Een groot deel van de mensheid heeft alles verpest voor het kleinere eerlijke deel van de mensheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef leRomein het volgende:
[..]
En een groot deel van de Nederlanders (lees: PVV/VVD/CDA-stemmers) heeft het ook verpest voor de rest.
Opgevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Een groot deel van de mensheid heeft alles verpest voor het kleinere eerlijke deel van de mensheid.
goh wat moeten we nu toch doen.
Communistisch is dan ook weer niet wat ik wil.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.vcp.nu
Helaas doen ze nooit landelijk mee.![]()
[ afbeelding ]
Bier drinken.quote:
Ik ben in de jaren '80 in 't oostblok geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Communistisch is dan ook weer niet wat ik wil.
zodra afrikanen aan de macht komen is de wereld en de mensheid helemaal verdoemdquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Communistisch is dan ook weer niet wat ik wil.
haha die viel te verwachten. Wij kennen elkaar ook door en doorquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Godverdomme, daar pas jij écht wel tussen ja.
Maar wat heeft dat verder met communisme te maken..?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zodra afrikanen aan de macht komen is de wereld en de mensheid helemaal verdoemd
bier drinkenquote:
geen idee maar die kunnen helemaal niet met macht omgaan, nog minder dan de witte mensenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat verder met communisme te maken..?
en haiti dan, toen ze daar voedsel kregen. komt daar een stel gespierde apen aan die alles meejatten en de vrouwen en kinderen kunnen lekker verhongerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef steve.T het volgende:
als je naar ivoorkust kijkt kun je gelijk hebben kinderachtige stelletje daar.
whaha in europa hebben we amper kamelen mafkees.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef HyperViper het volgende:
Dat jullie allemaal platgestampt mogen worden onder de hoeven van stampende kamelen. Etters.
etters? bekijk eens de nieuws uit je grot jij linkse hippie. dan zie je dat er een president niet wilt aftreden terwijl hij toch echt eerlijk verloren heeft. Samen spelen samen delen -_-' dat werd mij al op mijn 2de geleerd maar volgens is het daar in ivoorkust eruit geglipt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef HyperViper het volgende:
Dat jullie allemaal platgestampt mogen worden onder de hoeven van stampende kamelen. Etters.
En maar goed ook! Wie zit er nou te wachten op kamelen dan, ik bedoel maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
whaha in europa hebben we amper kamelen mafkees.
Eehh?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef steve.T het volgende:
[..]
etters? bekijk eens de nieuws uit je grot jij linkse hippie. dan zie je dat er een president niet wilt aftreden terwijl hij toch echt eerlijk verloren heeft. Samen spelen samen delen -_-' dat werd mij al op mijn 2de geleerd maar volgens is het daar in ivoorkust eruit geglipt.
kamelen zijn coolquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En maar goed ook! Wie zit er nou te wachten op kamelen dan, ik bedoel maar.
Triviafeitje van de dag: nagenoeg alle racekamelen in de Arabische wereld zijn vandaag de dag geïmporteerd uit Australië.quote:
Menselijk zaad is dan ook niet goed voor die beesten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Triviafeitje van de dag: nagenoeg alle racekamelen in de Arabische wereld zijn vandaag de dag geïmporteerd uit Australië.
Beetje onvergelijkbare situatie lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
geen idee maar die kunnen helemaal niet met macht omgaan, nog minder dan de witte mensenik ben bang
Als je in de hel zit ben je eerder de duivel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Beetje onvergelijkbare situatie lijkt me.
Je wordt in een hoekje gedrukt en meteen weer persoonlijk aanvallen met 'ies racistisch'quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jammer hè? Racistisch laf ventje. Jij bent zo'n typische angsthaas die voor islam angst zorgt, met je domme aannames en gebrek aan gezond verstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |