Die had ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
Job heeft zo'n shirt met Daddy Cool erop van toen Boney M in die reclame zat
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Levitation het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om te werken.Heb zin om mijn bedje in te kruipen
was zo fijn en warm vanmorgen.
Job mag altijd een uur langer blijven liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
was fijn he! Sam, Frau en ik hadden hetzelfde probleem. Iedere keer de andere aanschoppen zo van: je moet er uit
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Job mag altijd een uur langer blijven liggen
Nee, hoor die slaapt gewoon... maar ik moet gewoon 3 kwartier reizen voor ik op mn werk benquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar die liggen dan na te denken over verfjes enzo..
en op welke site staan de verzamelde werken van Dinges uitgestald? Als ie zoveel werkt tot diep in de nacht bezig is, is er toch ook iets wat af is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef Inu het volgende:
Ach, toen ik nog studeerde stond ik meestal pas om 11 uur opEn hij werkt vaak door tot diep in de nacht, dus denk dat hij langere dagen maakt dan ik
Ik heb vanmiddag tempura gehad als lunch en nu heb ik al de hele dag dorst... veel te veel zout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |