quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als jij buiten de pauzes gaat roken.... tja waarom niet?
MAARquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:50 schreef bej129hs het volgende:
Dat je rookt wil niet zeggen dat je productie minder is dan als je niet rookt!
En nee er word geen curssus stoppen aangeboden!
Koffie halen en naar toilet ook. Korten die handel. Stelletje robot's.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
Gelijk hebben ze. Die extra pauzes moeten maar eens afgelopen zijn. Roken doe je maar in je vrije tijd.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef bej129hs het volgende:
Pas geleden werd ik onaangenaam verrast door een inhouding op mijn salaris.
Deze "korting" was gedaan omdat ik af en toe een sigaret rook.
Het bedrijf waar ik werk kort op deze manier de rokers een half uur per dag, dit komt neer op ongeveer 11 uur per maand. Dit heeft mij de afgelopen 3 maanden al 376 euro gekost.
Dit kan of mag toch helemaal niet.
Onzin, ik ben nu alweer bijna 4 jaar niet roker nadat ik 25 jaar roker ben geweest en mijn productie ligt echt niet hoger. De boog kan simpelweg niet heel de dag gespannen zijn. Niet rokers halen ff een extra bak koffie en een roker rookt een peukie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel een goede maatregel eigenlijk. Rokers pauzeren meer op een dag dan niet-rokers. Mag best gecompenseerd worden.
Net als werken!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:52 schreef longinus het volgende:
Roken, koffiedrinken, achter de secretaresses aanzitten, moet allemaal gekort worden ^^
Of je rookt gewoon wat minder...quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Geef dan als bedrijf zijnde een bonus aan mensen die NIET roken. Beloning voor GOED gedrag i.p.v. boetes voor FOUT gedrag werkt veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |