Al aangepastquote:
Nou, meer ándersquote:
Gevalletje brandstapel? Moet je met Pasen doen, dan valt het niet op!quote:
Q.? Waarom negeer je me?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=787
Nero was zo'n poepje. MikeyMo en ik hebben Nero uitgebreid geknuffeldWat nou bijten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, meer ánders
En het was niet echt een flatteuze foto nee. Toen ik met hem samenwoonde was ik begin twintig en hij een soort God qua uiterlijk. Vond ik dan. Zal vanavond eens een foto zoeken van hoe hij er toen uit zag. En dan PM ik hem wel even, met hoe hij er nu uit ziet. Whihi! In je herinnering blijft iemand het zelfde, grappig als je dan ziet dat ook zij ouder worden.
Mijn tweede samenwoner ziet er nog exáct zo uit als toen!Heb jij die nou wel of niet gekend Maes, die marinier?
Hoezo verkapt?quote:
Heey Muis.quote:
Ameland?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
Ik denk altijd dat ik niemand meer aantrekkelijk zal vinden na een relatie/crushquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn laatste echte vriendje was zo knap en lekker dat ik daarna denk ik nooit iemand echt knap en lekker zal vinden vrees ik
Die ik van de week op Hyves vond had vroeger lang donker haar. Daar heb je idd wel eens foto's van gezien. En die ziet er nu dus zo uit (niet quoten, haal hem zo weer weg):quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet gekend wel foto's van gezien je woonde al op het A.......d toen wij elkaar leerden kennen. De hyvesmeneer heb ik ook weleens op foto gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |