Al aangepastquote:
Nou, meer ándersquote:
Gevalletje brandstapel? Moet je met Pasen doen, dan valt het niet op!quote:
Q.? Waarom negeer je me?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=787
Nero was zo'n poepje. MikeyMo en ik hebben Nero uitgebreid geknuffeldWat nou bijten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Hoezo verkapt?quote:
Heey Muis.quote:
Ameland?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
Ik denk altijd dat ik niemand meer aantrekkelijk zal vinden na een relatie/crushquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn laatste echte vriendje was zo knap en lekker dat ik daarna denk ik nooit iemand echt knap en lekker zal vinden vrees ik
Die ik van de week op Hyves vond had vroeger lang donker haar. Daar heb je idd wel eens foto's van gezien. En die ziet er nu dus zo uit (niet quoten, haal hem zo weer weg):quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gevalletje brandstapel? Moet je met Pasen doen, dan valt het niet op!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ik van de week op Hyves vond had vroeger lang donker haar. Daar heb je idd wel eens foto's van gezien. En die ziet er nu dus zo uit (niet quoten, haal hem zo weer weg):Ik vind hem er niet slecht uitzien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee hoor, maar zo ánders dan toenquote:
Oh heerlijk, had vorige keer een enorm blauwe hand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, prikt de broeder misdat deed zeer! Gloeiende
Nee bij infuus aanleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef WRH het volgende:
mag ik ook even meekletsen?
misgeprikt bij bloed afnemen? oei, dus nu een flinke blauwe plek of valt het mee?
pics van toen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zo ánders dan toen
Da's grappig, dat je iemand van zo lang terug nog heel anders in je hoofd hebt zitten.
Komt me bekend voor. Door cardiologie laatst doorgestuurd naar bloedafname, dat deed nogal zeer. Toen ik weer langs cardiologie liep op de terugweg drupte het bloed langs mijn hand op de grond. Maar ff naar binnen gestapt voor een nieuwe, betere pleister verbandje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, prikt de broeder misdat deed zeer! Gloeiende
Kusje dr opquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee bij infuus aanleggenen de blauwe plek valt gelukkig mee! Het is alleen stijf en heel gevoelig.
Ik vind hem op die foto er toch nog wel goed uitzien?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Maes, dit was de tweede samenwonert toen ik bij jou om de hoek woonde, en dan nu.
Hij ziet er nog hetzelfde uit heDie andere is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oh fijn is dat hequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, had vorige keer een enorm blauwe hand.
Aders aan beide kanten konden ze niet vinden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Maes, dit was de tweede samenwonert toen ik bij jou om de hoek woonde, en dan nu.
Hij ziet er nog hetzelfde uit heHij is een beetje jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Links/rechts is niet ik, that's obvious...
[ Bericht 8% gewijzigd door Qwea op 05-01-2011 14:59:44 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, klopt, maar soms hebben ze mensen met kutaders. Ik ook hoor. Mij prikken ze altijd mis omdat ze wegglippen onder de naald.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Door cardiologie laatst doorgestuurd naar bloedafname, dat deed nogal zeer. Toen ik weer langs cardiologie liep op de terugweg drupte het bloed langs mijn hand op de grond. Maar ff naar binnen gestapt voor een nieuwe, betere pleister verbandje.
Kut is dat, het is hun werk, dat moeten ze toch kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |