omdat je het geld kan gebruiken?
En dat ze er, ik zeg maar wat, 3 mag uitzoeken?
Ik heb ook een keer zoiets gehad, en dat is achteraf einde vriendschap geworden, nou was die vriendschap al stervende....maar dit was de mokerslag.
Die is al verbannen naar de garage. Oude fotoquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef moussy het volgende:
Ik zou eerder die pot met zonnebloems wegdoen dan die ficus
Sorry hoor, maar als het een half jaar geleden is is het helemaal eeen stomme opmerking.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Half jaar geleden ofzo. Idd als het vorige week was had ik het minder vreemd gevonden.
ow, dat is niet leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, tegenwoordig vraag ik altijd maar wat ze van me krijgen als ik iets krijg, of van te voren vragen wat het moet kosten, het spontane is er zo af, bah, is ook stom.
Over nagellaks gesproken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:47 schreef moussy het volgende:
[..]
De hele boel op MP zetten of hier op fok! en niet meer over praten en voor de rest gewoon niets meer aannemen van haar.
Als je je plates ook weg doet wil ik er ook wel tussen kijken hoor
Die heb ik lekker alquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
En heb net chainmail charm besteld, wachten is stom
Ik ben gisteren naar de groothandel geweest en heb van china glazequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Over nagellaks gesproken.
http://www.temptalia.com/(...)&utm_content=Twitter
En heb net chainmail charm besteld, wachten is stom
Goede keusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar de groothandel geweest en heb van china glaze
going my way (bruin)
recycle (grijs)
gekocht, maar ik denk dat ik going my way ga ruilen voor chocadisiac
Ik heb nu ook recycle op, met witte strepen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Goede keus
Ik heb nu recycle op!
En bedacht me net dat ik geen enkele bruine nagellak heb.
Erg he?
Maar da's het lastige he, naar haar idee heeft ze jou waarschijnlijk écht een plezier gedaan met die kleertjes en schoentjes, die zij natuurlijk fantastisch vindt, en waarschijnlijk is ze er verontwaardigd over dat jij daar niet met een attentie op teruggekomen bent. Want als mensen zeggen 'anders gooi ik het weg', bedoelen ze dat niet altijd zo (anders hadden ze het vast al wel gedaan, denk ik danquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Niet dat ik altijd alles maar gratis wil en moet krijgen hoor, maar eerst aanbieden alsof je iets krijgt en er dan toch iets voor terugwillen... Laat maar dan.
Ik vind het al moeilijk om bij dat soort giften nee te zeggen als het net niet is wat ik zelf zou kopen dus zeg vaak uit vriendelijkheid ja, zoals bij die kleertjes van de vriendin uit dit verhaal. Haar smaak is net anders dan de mijne zeg maar.
Ik vind het feit dat hij getrouwd is met een vrouw dan weer niet het verschil maken, zeg maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ons bij humanitas ingeschreven voor een gastouder voor ons kindje dat als het klopt in juni geboren wordt.
Nu kreeg ik net een mannelijke gastouder aangeboden. Mensen die ervaring hebben met een man als oppas? Ik weet van het drama in a'dam deze man is getrouwd met een vrouw. Ik wil niet meteen iedere man over een kam scheren.
Ohquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's het lastige he, naar haar idee heeft ze jou waarschijnlijk écht een plezier gedaan met die kleertjes en schoentjes, die zij natuurlijk fantastisch vindt, en waarschijnlijk is ze er verontwaardigd over dat jij daar niet met een attentie op teruggekomen bent. Want als mensen zeggen 'anders gooi ik het weg', bedoelen ze dat niet altijd zo (anders hadden ze het vast al wel gedaan, denk ik dan...). Maar dan nog snap ik niet dat ze niet heeft afgewacht of jij zelf de gelegenheid zou nemen haar een paar lakjes cadeau te doen... maar ja, ik vind dat soort verborgen boodschappen van mensen (ik gooi het weg, maar eigenlijk niet) heel erg lastig, altijd. Ik vind niet dat jij iets fout hebt gedaan, maar ik zou over zoiets ook nachten kunnen malen, dus ik snap het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |