Ja maar er is ook een nieuwe wet die de burger weer moed geeftquote:
welke wetquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er is ook een nieuwe wet die de burger weer moed geeft![]()
Verkapt naamtopique
Dat!quote:
Ik zit mezelf echt tegen te houden om niks te bestellen bij de H&Mquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens omdat ik dat ding niet kon vinden heb ik mezelf maar verwend met nieuwe kleren![]()
Dat mocht ook wel weer een keer
maar dat praten ze je overal wel aanquote:
Mensen die per jaar meer verdienen dan een X bedrag mogen niet meer in een sociale huurwoning.quote:
Ik wil al langer op mezelf, maar meer dan een studentenkamer kan ik niet vinden. M'n accountant (ook kennis) vond het ook onzin en is nu voor me aan het zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat praten ze je overal wel aan. Ik wil zelf eind dit jaar of volgens jaar op mezelf, en ik ging alvast wat rondvragen en ze zeiden, begin maar te zoeken er is woningtekort
O dat, daar moest ik ook nog even naar kijken want ik kom er bruto wel overheen maar draag 40% af ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die per jaar meer verdienen dan een X bedrag mogen niet meer in een sociale huurwoning.
Die mensen moeten maar gaan kopen of particulier huren.
Wat voor boetes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goh, ik kreeg een afrekening van bijna 650 euro, dus ik denk, braaf even boetes betalen..
Heb ik er nog 8! liggen, waarvan er 3 gaan zin meer hebben om te betalen omdat ze alweer te laat zijn![]()
Maar goed, de ndere 5 zijn weg
2 parkeerboetes, de rest is snelheid (En lullige, van 2 tot 11 te hard..)quote:
2 te hardquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 parkeerboetes, de rest is snelheid (En lullige, van 2 tot 11 te hard..)
Er is geen woningtekort er is op z'n hoogst een tekort aan betaalbare woningen. Dat is wat anders. Daarbij is het ook afhankelijk van waar je het zoekt, in hartje Amsterdam zal minder betaalbaar te vinden zijn (en dus tekort) dan in bijvoorbeeld Eindhoven of Enschede.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat praten ze je overal wel aan. Ik wil zelf eind dit jaar of volgens jaar op mezelf, en ik ging alvast wat rondvragen en ze zeiden, begin maar te zoeken er is woningtekort
bruto jaarsalaris hoger dan 33.600 = geen sociale huur mogelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat, daar moest ik ook nog even naar kijken want ik kom er bruto wel overheen maar draag 40% af ofzo
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
bruto jaarsalaris hoger dan 33.600 = geen sociale huur mogelijk.
QFT.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen woningtekort er is op z'n hoogst een tekort aan betaalbare woningen. Dat is wat anders. Daarbij is het ook afhankelijk van waar je het zoekt, in hartje Amsterdam zal minder betaalbaar te vinden zijn (en dus tekort) dan in bijvoorbeeld Eindhoven of Enschede..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |