Je zou technisch gezien allochtonen met twee paspoorten eruit kunnen mikken als je dat graag wil door het NL-paspoort af te nemen en ze tot ongewenst vreemdeling te verklaren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het over zijn idee dat allochtonen eruit worden gekickt waar autochtonen "slechts" gestraft worden. Dat is in strijd met artikel 1.
Een meldingsplicht zoals ook bij andere instellingen lijkt me geen slecht idee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De paus heeft natuurlijk weinig te maken met de Nederlandse wet dus hij mag roepen wat hij wil, zodra ze het hier echt doen wordt er ingegrepen. Hoe zou jij willen zien dat het geregeld is als ik vragen mag?
Je hebt nog nooit van reductio ad absurdum gehoord?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een scherpslijper, dus. Of nee, je past het zelf natuurlijk niet toe hè. Toch?
Ja maar ik bedoel vooral hoe jij zou willen zien dat art 1 werd toegepast. Zoals je namelijk zegt zou ik ook kunnen melden dat ze mij niet als bisschop willen omdat ik geen christen bent.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een meldingsplicht zoals ook bij andere instellingen lijkt me geen slecht idee.
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je zou technisch gezien allochtonen met twee paspoorten eruit kunnen mikken als je dat graag wil door het NL-paspoort af te nemen en ze tot ongewenst vreemdeling te verklaren.
Aangezien dit niet om dezelfde gevallen gaat als bij mensen met maar 1 paspoort is er geen sprake van schending van Art.1.
Ach, ik begreep je verkeerd, excuses.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel vooral hoe jij zou willen zien dat art 1 werd toegepast. Zoals je namelijk zegt zou ik ook kunnen melden dat ze mij niet als bisschop willen omdat ik geen christen bent.
Heel goed punt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, ik begreep je verkeerd, excuses.
Ik vind Art.1 sowieso een goedbedoeld maar in de praktijk volkomen onhoudbaar gedrocht. Maar ik vind het altijd hilarisch als, om maar eens een voorbeeld te noemen, iemand als die Utrechtse juf die mannen geen hand wenst te geven naar de Commissie Gelijke Behandeling stapt.
"Hoi, ik wil mannen discrimineren maar dat mag niet van de instelling waar ik werk. Dat is je reinste discriminatie!"
Klopt. Daarom zeg ik ook dat het intrekken van een paspoort, mocht je die kant op willen, technisch gezien geen enkel probleem is als degene waar het om gaat nog een paspoort heeft. Iemand met meerdere paspoorten is immers geen gelijk geval vergeleken met iemand die maar één paspoort heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:09 schreef z3bra het volgende:
[..]
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Een afkomst is niet per sé een ras, dus ik zie het disciminerende er niet van..
Inderdaad. En volgens Art.1 sta je dan volkomen in je recht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zoals je namelijk zegt zou ik ook kunnen melden dat ze mij niet als bisschop willen omdat ik geen christen bent.
Jawel. Ik jou begrijp.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van reductio ad absurdum gehoord?
Dan goed is.quote:
Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat het een mislukte wet is. Wmb zouden ze hem mogen schrappen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, ik begreep je verkeerd, excuses.
Ik vind Art.1 sowieso een goedbedoeld maar in de praktijk volkomen onhoudbaar gedrocht. Maar ik vind het altijd hilarisch als, om maar eens een voorbeeld te noemen, iemand als die Utrechtse juf die mannen geen hand wenst te geven naar de Commissie Gelijke Behandeling stapt.
"Hoi, ik wil mannen discrimineren maar dat mag niet van de instelling waar ik werk. Dat is je reinste discriminatie!"
Yup. Mocht je heterosexueel zijn (en anders mag je simpelweg de termen heterosexueel en homosexueel omdraaien): een door jou afgewezen homosexueel kan je voor de rechter slepen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat het een mislukte wet is. Wmb zouden ze hem mogen schrappen.
Dus mensen die hier geboren zijn en ongewenst een tweede paspoort hebben, moet je gewoon eruit kunnen mikken? Want die hebben niet dezelfde rechten (en plichten) als autochtonen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je zou technisch gezien allochtonen met twee paspoorten eruit kunnen mikken als je dat graag wil door het NL-paspoort af te nemen en ze tot ongewenst vreemdeling te verklaren.
Aangezien dit niet om dezelfde gevallen gaat als bij mensen met maar 1 paspoort is er geen sprake van schending van Art.1.
Godverdomme, daar pas jij écht wel tussen ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef steve.T het volgende:
Wat ben ik blij dat ik over anderhalf jaar in amirika woonlekker tussen de rednecks leven
allemaal de zelfde mening en allemaal lkkr dom
dan word meteen het koningshuis eruit gegooid, volgens mij hebben die allemaal een dubbel paspoortquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus mensen die hier geboren zijn en ongewenst een tw
Een wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus mensen die hier geboren zijn en ongewenst een tw
Kijk, alweer een goed idee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dan word meteen het koningshuis eruit gegooid, volgens mij hebben die allemaal een dubbel paspoort
Geen onaardig plan, niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dan word meteen het koningshuis eruit gegooid, volgens mij hebben die allemaal een dubbel paspoort
En een groot deel van de Nederlanders (lees: PVV/VVD/CDA-stemmers) heeft het ook verpest voor de rest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Tilboy het volgende:
Een klein deel van de moslims heeft het verpest voor de rest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |