abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 11:48:11 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_90924291
Ik zou eerder die pot met zonnebloems wegdoen dan die ficus :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:48:33 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90924304
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef amaranta het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze jou die zak met kleertjes gegeven Be?
Kun je niet zeggen dat je ze in dat geval liever verkoopt omdat je het geld kan gebruiken?
En dat ze er, ik zeg maar wat, 3 mag uitzoeken?

Ik heb ook een keer zoiets gehad, en dat is achteraf einde vriendschap geworden, nou was die vriendschap al stervende....maar dit was de mokerslag.
Half jaar geleden ofzo. Idd als het vorige week was had ik het minder vreemd gevonden.
pi_90924334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef moussy het volgende:
Ik zou eerder die pot met zonnebloems wegdoen dan die ficus :D
Die is al verbannen naar de garage. Oude foto :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90924376
BE, ik zou er geloof ik stevig van balen en vervolgens nooit meer iets van haar aannemen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:52:56 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90924455
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Half jaar geleden ofzo. Idd als het vorige week was had ik het minder vreemd gevonden.
Sorry hoor, maar als het een half jaar geleden is is het helemaal eeen stomme opmerking.
Lijkt wel alsof ze er op zat te wachten dan, dat ze er iets voor terug kon vragen.
pi_90924715
wat ongelooflijk stom, BE :{
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 12:08:29 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_90925011
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, tegenwoordig vraag ik altijd maar wat ze van me krijgen als ik iets krijg, of van te voren vragen wat het moet kosten, het spontane is er zo af, bah, is ook stom.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:11:48 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90925131
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook wel eens zoiets gehad, tegenwoordig vraag ik altijd maar wat ze van me krijgen als ik iets krijg, of van te voren vragen wat het moet kosten, het spontane is er zo af, bah, is ook stom.
ow, dat is niet leuk :N
Make love, not war ☮
pi_90925230
Wat een rare situatie BE je verkoopt ze niet voor niets. Ik heb trouwens heel veel potje nagellak staan die gratis weg mogen. Ze zijn al wat ouder dus eerder leuk voor meiden iemand interesse?@Amaranta wil je ook iets hebben voor de zak kleding die je voor mij hebt? ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:18:51 #160
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90925411
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:47 schreef moussy het volgende:

[..]

De hele boel op MP zetten of hier op fok! en niet meer over praten en voor de rest gewoon niets meer aannemen van haar.

Als je je plates ook weg doet wil ik er ook wel tussen kijken hoor :P
Over nagellaks gesproken.
http://www.temptalia.com/(...)&utm_content=Twitter

En heb net chainmail charm besteld, wachten is stom :{w
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 12:22:56 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_90925593
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die heb ik lekker al :6
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:25:05 #162
298315 SacreCoeur
pi_90925694
Dacht altijd dat 'k niet van glitter hield :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:36:14 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90926211
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Over nagellaks gesproken.
http://www.temptalia.com/(...)&utm_content=Twitter

Ik ben gisteren naar de groothandel geweest en heb van china glaze
going my way (bruin)
recycle (grijs)
gekocht, maar ik denk dat ik going my way ga ruilen voor chocadisiac
pi_90926223
oh gatver BE wat stom -O- dat zou echt nog maanden door mn hoofd spoken ja :{

Ik vraag het meestal 'wat krijg je van me' of weet ik veel. En voor B.'s nicht kopen we binnenkort idd een bon omdat we zoveel doorgeschoven krijgen. Driekwart is onze smaak niet eigk en t is ook lang niet allemaal vlek/gatvrij :X :D maar toch, ik vond het gebaar wel erg lief.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:40:14 #165
298315 SacreCoeur
pi_90926379
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben gisteren naar de groothandel geweest en heb van china glaze
going my way (bruin)
recycle (grijs)
gekocht, maar ik denk dat ik going my way ga ruilen voor chocadisiac
Goede keus
Ik heb nu recycle op! :P

En bedacht me net dat ik geen enkele bruine nagellak heb.
Erg he?
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 12:40:36 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_90926393
Soms is het gewoon echt lastig hoor, mijn dinnetje knipt mij altijd en áltijd vraag ik wat ze van me krijgt, ook al wil ze er nooit wat voor, als ik wel gewoon moet betalen zou ik ook niet beledigd zijn, want ik wil ook niet dat ze ooit de indruk krijgt dat ze alleen maar mijn dinnetje is voor de knipperietis.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:43:38 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90926526
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Goede keus
Ik heb nu recycle op! :P

En bedacht me net dat ik geen enkele bruine nagellak heb.
Erg he?
Ik heb nu ook recycle op, met witte strepen.
die bruine die ik nu heb gekocht is ook glitterig, maar ik heb denk ik liever een matte/creme
Ik ging toevallig gisteren dus voor grijs en bruin :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:55:43 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90927064
Below Deck wordt van mij!! :Y O+ Ben heel lang op zoek geweest naar Channelesque, maar werd niet meer gemaakt en Below Deck is een dupe :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:56:42 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90927097
En BE, ik vind het stom :Y Dan had ze dat meteen moeten zeggen en niet na een half jaar nog mee komen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_90927464
Wij hebben ons bij humanitas ingeschreven voor een gastouder voor ons kindje dat als het klopt in juni geboren wordt.
Nu kreeg ik net een mannelijke gastouder aangeboden. Mensen die ervaring hebben met een man als oppas? Ik weet van het drama in a'dam deze man is getrouwd met een vrouw. Ik wil niet meteen iedere man over een kam scheren.
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 13:30:31 #171
43556 miss_dynastie
pi_90928598
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
Niet dat ik altijd alles maar gratis wil en moet krijgen hoor, maar eerst aanbieden alsof je iets krijgt en er dan toch iets voor terugwillen... Laat maar dan.
Ik vind het al moeilijk om bij dat soort giften nee te zeggen als het net niet is wat ik zelf zou kopen dus zeg vaak uit vriendelijkheid ja, zoals bij die kleertjes van de vriendin uit dit verhaal. Haar smaak is net anders dan de mijne zeg maar.
Maar da's het lastige he, naar haar idee heeft ze jou waarschijnlijk écht een plezier gedaan met die kleertjes en schoentjes, die zij natuurlijk fantastisch vindt, en waarschijnlijk is ze er verontwaardigd over dat jij daar niet met een attentie op teruggekomen bent. Want als mensen zeggen 'anders gooi ik het weg', bedoelen ze dat niet altijd zo (anders hadden ze het vast al wel gedaan, denk ik dan :@ ...). Maar dan nog snap ik niet dat ze niet heeft afgewacht of jij zelf de gelegenheid zou nemen haar een paar lakjes cadeau te doen... maar ja, ik vind dat soort verborgen boodschappen van mensen (ik gooi het weg, maar eigenlijk niet) heel erg lastig, altijd. Ik vind niet dat jij iets fout hebt gedaan, maar ik zou over zoiets ook nachten kunnen malen, dus ik snap het wel :*
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 13:35:39 #172
5428 crew  miss_sly
pi_90928822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ons bij humanitas ingeschreven voor een gastouder voor ons kindje dat als het klopt in juni geboren wordt.
Nu kreeg ik net een mannelijke gastouder aangeboden. Mensen die ervaring hebben met een man als oppas? Ik weet van het drama in a'dam deze man is getrouwd met een vrouw. Ik wil niet meteen iedere man over een kam scheren.
Ik vind het feit dat hij getrouwd is met een vrouw dan weer niet het verschil maken, zeg maar.

Ik zou kennis gaan maken met die man, bekijken waar je kind wordt opgevangen (of is de beodeling bij je thuis?) en aan de hand van een klik of juist het wegblijven ervan een beslissing nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90929141
Het is bij hun thuis. Ze vangen al een meisje op. En we gaan zeker kennismaken maar ik vroeg mij gewoon af of er meer een man als oppas hebben. Wij hadden vroeg als mijn ouders 's avonds weggingen ook een jongen als oppas maar die kende we prive ook goed.
pi_90929779
Bij mijn zusje paste de man van de gastouder ook regelmatig op de kids. Maar die doet geen vlieg kwaad.
Ik zou gewoon eens een gesprek aangaan. Eerst maar eens kijken of het klikt..

BE, wat een wazige actie. Zeker de manier waarop ze het vraagt en een half jaar later. Als je de vriendschap wil bewaren, dan zou ik haar zeggen dat ze er 2 of 3 mag uitzoeken, maar dat je de rest liever verkoopt ivm het geld.
En volgende keer als ze weer iets wil geven, gelijk vragen we ze er voor wil hebben ;)

TF, wat een rij :{

Nu koffie en tv-zappen voordat de wasmachine weer roept..
pi_90930117
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar da's het lastige he, naar haar idee heeft ze jou waarschijnlijk écht een plezier gedaan met die kleertjes en schoentjes, die zij natuurlijk fantastisch vindt, en waarschijnlijk is ze er verontwaardigd over dat jij daar niet met een attentie op teruggekomen bent. Want als mensen zeggen 'anders gooi ik het weg', bedoelen ze dat niet altijd zo (anders hadden ze het vast al wel gedaan, denk ik dan :@ ...). Maar dan nog snap ik niet dat ze niet heeft afgewacht of jij zelf de gelegenheid zou nemen haar een paar lakjes cadeau te doen... maar ja, ik vind dat soort verborgen boodschappen van mensen (ik gooi het weg, maar eigenlijk niet) heel erg lastig, altijd. Ik vind niet dat jij iets fout hebt gedaan, maar ik zou over zoiets ook nachten kunnen malen, dus ik snap het wel :*
Oh :o als ik zeg "anders gooi ik het weg" dan ben ik gewoon te lam om zelf met een tas naar de kledingcontainer te gaan :') :D
ik ga er in dat geval vanuit dat een ander het doorspit en eruit haalt wat ie leuk vindt en het daarna weer doorschuift en/of weggooit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')