Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Als je googelt, vind je hetzelfde bericht op heel wat plekken terug.
Ik denk dat ze het van een eerdere keer plaatsen heeft geknipt en geplakt. En ik neem aan dat het wel haar eigen hondjes zijn (dat ze het niet plaatst voor iemand anders).
Daar staan ze ook al en op het hondenforum, ik zit er zelf ook op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Staan ze al op een mopsenforum?
Ik ken wel mensen die daarop zitten, zal het even onder hun aandacht brengen.
Het is me wel een raadsel hoe ze zomaar verdwenen kunnen zijn?
Ik heb de OP al aangepast.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Even navraag gedaan bij CyclingGirl.
Het betreft niet haar eigen hondjes, maar van een kennis.
Dat maakt het niet minder rot dat ze weg zijn uiteraard, maar zij heeft het bericht hier voor die kennis geplaatst
Maar meegenomen uit haar tuin dan ofzo? Of liepen ze niet uit de tuin en waren ze in een parkje ergens aan het spelen met andere honden oid en keken ze toen even niet en waren ze toen weg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:43 schreef CyclingGirl het volgende:
We proberen deze ad overal te plaatsen maar had er even geen erg in dat Oudjaarsdag alweer even voorbij is. Ben er zo mee bezig. Het is echt verschrikkelijk.
Ik heb zelf ook een Mops dat is het broertje van een van die Mopsjes. Ik denk zelf dat ze meegenomen zijn.
http://www.pugs.nl/forum/(...)storder=asc&start=75quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja die geven de gegevens niet vrij. De politie is er nu mee bezig maar die vragen om een screendump van de advertentie en niemand heeft die.
Niet als ze niet kunnen bewijzen dat ze de eigenaar zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
Haal die chipnummers weg!
Hiermee kunnen de zgn dieven de honden op hun naam zetten.
Ik weet niet hoe dat zit maar van de zomer heb ik Ollie laten chippen en met dat nummer gegevens geregistreerd en kan zo ook een adreswijziging doorvoeren en daar komt verder niets aan te pas. Vond dat idee toen nogal wankel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet als ze niet kunnen bewijzen dat ze de eigenaar zijn hoor.
Je moet daarvoor de stickers hebben, en de stamboom en zo ook als je het via de RvB wil doen
Ja dan moet je toch die streepjescode opsturen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit maar van de zomer heb ik Ollie laten chippen en met dat nummer gegevens geregistreerd en kan zo ook een adreswijziging doorvoeren en daar komt verder niets aan te pas. Vond dat idee toen nogal wankel.
Hondjes staan trouwens op HvN. http://www.hartvannederla(...)opshondjes-gestolen/
Test het maar uit. Log maar in om de gegevens te wijzigen van jouw honden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch die streepjescode opsturen?
Dit zijn stamboomhondjes ook nog es.
Toen ik een van mijn honden op mijn naam liet zetten moest ik zijn orginele stamboom opsturen naar de Raad van Beheer, en geld dokken, en dan krijg je die stamboom pas na een hele poos terug gestuurd en dan staat ie pas op jouw naam
Waarom denk je dit?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee niks meer bekend. Ze zijn op HVN geweest maar niets meer van de hondjes vernomen.
Ik denk ook dat ze in het Oostblok zitten, arme beestjes.
Wat vreselijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Er is een update, 1 van de hondjes is gevonden. 25km verderop. Dood in het kanaal.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Er is een update, 1 van de hondjes is gevonden. 25km verderop. Dood in het kanaal.
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat erg.
Mss zijn ze dus niet eens meegenomen maar weggelopen?
Ja dat kan ik me voorstellen, jemig wat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef CyclingGirl het volgende:
We weten niet wat er met ze gebeurd is. Eigenlijk wil de eigenaress het ook helemaal niet weten. We hopen dat we de andere Mops nog gauw vinden, zodat ze het af kan sluiten.
Ik heb gewoon kippevel. Arme mensen, arme mopsjes..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Gatver. Vreselijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kippevel. Arme mensen, arme mopsjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |