En terecht ook.quote:ALMERE - Rokende medewerkers die bij een callcenter in Almere werken, moeten stoppen met roken voor het pand of een andere baan zoeken. Dat schrijft de directeur in een brief aan zijn personeel.
Dit meldt De Telegraaf vandaag. Hij is de peuken die rondom het gebouw liggen zat en baalt dat de werknemers zich niets aantrekken van de huisregels. ,,Ben je het er niet mee eens, dan zou ik zeggen: zoek een andere baan en wel zo snel mogelijk.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aar-met-rokers.dhtml
quote:
Daar heb je de rokers al.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Een beetje tolerantie is weer ver te zoeken....
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststokerquote:
Aldus de niet roker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Tware het volgende:
Rokers zijn minder productief. Aangezien e ook nog tijd verspillen aan lunchen. Of vreten ze die sigaretten op?
Nee ik rook helemaal niet. Ik stoor me alleen aan de zwart/wit opstelling van die baas. We worden tegenwoordig alleen maar in een keurslijf gestopt, voldoe je daar niet aan? Dan rot je maar op....quote:
Daar gaat het artikel toch niet over? Hij is de rommel zat. Dus als de peuken netjes in de afvalbak zouden worden gedaan was er niet zoveel aan de hand geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En terecht ook.![]()
Waarom krijgen rokers die om het half uur buiten staan evenveel betaald als ik (niet roker) die dat niet doet?
Waar woon je? Dan kom ik even wat asbest in je huis storten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Tolerantie houdt ook een keer op als de werknemers na meerdere waarschuwingen de grond blijven gebruiken als asbak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef DaDude1987 het volgende:
Ja, want van een sigarettenfilter krijg je immers ook kanker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik even wat asbest in je huis storten.
Tolerantie, immers!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef DroogDok het volgende:
De brief:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bozebriefcallcenter.html
Ja je hebt gelijk, had de brief niet gelezen.... maar wat een onprofessionele directeur zeg...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Tolerantie houdt ook een keer op als de werknemers na meerdere waarschuwingen de grond blijven gebruiken als asbak.
als je het vriendelijk vraagt heeft het 0,0 effectquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Type-R het volgende:
Goede aanpak, al had de toon wat anders gemogen
Netjes verwoordquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef DroogDok het volgende:
De brief:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bozebriefcallcenter.html
De directeur was vanmorgen bij 538 en 5 van zijn werknemers hebben toegegeven dat zij hun sigaretten op de grond weg flikkeren. Ze wisten niet dat hij er zo mee zatquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, had de brief niet gelezen.... maar wat een onprofessionele directeur zeg...
Tolerantie is tolerantie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja, want van een sigarettenfilter krijg je immers ook kanker!
Jij zit nu te fokken tijdens je werk, en dan zit je met een vingertje naar de rokers te wijzen dat ze zogenaamd minder productief zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
En terecht ook.![]()
Waarom krijgen rokers die om het half uur buiten staan evenveel betaald als ik (niet roker) die dat niet doet?
Nee, ik bedoel tolerantie tegenover elkaar... dat de een tolereert dat de ander anders leeft en rookt. Maargoed, ik had die brief dus nog niet gelezen en die baas is er helemaal klaar mee dat overal peuken liggen en die rokers niet willen luisteren.Dan is het een ander verhaal....quote:
Ik ook. Dat de een tolereert dat de ander z'n huis volgooit met asbest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel tolerantie tegenover elkaar... dat de een tolereert dat de ander anders leeft en rookt.
Ga aan het werk dan, slaafse verliezer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
Intolerantie jegens rokers is prima. Het is een smerige gewoonte die ook nog eens ten koste van de productiviteit gaat.
Zijn productiever... werken harder -> meer stress -> roken om stress te onderdrukken om keihard te kunnen werken voor de baas.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Tware het volgende:
Rokers zijn minder productief. Aangezien e ook nog tijd verspillen aan lunchen. Of vreten ze die sigaretten op?
Ben lekker vrij. En als ik moet werken zou ik zeker in de auto roken en niet bij klanten tijdens werk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga aan het werk dan, slaafse verliezer.
Zijn vaker ziek, staan om de haverklap buiten enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:17 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Zijn productiever... werken harder -> meer stress -> roken om stress te onderdrukken om keihard te kunnen werken voor de baas.
Maar indien er netjes asbakken hangen mogen de peuken daar best in. ((dummy) Camera ophangen ter controle wie het op de grond gooit?)
Oke, beschouw mijn reactie dan maar als pure jaloezie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben lekker vrij. En als ik moet werken zou ik zeker in de auto roken en niet bij klanten tijdens werk.
Waarom is het een slavendrijver? Zo te horen mogen de medewerkers gewoon roken als ze dat willen, zolang ze hun troep maar opruimen... niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef HyperViper het volgende:
Ik hoop dat een van die medewerkers hem even opzoekt na ontslag om zijn kaak door zijn huig heen te rammen en hem voor dood achter te laten, smerig slavendrijvertje dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |