Kan je ook allemaal vergelijken ja. Dit spreekwoord begint steeds minder kloppend te zijn!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
Gewicht, prijs, vitamientjes, dat kan je allemaal vergelijken.
Avatar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef TrollenFTW het volgende:
TS, je avatar vind ik echt geweldig.
En het spreekwoord slaat inderdaad nergens op
Dit ja, alleen ben te lui om m'n UI te veranderenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu nog lachen om PostalGold.![]()
Dat is zo van het vorige decennium.
Je hoeft alleen maar op je UI te klikkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, alleen ben te lui om m'n UI te veranderen
Ja maar ik eerst bedenken wat voor nieuwe UI ik wil en dan moet ik m'n wachtwoord invullen terwijl ik die niet uit m'n hoofd weet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op je UI te klikken
Die wachtwoord?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar ik eerst bedenken wat voor nieuwe UI ik wil en dan moet ik m'n wachtwoord invullen terwijl ik die niet uit m'n hoofd weet.
Hoeft niet tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar ik eerst bedenken wat voor nieuwe UI ik wil en dan moet ik m'n wachtwoord invullen terwijl ik die niet uit m'n hoofd weet.
boksen en schaken kan ook prima.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef Id_do_her het volgende:
Je kan boksen en cricket toch ook wel met elkaar vergelijken? Het zijn allebei sporten.
Net getest, hoefde nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde wel
Dat is de betekenis jonguh!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef NeeBedankt het volgende:
Waar in het spreekwoord 'appels met peren vergelijken' lees jij dat je geen appels met peren zou kunnen vergelijken?
Nee, 'jonguh'.quote:
Reageer dan niet, dit staat zo zielig. Aandacht tekort?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |