KOM JE OOK!?!?!?!?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaan jullie nou eigenlijk heen en tot hoelaat zijn jullie daar?
Volgens mij is dit een goeie voor een "eerste keer naar een meet". En als je bang bent voor Cc dan verstoppen we ons gewoon ergens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb elke keer spijt dat ik niet geweest ben, dus zit er weer aan te denken, maar heb eerst nog andere verplichtingen. Maar als dat opschiet ben ik zo in Utrecht.
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb elke keer spijt dat ik niet geweest ben, dus zit er weer aan te denken, maar heb eerst nog andere verplichtingen. Maar als dat opschiet ben ik zo in Utrecht.
Eerder voor Pietje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een goeie voor een "eerste keer naar een meet". En als je bang bent voor Cc dan verstoppen we ons gewoon ergens.
Mera, Bob en ik zijn er rond een uur of 7.
Ja, we gaan naar die vage kroeg van Pjotr. Staat een linkje ergens in dit topic.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder voor Pietje.
En waar zijn jullie dan?
Groot gelijk dat je toch gaat, daar ga je je wel beter van voelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Ik kom denk ik toch ook wel, maar pas rond een uur of 8.
Want ik weet zeker dat ik anders spijt heb morgen.
Wel een grote oranje muts opdoen hè? Dat doen we allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de pub van Mick op mijn mobiel opgeslagen
En mijn Honig schort met Deisyy erop aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel een grote oranje muts opdoen hè? Dat doen we allemaal.
Als je dat doet win je automatisch de hele Meetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn Honig schort met Deisyy erop aan.
Naah, Pietje is lievquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder voor Pietje.
En waar zijn jullie dan?
De Can-can?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naah, Pietje is liev
En kan kan goed dansen!
Het is nog rustigquote:
deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??quote:
Hoe laat ga jij weg Heksie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??
Het is een wat zwaarder biertje, wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze wel, is dat nou lekker dat engelse bier en ruikt het net zoals hollands bier??
quote:
oke, ja ben geen bierdrinker enzo, al heb ik wel eens oud bier gedronken en dat ziet er volgens mij net zo uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een wat zwaarder biertje, wel lekker
ach Remlof aan mij mis je niks hoor, en je wist toch dat ik niet kwam ik stond ook niet op je lijstje van de kommers hequote:
Ik bleef hopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Remlof aan mij mis je niks hoor, en je wist toch dat ik niet kwam ik stond ook niet op je lijstje van de kommers he
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :pquote:[quote]Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja ben geen bierdrinker enzo, al heb ik wel eens oud bier gedronken en dat ziet er volgens mij net zo uit.
wel foto`s blijven maken he HidI
[..]quote:
natuurlijk wel, kijk achter plantenpotten of als er gordijnen hangen, die stekkerdozen zitten altijd verstoptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :p
[..]quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
Trek dewoon de stekker van de gokkast er uit. Bij voorkeur als er een Joegoslaaf met een snijwond in z'n gezicht achter staatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze ergens stroom hebben :p
Op het janskerkhof kon je vroeger wel parkeren meen ik me te herinneren...dat zal nu toch nog steeds wel zo zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Het is 15 minuten lopen vanaf het station, dat vind ik iets te ver.
Deiss, dan haal je mij op. Neem ik m'n invalidenparkeerkaart mee, kan je voor de deur parkeren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Het is 15 minuten lopen vanaf het station, dat vind ik iets te ver.
Heb je mijn ustream?quote:
Hehe! Vieze heks toch!quote:
quote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
ik hoop dat de rest ook ermee accoord gaat....
draaien ze hun rug er maar naar toe, en je gaat toch hahaha had ik al bij je 1e post vanmiddag willen zetten, zeuren dat je niet gaat en puntje bij het paaltje toch onderwegquote:
Ga naar binnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik sta voor de deur, ik weet niet of ik naar binnen durf x
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik sta voor de deur, ik weet niet of ik naar binnen durf x
Die even op Huub leek is natuurlijk Ian_Nick. Je mag daar roken, zie ik.quote:
Toe nouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Coos, ik lees je post nu pas, sorry, maar ik sta wel voor de deur.
Nu nog naar binnen.
nou hoppa Deissy ga naar binnen ze eten je niet op hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Nu nog naar binnen.
Ga naar binnen dan!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Nu nog naar binnen.
Jullie konden toch niet horen wat we zeiden hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Maanvis het volgende:
Leuk dat er ook geluid is. Maar wel een saaie kroeg zeg.
nee, daarom straks als je weer gaat roken een beetje duidelijker pratenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie konden toch niet horen wat we zeiden hè?
De rest zat net ook op de bank maar is volgens mij nu aan de bar aangeschovenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een kijker, maar waarom zit HiDiHo alleen?
Remlof Breaking News op CNN. Jij kan ook geen tien minuten van huis hè en ze schieten al een amerikaans parlementslid neer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie konden toch niet horen wat we zeiden hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |