Al aangepastquote:
Nou, meer ándersquote:
Gevalletje brandstapel? Moet je met Pasen doen, dan valt het niet op!quote:
Q.? Waarom negeer je me?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=787
Nero was zo'n poepje. MikeyMo en ik hebben Nero uitgebreid geknuffeldWat nou bijten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Hoezo verkapt?quote:
Heey Muis.quote:
Ameland?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
Ik denk altijd dat ik niemand meer aantrekkelijk zal vinden na een relatie/crushquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn laatste echte vriendje was zo knap en lekker dat ik daarna denk ik nooit iemand echt knap en lekker zal vinden vrees ik
Die ik van de week op Hyves vond had vroeger lang donker haar. Daar heb je idd wel eens foto's van gezien. En die ziet er nu dus zo uit (niet quoten, haal hem zo weer weg):quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gevalletje brandstapel? Moet je met Pasen doen, dan valt het niet op!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ik van de week op Hyves vond had vroeger lang donker haar. Daar heb je idd wel eens foto's van gezien. En die ziet er nu dus zo uit (niet quoten, haal hem zo weer weg):Ik vind hem er niet slecht uitzien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee hoor, maar zo ánders dan toenquote:
Oh heerlijk, had vorige keer een enorm blauwe hand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, prikt de broeder misdat deed zeer! Gloeiende
Nee bij infuus aanleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef WRH het volgende:
mag ik ook even meekletsen?
misgeprikt bij bloed afnemen? oei, dus nu een flinke blauwe plek of valt het mee?
pics van toen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zo ánders dan toen
Da's grappig, dat je iemand van zo lang terug nog heel anders in je hoofd hebt zitten.
Komt me bekend voor. Door cardiologie laatst doorgestuurd naar bloedafname, dat deed nogal zeer. Toen ik weer langs cardiologie liep op de terugweg drupte het bloed langs mijn hand op de grond. Maar ff naar binnen gestapt voor een nieuwe, betere pleister verbandje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, prikt de broeder misdat deed zeer! Gloeiende
Kusje dr opquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee bij infuus aanleggenen de blauwe plek valt gelukkig mee! Het is alleen stijf en heel gevoelig.
Ik vind hem op die foto er toch nog wel goed uitzien?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Maes, dit was de tweede samenwonert toen ik bij jou om de hoek woonde, en dan nu.
Hij ziet er nog hetzelfde uit heDie andere is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh fijn is dat hequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, had vorige keer een enorm blauwe hand.
Aders aan beide kanten konden ze niet vinden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Maes, dit was de tweede samenwonert toen ik bij jou om de hoek woonde, en dan nu.
Hij ziet er nog hetzelfde uit heHij is een beetje jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Links/rechts is niet ik, that's obvious...
[ Bericht 8% gewijzigd door Qwea op 05-01-2011 14:59:44 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, klopt, maar soms hebben ze mensen met kutaders. Ik ook hoor. Mij prikken ze altijd mis omdat ze wegglippen onder de naald.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Door cardiologie laatst doorgestuurd naar bloedafname, dat deed nogal zeer. Toen ik weer langs cardiologie liep op de terugweg drupte het bloed langs mijn hand op de grond. Maar ff naar binnen gestapt voor een nieuwe, betere pleister verbandje.
Kut is dat, het is hun werk, dat moeten ze toch kunnen!
Jawel hoor, klonk een beetje raar, maar ik had hem gewoon nog heel anders (lees: ongeveer 15 jaar jonger) op mijn netvlies staan. Dus dit was gek om te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind hem op die foto er toch nog wel goed uitzien?
Ja precies, en dan snap ik wel dat iedereen het moet leren, maar dan helpt er toch even iemand. Hij kreeg zelfs de tourniquet er niet omquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Door cardiologie laatst doorgestuurd naar bloedafname, dat deed nogal zeer. Toen ik weer langs cardiologie liep op de terugweg drupte het bloed langs mijn hand op de grond. Maar ff naar binnen gestapt voor een nieuwe, betere pleister verbandje.
Kut is dat, het is hun werk, dat moeten ze toch kunnen!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
Niet QuotenQuoteQuoteQuoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is op de foto 34/35.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
Niet QuotenDie lijkt op Egbert Jan WeeberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, bij mij ook altijd mis. Net zoals het moderne bloeddruk apparaat in het ziekenhuis bij mij nooit de bloeddruk kan meten. Dan is mijn bloeddruk heel laag en zacht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar soms hebben ze mensen met kutaders. Ik ook hoor. Mij prikken ze altijd mis omdat ze wegglippen onder de naald.
Ik weet echt niet wat ik in hem gezien heb hoor. Het is echt een broekkiequote:
Ik doelde op die voorstequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is op de foto 34/35.
Hij was idd jonger dan ik toen ik er mee samenwoonde(Nu nog steeds, btw
)
Bij mij prikken ze vrijwel altijd raak, ze hebben die stuwband haast niet nodig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar soms hebben ze mensen met kutaders. Ik ook hoor. Mij prikken ze altijd mis omdat ze wegglippen onder de naald.
Ik had ze ook niet, maar zijn ex dr internetpagina/whatever welquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij mij prikken ze vrijwel altijd raak, ze hebben die stuwband haast niet nodig.
Hier geen foto's van mijn ex. Die zijn pre digitaal en deels door Strega permanent gedelete en de anderen zo goed opgeborgen dat we tien topics verder zijn voor ik ze gevonden heb.
Ik heb je twee pm's gestuurd vandaagquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef WRH het volgende:
leuke ex toch ;-)
vind het zelf altijd toch weer schrikken om ex-en of uberhaupt mensen van lang geleden op foto's met kinderen tegen te komen, dan denk ik altijd bij mezelf: hoe kan dat nou, je bent zelf net 16.
(maar ze zijn natuurlijk ook gewoon ouder geworden.. )
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij mij prikken ze vrijwel altijd raak, ze hebben die stuwband haast niet nodig.
Hier geen foto's van mijn ex. Die zijn pre digitaal en deels door Strega permanent gedelete doorgescheurd en de anderen zo goed opgeborgen dat we tien topics verder zijn voor ik ze gevonden heb.
No peejems hieroquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb je twee pm's gestuurd vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
bedoel niet letterlijk, maar gewoon; in je hoofd zijn die mensen op de leeftijd dat je ze het laatst zag blijven staan, gevoelsmatig.quote:
Why?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
No peejems hiero
Ik zit notabene op 1 van Greys te wachten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een ex digitaal zie ik , de enige die jonger was dan ik
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij lijkt jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel 'ns iets dat stijf en gevoelig is, krijg ik er ook een kusje op?quote:
Da was best een cutypie ja, was niks serieus though, ex van een vriendin, ff mee gescharreld toen zij dr mee klaar was, en nu heeft ie een kind met een andere vriendin van haarquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook wel 'ns iets dat stijf en gevoelig is, krijg ik er ook een kusje op?
In dat geval: PM me 'ns wat er is sinds gisteren, ik heb er nog geen idee vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
No peejems hiero
Ik zit notabene op 1 van Greys te wachten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef tombolafan het volgende:
Wow oh-oh, die ziet er goed uit!En jong idd
Is niet spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In dat geval: PM me 'ns wat er is sinds gisteren, ik heb er nog geen idee van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walter Melon?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Maes het volgende:
Ik heb nog eens een vriendje gehad maar ik ben zijn achternaam vergetenvan te voren heette hij Walter
Hoe heette hij naderhand dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Maes het volgende:
Ik heb nog eens een vriendje gehad maar ik ben zijn achternaam vergetenvan te voren heette hij Walter
Ik wilde em zoeken op hyves![]()
![]()
Mr Bigquote:
Ik mag voor je hopen dat dat niet meer naderhand wasquote:
Fiep haaaaaat mandarijnen.quote:
Ooh serieus? Baloe doet er een moord voorquote:
Lekker klein plaatje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Dit was mn eerste echte liefde, en toen vond ik m echt helemaal niet knap, en nu denk ik heeee, die ziet dr best leuk uit !
[ afbeelding ]
Ik vind em leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Dit was mn eerste echte liefde, en toen vond ik m echt helemaal niet knap, en nu denk ik heeee, die ziet dr best leuk uit !
[ afbeelding ]
Ik zou hem doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
Van mijn exen heb ik overigens weinig tot geen foto's maar de overeenkomende factor is dat ze allemaal zo rond de 1.65 zijn en lang steil haar hadden. En de meeste waren heksen
Mijne hebben echt niks met elkaar gemeenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben allemaal met elkaar gemeen dat ze heel erg kreatief zijn
Twee architekten en een fotograaf en een webdesigner in elk geval!
Pics!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne hebben echt niks met elkaar gemeen
Mn eerste liefde was een fransman
Pffff, toen was ik 14quote:
dat was dan waarschijnlijk ook meteen de reden dat ze ex-en zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Mijn exen hebben met elkaar gemeen dat ze behoorlijk egocentrisch waren
*steigermeisje uit de buurt houdt van baaf*quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
Van mijn exen heb ik overigens weinig tot geen foto's maar de overeenkomende factor is dat ze allemaal zo rond de 1.65 zijn en lang steil haar hadden. En de meeste waren heksen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*steigermeisje uit de buurt houdt van baaf*
Ik heb maar 1 ex, en een neuker. Maar mijn ex was een smerige profiteurquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Mijn exen hebben met elkaar gemeen dat ze behoorlijk egocentrisch waren
Ik ook niet. Ik vond het wel lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Op die Surinamer die een notoire zeurkous was ( is
) na heb ik allemaal leuke exen, ik ben ook nog nooit vervelend uit elkaar gegaan eigenlijk
Onder andere...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef WRH het volgende:
[..]
dat was dan waarschijnlijk ook meteen de reden dat ze ex-en zijn?
Die heb je in het echt gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
Gaan we nog een huidige kerels rondje doen?
Neukertjes mogen ook!quote:
Ja, dat heb ik dus ook niet meerquote:
Ouwe neukers ook primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook niet meer
'Die van jou' wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij is echt geen exemplaar om mee te patsen, dies eigenlijk al lang aan vervanging toe
Jezus fuck je kan toch lezen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
'Die van jou' wat?
Ik mis weer e.e.a. of ik snap het niet.
Gaat dit nog over exen?
Je neukertje van nu?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij is echt geen exemplaar om mee te patsen, dies eigenlijk al lang aan vervanging toe
Nou sorry, biatch, ik léés, maar ik snap niet waar je het in godsnaam over hebt.quote:
Mja, ik zoek van eentje een beetje een geschikte foto maar ik kom niet verquote:
Nee das geen exemplaar om mee te patsen zeg ikquote:
Volgens mij dat ze een nieuwe vieb moet kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, biatch, ik léés, maar ik snap niet waar je het in godsnaam over hebt.
Ook jij bent wel eens onduidelijk![]()
Dr viboquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, biatch, ik léés, maar ik snap niet waar je het in godsnaam over hebt.
Ook jij bent wel eens onduidelijk![]()
Patsen hoeft ook niet, postenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das geen exemplaar om mee te patsen zeg ik
Heb ze een neukert?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Ah, neukertje van nu dus.
Had ik serieus moeten weten dat je er eentje hebt?
Ik wist het ook niet en ik ben nota bene wikiquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Dat valt heel erg mee, in kleding en make-up was er weinig van te merken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu krijg ik het beeld van een soort emo-achtige wannabe goths
heel verstandigquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*steigermeisje uit de buurt houdt van baaf*
Nee maar dat zeg ik tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
Boeie, posten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, ik zoek van eentje een beetje een geschikte foto maar ik kom niet ver
Leugensquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga geen foto posten, want die heeft iedereen al 30 keer gezien volgens mij
Ja jezus fuck mens, ik zit op mijn werk een beetje schichtig heen en weer te klikken, ik volg het niet helemaalquote:
DOKKEN!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus fuck mens, ik zit op mijn werk een beetje schichtig heen en weer te klikken, ik volg het niet helemaal
Ja dat ligt dan aan jou niet aan mij doosquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus fuck mens, ik zit op mijn werk een beetje schichtig heen en weer te klikken, ik volg het niet helemaal
Ik vind dat Co even moet komen buurten om die foto van die Amerikaanse (volgens mij? Of was het een Fransman?) ex te posten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga geen foto posten, want die heeft iedereen al 30 keer gezien volgens mij
Ik heb Greys dr doos hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat ligt dan aan jou niet aan mij doos
We zullen eind van het jaar een cent per keer doneren aan Serious Request, hou jij de score bij schatje?quote:
Gooi maar in de sloot.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zullen eind van het jaar een cent per keer doneren aan Serious Request, hou jij de score bij schatje?
Jezus fuckquote:
Met of zonder balkje voor zn ogen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok wel toen mijn ex met zijn harses op de tv kwam.
Door jou zijn we dr mee begonnen hea qwea, vergeet dat nietquote:
Ik zou ook schrikken als er plotseling een vent op mijn tv viel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Echt?quote:
quote:Slechtste keuze ooit btw, hij gebruikte me en heeft me zelfs ooit geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto is gemaakt in/nabij waar Qwea vroeger woonde btw
[ Bericht 7% gewijzigd door tombolafan op 05-01-2011 15:58:22 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Heb je een crimineel gedate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij had je beide foto's al meerdere keren gezien, sorry
[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 05-01-2011 15:59:09 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Emmen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
Niet quoten svp
[..]
Slechtste keuze ooit btw, hij gebruikte me en heeft me zelfs ooit geslagen![]()
Foto is gemaakt in/nabij waar Qwea vroeger woonde btw
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Oh en deze heb ik nog Q, waar ik nu bij kan, da's een oude foto:BaardjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij had je beide foto's al meerdere keren gezien, sorry
ff 1 van MM zoeken.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Erica is voor paupersquote:
Nee, ik ben weggelopen en heb m genegeerd tot ie zn excuses aanboodquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Tombo ik neem aan dat je zn ballen dr afgerukt hebt nadat ie je sloeg?
Ik sta niet voor mezelf in als een vent me zou meppen geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben weggelopen en heb m genegeerd tot ie zn excuses aanbood
En nog steeds denkt ie dat ik verliefd op m ben
Vertel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Same herequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik sta niet voor mezelf in als een vent me zou meppen geloof ik
Ik weet haast wel zeker dat de meeste hier toen de oproep hebben gezien op TV er zijn nog hele topics over geweest. Hij heeft mij nooit wat aangedaan.quote:
Ach, er was spanning tussen ons, en toen op een gegeven moment stonden we te ruzien, en hij praatte met consumptie dus ik gaf hem een zetje om te zorgen dat het niet in mn gezicht kwam, en hop! Klap in mn gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje es mn hele gebit in zn arm gezet, bloedend, toen ie wat te ruig met me stoeidequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hereMM mepte me per ongeluk eens bij het stoeien. Tand door mijn lip. Hij is gaan rennen
![]()
Narcistquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben weggelopen en heb m genegeerd tot ie zn excuses aanbood
En nog steeds denkt ie dat ik verliefd op m ben
Leuke foto/bijna man Maes!quote:
Ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef Nonneke het volgende:
eens kijken of ik nog ergens een ex kan vinden
Ik ben wel van de soort die meptquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, echt puur iddquote:
Nee hoor, helemaal niet , maar je moet niet met me fucken, ik laat niet over me lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Let op heren oh-oh is een pittige dame.
Oeh, heb jij ook vriendjes gehad?quote:
Bijt die stalkert van je anders een keertje dan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet , maar je moet niet met me fucken, ik laat niet over me lopen
ja tuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, heb jij ook vriendjes gehad?
Beiden wil ik zien
Das een heel ander verhaal omdat het werk gerelateerd is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijt die stalkert van je anders een keertje dan!
Jeminee, alsof elke homo eerst hetero wasquote:
Vreemd lijkt me dat wel, als je dan zoiets op tv ziet enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat de meeste hier toen de oproep hebben gezien op TV er zijn nog hele topics over geweest. Hij heeft mij nooit wat aangedaan.
Het laatste wat ik weet is dat hij weer vrij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die homo wil bijna nooit een baardje laten staan
[ Bericht 7% gewijzigd door Qwea op 05-01-2011 16:07:45 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door tombolafan op 05-01-2011 16:08:19 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar wie is het dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was aan het oppassen toen ik het zag. En schrok zo erg dat ik lichtelijk in paniek raakte.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Qwea het volgende:
Niet Quoten, want dan heb ik weer MM op mijn dakHaal hem zo weer weg
QqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqquuuuuuuuuuuooooooooooooooootttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die homo wil bijna nooit een baardje laten staan
Ik ook niet, maar ik ben wel blij dat MM iemand is die me wel durft aan te pakken zeg maar. Ik krijg de kans niet om over hem heen te lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet , maar je moet niet met me fucken, ik laat niet over me lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ja, dat was nog wat ja. Met de jack samen met Maesquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
MM kennik liiiiiiiiiiiiiive! Inclusief Jack Russel!
@Tombo, die is leuk![]()
En hoezo 'watje', als ze fout zijn is het te fout, maar als ze lief zijn is het weer te lief?
Ik loop echt nooit over mannen heen, ik ben heel zorgzaam en lief en gedienstig zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben wel blij dat MM iemand is die me wel durft aan te pakken zeg maar. Ik krijg de kans niet om over hem heen te lopen
Die spoiler Quotequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqquuuuuuuuuuuooooooooooooooootttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat was nog wat ja. Met de jack samen met Maes
Ik ben ook wel lief en zorgzaam, maar als ik wat in mijn kop heb dan zal dat gebeuren ook (zoals laatst dat ik mac wildequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik loop echt nooit over mannen heen, ik ben heel zorgzaam en lief en gedienstig zelfs![]()
Maar oh ze moeten echt niet fucken, dan staan ze buiten voor ze t doorhebben
Lang geleden of Non is nog heeeeeeeeeeel jong (of cougar)quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Non das een jongetje toch?
Met petje en bel
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Non das een jongetje toch?
Met petje en bel
foto is uit 2000 en ik ben 26quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Lang geleden of Non is nog heeeeeeeeeeel jong (of cougar)
Ja, nou, ik moet wel WAT tegengas hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
MM kennik liiiiiiiiiiiiiive! Inclusief Jack Russel!
@Tombo, die is leuk![]()
En hoezo 'watje', als ze fout zijn is het te fout, maar als ze lief zijn is het weer te lief?
Post eens een foto van je huidige liefde ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan mezelf niet identificeren met dit topic
heel jong dusquote:
Ah okay, ik dacht dat je hem 'te lief' vond. Maar d'r was nog meer *mis* mee dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, ik moet wel WAT tegengas hebben!
En mooi op zich idd, maar er zat echt NIKS in, totaal geen klik ofzo
En wanneer kwam hij uit de kast?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dat is een jongentje
![]()
daarna viel ik wel opeens op vrouwen![]()
wie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ff binnenvallen? Iemand nog wat van -GT-gehoord? las dat men hem kwijt is....
* pmt *quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
En ik moet altijd wel lachen om de streken van MM boy ik hoop maar niet dat hij hier leest, dat moedigt hem enkel aan
Laatst stond ik onder de douche en dan krijgt hij het in zijn kop om een bak koud water over me heen te pleurenOf een ei op mijn kop stuk te meppen
Nou, dr zit me een partij gas in die gozerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En weetje Q mm ziet er eigenlijk best wel zachtaardig uit. Maar tijdens DTH merkte ik wel dat jullie wel goed bij elkaar passen.
Johquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dat is een jongentje
![]()
daarna viel ik wel opeens op vrouwen![]()
Ja iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht dat je hem 'te lief' vond. Maar d'r was nog meer *mis* mee dus
En ja, daarom is het ook allemaal zo lastig, je mot die verdomde klik hebben
Ik heb hem in pak gedwongenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat bedoel ik maar dat zie je niet aan hem. Vooral niet in pak.
Hoe vond hij het gedicht eigenlijk?quote:
Wie was ze kwijt dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo was hem kwijt, hij scheen gisteren of eergisteren het schone Duitse land in te moeten rijden maar.... foetsie
Hij moest lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe vond hij het gedicht eigenlijk?
Echt? helemaal niks over gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo was hem kwijt, hij scheen gisteren of eergisteren het schone Duitse land in te moeten rijden maar.... foetsie
Mijne wil geen pak aan. Maar hij had niks te willen. Was een bruiloft enzo. Maar ik geloof dat hij nu redelijk zen is met zijn pak. Hij had hem zelfs met kerst aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijne had gisteren ook een pak aan. Iedereen vindt het geweldig bij hem maar ik vind het maar zozo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wie zegt dat je ongelegen komt? Je komt niet ongelegen je bent alleen even onduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is -GT?
En voel je toch eens welkom, hoe vaak wil je dat nog horen?![]()
Ik heb even gezocht:quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ongelegen komt? Je komt niet ongelegen je bent alleen even onduidelijkWie is -GT?
En voel je toch eens welkom, hoe vaak wil je dat nog horen?
Ja, als een lekkere man een pak aantrekt kun je me opvegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne wil geen pak aan. Maar hij had niks te willen. Was een bruiloft enzo. Maar ik geloof dat hij nu redelijk zen is met zijn pak. Hij had hem zelfs met kerst aan
Pak is dodelijk sexy
ik twijfel, denk niet dat het gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Post eens een foto van je huidige liefde ofzo?
En hoe lang bleef ie leuk, die met die huuuuuge klik?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja iddEn ik had beloofd nog een date te doen (ook omdat ik hoopte dat die klik nog kwam), en toen ontmoette ik iemand met wie er METEEN een huge klik was, waarbij op de eerste date ook echt de vonken eraf vlogen
![]()
Dus ik heb met die van de foto afgezegd
Die is nog steeds leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe lang bleef ie leuk, die met die huuuuuge klik?
Toch wil ik dr zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb ik maar twee foto's van d'r, een met een stuk piepschuim van een toetsenbord verpakking in haar mond, en de andere toen ze moe op de grond lag, en ik een fles rum tegen d'r aan gelegd heb, en afgedrukt
Joh, dat bedoel ik niet, zeker niet dus. Alleen val ik altijd midden in een "discussie", lig dan vaak onder de tafel maar tegen de tijd dat ik tik zijn jullie al een end verder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Lotte, we hebben nu toch echt vaak genoeg geroepen met zijn allen dat je welkom bent hoor.
Dus hou daar nu maar gewoon mee op
Tjaquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Joh, dat bedoel ik niet, zeker niet dus. Alleen val ik altijd midden in een "discussie", lig dan vaak onder de tafel maar tegen de tijd dat ik tik zijn jullie al een end verder.
Weet ook wel dat het geen ons-blijft-bij-ons club is hoor.
is gewoon ff wennen.
En hoef geen bevestiging hoor want heb heus wel in de smiezen dat jullie van het goede kaliber zijn, ikke ook trouwens.
Ja, geen hand vol, maar een land vol (zei mijn oma vroeger als ik weer eens liefdesverdriet had.)quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja![]()
Blijft kut, maar ik kom er wel overheen
Ja, van die heerlijke dooddoenersquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, geen hand vol, maar een land vol (zei mijn oma vroeger als ik weer eens liefdesverdriet had.)
En tissues aangevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als een lekkere man een pak aantrekt kun je me opvegen
Hemaal als die kerel ook nog een 4 dagen baard heeftquote:
Net alsof de mijne het kan waarderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik twijfel, denk niet dat het gewaardeerd wordt
Die dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Hoogste alarmfase Zuid-Holland-Zuid
http://www.telegraaf.nl/b(...)misch_bedrijf__.html
Fuck zeg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Ja, en dat is dan echt jammer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, van die heerlijke dooddoenersErge is dat ik die echt NOOIT vergeet denk ik
De keren daarna dat het niks werd met een jongen kwam dat verdriet over hem ook weer boven
Luchtalarm is ook in de omliggende gemeentes afgegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
Even een heads-up voor de mensen die ruwweg NNO van Moerdijk wonen: houd ramen en deuren gesloten en haal kinderen, huisdieren en echtgenoten binnen. Er fikt wat en het schijnt erg ongezond te zijn.
[..]
Die dus
Las in het topic in NWS dat Grip4 vooral betekent dat het provincie-overschrijdend is? Evengoed ernstig natuurlijk, alle ramen en deuren maar dichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Ja, dat klinkt niet echt gezond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Luchtalarm is ook in de omliggende gemeentes afgegaan.
Wat had je verwacht dan? Daar ben ik altijd zo benieuwd naarquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Strega het volgende:
Q, MM is werkelijk heel anders om te zien dan ik dacht! Leuke foto!
Oohquote:
Ik weet niet, meer een dj type, dit is een echte ICT meneer! Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Daar ben ik altijd zo benieuwd naar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik weet niet, meer een dj type, dit is een echte ICT meneer! Leuk!
Ja, dat ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh
Ja, dat is kut. Ik wilde al zeggen, als het een ander wijf was, dan had je hem zo kunnen kapen
Nou, dat is zo op te lossen. Als hij niet ook het probleem was geweestquote:
Nou, ik had niet echt een beeld van z'n uiterlijk, maar toch ziet hij er anders uit dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik weet niet hoe een dj type eruit zien
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat is zo op te lossen. Als hij niet ook het probleem was geweest
Kwestie van in een vet geil setje en enkel een lange jas erover heen aan zijn deur staan
Oh ik doe de ramen niet dicht hoor, ik zit er volgens mij ver genoeg af.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Las in het topic in NWS dat Grip4 vooral betekent dat het provincie-overschrijdend is? Evengoed ernstig natuurlijk, alle ramen en deuren maar dicht
Ik kon me al niet voorstellen dat je nu lekker zit te chillen met je ramen openquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik doe de ramen niet dicht hoor, ik zit er volgens mij ver genoeg af.
Nou ja, ik heb sowieso de ramen niet open hier op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |