deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??quote:
Hoe laat ga jij weg Heksie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??
Het is een wat zwaarder biertje, wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??
quote:
oke, ja ben geen bierdrinker enzo, al heb ik wel eens oud bier gedronken en dat ziet er volgens mij net zo uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een wat zwaarder biertje, wel lekker
ach Remlof aan mij mis je niks hoor, en je wist toch dat ik niet kwam ik stond ook niet op je lijstje van de kommers hequote:
Ik bleef hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Remlof aan mij mis je niks hoor, en je wist toch dat ik niet kwam ik stond ook niet op je lijstje van de kommers he
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :pquote:[quote]Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ben geen bierdrinker enzo, al heb ik wel eens oud bier gedronken en dat ziet er volgens mij net zo uit.
wel foto`s blijven maken he HidI
[..]quote:
natuurlijk wel, kijk achter plantenpotten of als er gordijnen hangen, die stekkerdozen zitten altijd verstoptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :p
[..]quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
Trek dewoon de stekker van de gokkast er uit. Bij voorkeur als er een Joegoslaaf met een snijwond in z'n gezicht achter staatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |