Buum dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Die berekeningen moeten ook apart worden gedaan, leonieke, dat is ook daadwerkelijk een vak/studie apart!
Volgens mij bestaan die pitbullen al, dames, alleen kosten ze klauwen vol met geld en denken veel mensen dat ze het zelf wel kunnen
Ja zie je!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum dusmaar ik mag het niet over hem hebben van hem. Dus. jullie weten van niks.
oh, niet de pittbull hoor, die andere.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja zie je!
Maar dan nog moet je wel een goede hebben.
Kennissen hadden ook een renovatiepand in Amsterdam (sowieso al aan de prijs dus) en die hadden ene projectmanager in de arm genomen om de bouw te begeleiden omdat ze zelf ook niet veel wisten. Maar die proj.manager was geen haar beter dan de vreselijke aannemer die ze hadden ingehuurd, dus dat werd ook een grote ellende met een bodemloze put waar ze hun geld in konden storten.
Ow, constructeur dan ofzo? ow we mogen het er niet over hebben, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, niet de pittbull hoor, die andere.nee joh, hij is veel te aardig om zo'n pittbull te zijn.
oh, en wat een dieven hèhet is verdorie ook wel wat. Je bent zo overgeleverd dan, als je zelf niet weet hoe en wat
Ow okay... dat wist ik niet. Ik vind het nu wel een voordeel dat de katten sowieso al niet boven mogen komen... beneden alleen nog iets vaker stofzuigen en dweilen vooral. Dat laatste doe ik echt te weinig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
oh bah Diaan, da's niet leuk! De KNO-arts (of de allergie-arts) zei tegen mij toen ik met mijn kind voor een test kwam dat katten en hond wegdoen geen zin heeft, omdat de huidschilfers en de haren nog wel 7 jaar in je huis zweven. Dan moet je echt rigoreus verbouwen en andere vloerbedekking nemen enzo.
Maar wat daarvan waar is? hopelijk kan je het met medicijnen goed in toom houden.
Gelukkig heb ik er nog niet zoveel last van en vind ik het minder erg dan dat ik COPD zou hebben, dat heb ik gelukkig dus niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef Memmel het volgende:
Oh balen Diaan! En wat buuv zei, wist ik ook niet.
huh? das best een eind fietsen voor die rook?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, wat een fik zeg daar in moerdijk!niet best. En de rook gaat de kant van Amsterdam op?
ja ik zie het, heb t nieuws aan staan nu. Maar t is bij dordt als de pluim naar A'dam gaat dan gaat het over heel zuid-holland heen zeg maar, dat bedoelde ik. Das best een heel flink gebied.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het ontploft bij bosjes daar. En dan gaat het om 10 vaten van 23.000 liter van een gifitg en bijtend goedje. Dordrecht zuid heeft alarm gehad. Het gaat er flink tekeer
Ja jouw werkgever heeft er ook e.e.a vlakbij..quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Memmel het volgende:
Huup. Maar wel waar idd.
Maar ik zit als gevolg van ook nog op kantoor
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Memmel het volgende:
Huup. Maar wel waar idd.
Maar ik zit als gevolg van ook nog op kantoor
voetbalplaatjes? nu al? dat is toch pas over een week of 2?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Oi Diaan, dat is stom nieuws. Er is goed mee te leven hoor. Je moet alleen altijd die medicijnen mee slepen![]()
Ligt het aan mij of is 'de jeugd van tegenwoordig' vreselijk asociaal? Je bent de winkel nog niet uit of ze staan al te tetteren "heb je ook voetbal plaatjes?!!!!"
Morgen!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef _Bar_ het volgende:
Bij de c1000 is de voetbalplaatjes al begonnen.
wanneer begon ook alweer widm?
Kan dat namelijk wel gewoon hier kijken
Bumba en teletubbies ben ik ondertussen ook al wel een beetje "beu"gekeken.
oh joh dat wist ik niet. wij hebben geen c1000 in de wijde omtrek, wel een appie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef _Bar_ het volgende:
Finn beterschapen sterkte voor mama en papa
Nee, die zijn van samsung ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit net de voice te kijken.
die grote dingen die ze daar hebben, is dat nou een ipad?
Ik was vandaag in de c1000 maar er leek niet echt een run op. Ik werd in ieder geval niet overvallen door een horde kinderen bij de deur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef _Bar_ het volgende:
Finn beterschapen sterkte voor mama en papa
Bah, niet leuk natuurlijk. Gelukkig is het indd geen copd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er nog niet zoveel last van en vind ik het minder erg dan dat ik COPD zou hebben, dat heb ik gelukkig dus niet.
Astma zit in de familie.. en gaat gepaard met eczeem en allergie. Van die laatste twee heb ik ook "last".
Klopt.. het zijn ook meer aanvallen. En elke avond als ik naar bed ga. Ik gebruik nu al af en toe Ventolin en Senitide (oid) maar vanmiddag hoor ik hoe ik het nu moet gaan innemen. Ik nam het altijd alleen als ik last had, ik denk dat ik nu ook preventief moet gaan innemen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef mikoxx het volgende:
Huupwat kan jij het toch ook altijd gelikt brengen
![]()
Diaan, da's wel balen zeg. Hoop voor je dat je medicijnen je een stukje verlichting gaan geven. Als ik je zo hoor, heb je niet heel veel last?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik moet zo lachen...
ik krijg nu via het vriendinnetje van mijn dochter te horen hoe haar moeder over dingen bij ons denkt.
Zij: "Jij strijkt geen kleren hè?"
Ik: "jawel, hoor, sommige werkkleding wel."
Zij: "Niet waar."
Ik:![]()
![]()
Zij: "Mijn moeder zegt van niet."
Oftewel, haar moeder vind dat ik erbij loop als een ongestreken projectiel.![]()
En nog zoiets.
Zij: "Ik vind eigenlijk dat R's haren geknipt moeten worden, dat zou veel mooier zijn."
Ik: "Ik hou van R's langere haren, ik vind dat leuk staan."
Zij: "Wij niet."
Ik:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik moet zo lachen...
ik krijg nu via het vriendinnetje van mijn dochter te horen hoe haar moeder over dingen bij ons denkt.
Zij: "Jij strijkt geen kleren hè?"
Ik: "jawel, hoor, sommige werkkleding wel."
Zij: "Niet waar."
Ik:![]()
![]()
Zij: "Mijn moeder zegt van niet."
Oftewel, haar moeder vind dat ik erbij loop als een ongestreken projectiel.![]()
En nog zoiets.
Zij: "Ik vind eigenlijk dat R's haren geknipt moeten worden, dat zou veel mooier zijn."
Ik: "Ik hou van R's langere haren, ik vind dat leuk staan."
Zij: "Wij niet."
Ik:
Maar toch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Nu liedje bij Zandkasteel:
het is gelukt, gelukt, gelukt... er is een drolletje uitgedrukt.![]()
Groofsken, eigenlijk zag ik beiden wel een beetje aankomen. Alleen het moment waarop (mbt Twan) is verrassend en ook degene die het initiatief heeft genomen.
Oh, ik kan er heel slonzig bijlopen hoor, zeker nu ik twee weken niet hoef te werken. Maar hoe cares. Ik verbaas me er dan toch een beetje over dat daar over gepraat wordt. Ik zou denk ik nooit tegen mijn dochter iets zeggen over hoe een buurvrouw doet/is/leeft. Mijn ouders deden dat ook niet, van die dingen uitspreken over anderen. Ik ben dat gewoon niet zo gewend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind van niet hoor.
Die moeder heeft er geen verstand van
Waarschijnlijk heeft die moeder niks beters te doen. Of heeft ze wel een baan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, ik kan er heel slonzig bijlopen hoor, zeker nu ik twee weken niet hoef te werken. Maar hoe cares. Ik verbaas me er dan toch een beetje over dat daar over gepraat wordt. Ik zou denk ik nooit tegen mijn dochter iets zeggen over hoe een buurvrouw doet/is/leeft. Mijn ouders deden dat ook niet, van die dingen uitspreken over anderen. Ik ben dat gewoon niet zo gewend.![]()
Meer tijd hebben om door het raam naar buiten te kijken. Mijn buuf in ieder geval.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeg je nou gewoon dat mensen die geen baan hebben niks beters te doen hebben dan roddelen?
ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zeg je nou gewoon dat mensen die geen baan hebben niks beters te doen hebben dan roddelen?
Of fokken, maar das hetzelfde.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisvrouw zijn is ook een baan hoor. En een hele zware. Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat je als mens blijkbaar niet voor vol aangezien wordt als je geen baan hebt.
Ik héb een baan. Het wordt alleen bijster slecht betaald
Volgens ben je thuis ook nog drukker dan op het werk. Ik vaak wel. Op het werk kan ik alles op mn "eigen tempo" doen maar thuis wordt er veel meer van me gevraagd o.a. door de kinderen. Werk is voor mij soms ontspanning.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat je als mens blijkbaar niet voor vol aangezien wordt als je geen baan hebt.
Ik héb een baan. Het wordt alleen bijster slecht betaald
Dat is wel altijd mijn plan geweest ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hey TF, ik zie je helemaal voor vol aan hoor. Maar wat ik me ineens afvraag hè. Zou jij eigenlijk weer willen gaan werken als je kindjes groter zijn?
Door je hand enzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is wel altijd mijn plan geweest ja.
Maar toen werd ik arbeidsongeschikt. Dus tsja
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef moussy het volgende:
In de vakantie ga ik voor mn rust naar mn werk
bekkeninstabiliteitquote:
ja en dat de man thuis is en geen reet doetquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
lang leve het werk
Leuke bijkomstigheid is dat je er nog geld voor krijgt ook nog!!
V
Jezus, dat is ook nogal wat zeg. Ik wist bijvoorbeeld helemaal niet dat jij met dat vermoeidheidssyndroom zat. Pfffff. Ik hoop dat dat deels nog 'over'mag gaan voor je. Of helemaal natuurlijk, dat hoop ik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
bekkeninstabiliteit
verminderde handfunctie
maagontsteking
chronisch vermoedheidssyndroom
fibromyalgie
Geen werkgever die het met mij aandurft
Maar waarschijnlijk weet hij wel alles van de hele straat. Vraag maar eens hoe het gaat tussen pietje en marietje van nr 7.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef moussy het volgende:
[..]
ja en dat de man thuis is en geen reet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |