Lees de voorwaarden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef citywok het volgende:
NS:
"Zoutactie voor vaste klanten"
[..]
Valt een SOV onder abonnementen?
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef citywok het volgende:
[..]
Ah ja, excuus. Moet ik weer tussen al die kutstudenten gaan zitten
.
Ik ga een beetje een bom met geld neerleggen voor iets wat ik nu gratis krijgquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef citywok het volgende:
[..]
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?.
als het niet gratis was, dan konden ze het OV wel opdoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer ā la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Luie kutstudentquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef citywok het volgende:
Moeite maken van zoiets zeker. Ik vul wel weer wat GtbV'tjes in.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ah, dan doen wij (Hoofddorp) in elk geval niet onder voor Driebergen-Zeist.
Ze heeft je ook gematst, je had in eerste instantie al een boete moeten krijgen omdat je 1e Klas zat. Dan koop je maar een overgangskaartje, bij vertraging krijg je daar toch de helft van terug + het standaardtarief voor een SOV.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef citywok het volgende:
[..]
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer ā la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.
Zet dan gewoon op die SOV's dat ze untermenschen-klasse zijn. Zo kweek je toekomstige klandizie zeg.
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef V2 het volgende:
Toch vind ik dat wel raar, mensen met een 2e-klas kaartje mogen wel blijven zitten, en SOV-mensen worden zogenaamd gematst dat ze op 't balkon mogen gaan staan ipv dat ze een boete krijgen. Niet helemaal consequent.
Tja, doe dan alles of niets inderdaad. Maar dat had fysiek niet meer op het balkon gepastquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten worden.
Dan zal het dus toch wel kloppen, die datum kwam hier al eerder voorbij. Zou het ook gewoon 10 euro borg worden net als voordeelurenkaart?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Crientj het volgende:
Oh ja. Ik kreeg vandaag nog een opmerking van een conductrice dat vanaf 10 januari de sovtjes in het weekend reizen op saldo aankunnen.
Ofzo. Ik was niet echt aan het opletten
Waarom zou je in moeten checken als je gratis reist? Gaat nooit werken met al het om- en recreatief reizen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Hugo__Boss het volgende:
Mooi, daar ben ik wel blij mee
Viel mij dus al op dat ik op de kaartautomaat van NS nu ook twee nieuwe producten erbij had genaamd "NS Product". Die zullen vast voor en gratis reizen en met korting reizen. Ik denk ook dat het dan niet heel lang meer zal duren voordat we zullen moeten gaan inchecken 24/7
In de Schipholtunnel stonden we WEER stil en viel de verlichting helemaal uit.. NACHT!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef greavy het volgende:
Zo.. Denk je de Fyra van 18:26 uit Amsterdam naar Rotterdam te nemen. Vertrok pas 18:33... Valt ie stil bij de Zaanstraat, en haalt de 2100 ons in.. Nu toch opweg naar Schiphol. Mankement blijkt verholpen te zijn. Hebben nu een vertraging van 33 minuten al....
Gewoon aan het loket halen. Ze zijn, zoals Flash al zegt, niet op naam. Ze zijn ook overdraagbaar aan anderen enzo. Vergeet niet een balpen op zak te hebben. Al kan je nagenoeg iedere belg in de trein om 'ne bic vragen, dat doen ze onderling ook. Voor je instapt moet je datum, begin en eindstation hebben ingevuld. De meesten doen dat ook netjes (het zijn duidelijk geen nederlanders die het systeem op alle manieren proberen te tillen. Schrijven in de trein is ook goed, zolang de conducteur je maar niet betrapt met pas bij controle invullen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Ireyon het volgende:
Was er hier laatst toevallig iemand die in België van de Go-Pass gebruik had gemaakt? Hoe gaat dat precies in z'n werk, want via internet kun je alleen zo'n ding kopen als je in België woont, of kun je 'm ook gewoon in Essen aan het loket halen (als Nederlander)?
En daarom ben ik tegen de OV-Chipkaart.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
precies, een handig systeem. Alleen niet voor een overheid die van seconde tot seconde wil weten wie waar wanneer is.
Nee.. Ik ben wel thuis, maar toen de brand uitbrak zat ik al in de Fyra naar Amsterdam. Eventjes koukleumen op Amsterdam, want de 16:20 trein naar Enkhuizen was een solo DDAR ipv een DDM-1... De 16:50 was gelukkig wel DDM-1. Ik ging maar tot Hoorn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef bork het volgende:
Is Greavy al geevacueerd? -> http://www.coveritlive.co(...)cast_code=4fec7c2153
Gaat dus wel dicht op de huidige locatie, maar gaat naar industrieterrein Loven volgens mijn bronnen. Die ik niet bij de hand heb en dus uit mijn blote koppie quote.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Tilburg gaat dicht. Terrein is verkocht en na sanering komt er geloof ik woningbouw
De trein eigenlijk ook hoor.quote:
Ben afgelopen zomer (of de vorigequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat de trein daar niet meer op de boot gaat en dan bij Stavoren weer het land op rijdt ...
Excuses, moest Hoorn zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De trein eigenlijk ook hoor.
Oh, het spoor eigenlijk ook.
Wat zeg ik? Het land.
Nu geeft het pas duidelijke hinder aan het treinverkeer omdat de regen is toegenomen. Toen het minder regende gaf het veel minder hinder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Temlin het volgende:
wat vreemd zeg. Hele avond brand dat vuur al en dan leggen ze nu ineens het treinverkeer plat.
Ik zie het hier zelf regenen, en toen ik naar huis ging regende het ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
volgens de buienradar regent het daar helemaal niet
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)te-klas-reizen.dhtmlquote:AMSTERDAM - NS-klanten die een OV-jaarkaart of jaartrajectabonnement voor de tweede klasse hebben, mogen de rest van de maand eerste klas reizen. Dat heeft de NS woensdag bekendgemaakt. Het ov-bedrijf wil vaste klanten hiermee compenseren voor de overlast van vorige maand.
Staat al in dit topic. Staat ook in de voorwaarden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)te-klas-reizen.dhtml
Iemand enig idee of dit ook voor studenten-ov geldt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |