Werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vanavond gewerkt en morgen ook de hele dag.
Argument approvedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eens![]()
Maarja ik moet wel geld hebben natuurlijk.
De loterij winnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eens![]()
Maarja ik moet wel geld hebben natuurlijk.
*lampje aan*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef tralalala het volgende:
Gast die ik ken ging erheen.
Lekker klappen op commando.
Ik heb eens in een lachband gezetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef tralalala het volgende:
Gast die ik ken ging erheen.
Lekker klappen op commando.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb eens in een lachband gezetenKrijg je eerst een lachcursus
Ja, dat was echt verschrikkelijk. Dat vonden de acteurs van de serie ookquote:
Ik had teveel lag gisterenquote:
Dan begint het spel pasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar als je nou level 85 bent ben je toch klaar met spelen
Leuke is ook dat je verschillende servers hebt. Die van mij is vrij neutraal waar je je eigen ding kan doen, maar je kan ook een verhaallijn volgen waarbij de focus meer ligt op RPGquote:
Waarom speel je dan geen runescape, da's tenminste gratisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuke is ook dat je verschillende servers hebt. Die van mij is vrij neutraal waar je je eigen ding kan doen, maar je kan ook een verhaallijn volgen waarbij de focus meer ligt op RPGEn bij elke uitbreiding komen nieuwe characters wat ook voor vele mensen aanleiding is om opnieuw te beginnen. Je betaalt ook per account en niet per character wat het natuurlijk ook wat aantrekkelijker maakt
Ik koop gewoon Football Manager voor eenmalig 45 euro en daar heb ik jaren plezier vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:41 schreef Maraca het volgende:
Voordeel van betalen is dat je vaak wat serieuzere mensen tegenkomtEn het is 20 euro per 60 dagen wat ook wel te overzien is
Appels en perenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik koop gewoon Football Manager voor eenmalig 45 euro en daar heb ik jaren plezier van
Ja, en toch appels en perenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zijn allebei computergames
Dat vind ik trouwens een raar spreekwoord. Je kan appels en peren toch gewoon vergelijken? Het is allebei fruit!quote:
Open er een topic overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens een raar spreekwoord. Je kan appels en peren toch gewoon vergelijken? Het is allebei fruit!
Fipoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Het spreekwoord 'appels met peren vergelijken'
Tu-du-du -dupdubdubdubquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy?
Just to hear a song?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef tralalala het volgende:
Iemand die vermomming gezien van zo'n student bij kassa?![]()
[ afbeelding ]
Toch maar eens een les vermomming nemen bij Peter de Vries en Alberto.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef tralalala het volgende:
Iemand die vermomming gezien van zo'n student bij kassa?![]()
[ afbeelding ]
Toch maar eens een les vermomming nemen bij Peter de Vries en Alberto.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemiddag ben Ron de Bruin technische tekenaar en zeer geïnteresseerd in lucratieve beleggingen!
'ron de bruin'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemiddag ben Ron de Bruin technische tekenaar en zeer geïnteresseerd in lucratieve beleggingen!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |