quote:Een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor mij, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt).
Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?! Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop me gewoon een PM
Dawast weer
Ik weet niet van wat voor soort boeken jij houdt maar misschien zouden we elkaars 'bibliotheek' kunnen zijn? Zou wel praktisch zijn dan om bij elkaar in de buurt te wonen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Neraice het volgende:
Hmm, ik hou van lezen en een stapel boeken klinkt leuk, maar het is niet zo dat ik het zelf niet kan betalen. En dit is toch juist vooral voor mensen die zelf niet veel te besteden hebben en wel iets extra's kunnen gebruiken?
Lolz die moet ik alle drie nog lezen. En mijn boekensmaak is zeeeeer divers. Ben alleen geen lid van de bieb omdat ik mijn persoonlijke biebjes heb en ik zelf ook een redelijke bieb hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:24 schreef Neraice het volgende:
Haha, ik denk dat ik als 15-jarige jongen wel andere boeken lees. Laats de Millenium-trilogie van Stieg Larsson gelezen bijvoorbeeld, ontzettend spannend! Maargoed, ik heb een bibliotheek om de hoek en ik weet zeker dat er mensen zijn die dit pakket beter kunnen gebruiken.
Omgeving Alkmaar btw.
Yups, daar is FHF voor bedoeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Neraice het volgende:
Hmm, ik hou van lezen en een stapel boeken klinkt leuk, maar het is niet zo dat ik het zelf niet kan betalen. En dit is toch juist vooral voor mensen die zelf niet veel te besteden hebben en wel iets extra's kunnen gebruiken?
Nu kan je het net zo goed doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef Chowi het volgende:
TVP omdat ik nog twijfel of ik wel een PM wil/durf te sturen..
doe eens sufmutsquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef Chowi het volgende:
Pff, TVP. Ik wil even benadrukken dat ik dit (en de rest van FHF) echt een verschrikkelijk mooi op poten gezette actie vind. Zo hoort het!
TVP omdat ik nog twijfel of ik wel een PM wil/durf te sturen..
Brilquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:20 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, het word tijd voor een bril(of om te gaan slapen)
ik las [aangeboden]een parkiet (gewoon omdat het kan) ..ik vond het al vreemd
Hij staat erin; onder Fquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:03 schreef Natha-- het volgende:
Ik wil ook graag een pakket A aanbiedenElisa krijgt een PM met mijn details.
Goed idee dit
Ik zet 'm er vanavond weer inquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef asfalthooligan het volgende:
en ik heb de wensbon nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef RadioSlut het volgende:
ElisaB, sorry als ik bot overkwam met de pm, dat was niet de bedoeling.Welke PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het is me waarschijnlijk niet opgevallen, want er staat me niets van bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef RadioSlut het volgende:
Oh ik bedoelde PMs
Had een beetje het gevoel dat ik bot overkwam.
Nee, je bent gewoon aardig gebleven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is me waarschijnlijk niet opgevallen, want er staat me niets van bijDeed ik onaardig terug
![]()
Is de postbode al geweest?
Dan was er waarschijnlijk (wat mij betreft) helemaal niets aan de handquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, je bent gewoon aardig gebleven.![]()
Morgen danquote:Volgens mij niet, want er werd niks tegen mij gezegd dat er iets was ofzo
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
Dan was er waarschijnlijk (wat mij betreft) helemaal niets aan de hand
Alle tijd, zal wel goedkomen toch?quote:
ik gok dat je de OP wel gaat halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Lamon het volgende:
Het gewoon omdat het kan idee staat me wel aan, heeft het zin om een entertainmentpakket aan te bieden, voor iemand die een puber vrolijk wil maken met 5 seizoenen van de serie 24, of is dat iets waar niemand naar zoekt?
Wat kan geven toch leuk zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh, mijn moeder heeft vandaag een pakket gekregen van Princess-a. Het was prachtig, ze was gigantisch blij, ze moest zelfs een beetje huilen. Ze noemde alles op wat er in zat en vond het zo lief! Ze wilde P-a zelf iets terug sturen en hier een berichtje plaatsen. Zo leuk vond ze het!
Dus bij deze en nogmaals, geweldig en hartstikke bedankt P-a!
Sommige verstuurders willen toch anoniem blijven? Dan zit er vast geen kaartje bij nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef candygirl het volgende:
Jeay heb mijn pakketje vandaag ontavangen! Thanks! Jammer dat er geen kaartje bij zat van wie de afzender was, maar evengoed blij ermee! Maar volgens mij was dit een pakketje dat ik zelf aan gevraagd had! Zwarte doos had al eerder iets voor mij gevraagd maar dat is dus niet goed gekomen! Niet dat ik twee pakketten wil, begrijp me niet verkeerd
vind dit een erg mooie actie alleen nog een vraag, zijn nu alle pakketten verstuurd? Ik en scrubnurse hebben een pakket voor zwartedoos aangevraagd, maar ze heeft nog niks gekregen! Erg jammer
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef candygirl het volgende:
Jeay heb mijn pakketje vandaag ontavangen! Thanks! Jammer dat er geen kaartje bij zat van wie de afzender was, maar evengoed blij ermee! Maar volgens mij was dit een pakketje dat ik zelf aan gevraagd had! Zwarte doos had al eerder iets voor mij gevraagd maar dat is dus niet goed gekomen! Niet dat ik twee pakketten wil, begrijp me niet verkeerd
vind dit een erg mooie actie alleen nog een vraag, zijn nu alle pakketten verstuurd? Ik en scrubnurse hebben een pakket voor zwartedoos aangevraagd, maar ze heeft nog niks gekregen! Erg jammer
Ik heb je PM gezien en ga je ook zeker antwoorden, maar ik kan niet meer dat een stuk of 8 "lopende dingen" tegelijk hebben, want anders wordt het een puinhoop. Dus heel graag nog héél even geduldquote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
, en wat mijn pakket betreft, nadat ik moest doorgeven wat ik wilde hebben en mn adres heb ik er nooit meer wat van gehoord. Ik heb vorige week en gister nog gepmd maar ik heb geen reactie gekregen..misschien waren de pakketten op ofzo...volgende x beter
![]()
![]()
sow nog steeds zo druk achter de schermenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je PM gezien en ga je ook zeker antwoorden, maar ik kan niet meer dat een stuk of 8 "lopende dingen" tegelijk hebben, want anders wordt het een puinhoop. Dus heel graag nog héél even geduld
nope.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
zwarte doos inmiddels al iets binnen?
Hier ook een nee. Hoop dat er niks naar een verkeerd adres gestuurd is.quote:
Heb ook geen reactie. Maar denk inderdaad dat je je geen zorgen hoeft te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
ik heb uberhaupt nog geen reactie op mn pm dus ik weet niet of er al iets is opgestuurd. Denk het niet.
Of zeg gewoon eerlijk ,ik krijg het allemaal niet meer voor elkaar.'quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb ook geen reactie. Maar denk inderdaad dat je je geen zorgen hoeft te maken
Het is een gunst van Elisa hè? Geen verplichting....quote:Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
Of zeg gewoon eerlijk ,ik krijg het allemaal niet meer voor elkaar.'
Het was bedoeld als kerst pakket, dus nu een maand geleden........
Datte dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Ireth het volgende:
Laten we niet vergeten dat Elisa naast Fok! ook gewoon een mens is met menselijke dingen, verplichtingen en zelfs een eigen sociaal leven met werk enzo. Ze is niet 24/7 in dienst voor Fok! en voor FhF. Voor zover ik Elisa een beetje kan inschatten zal ze nog eerder persoonlijk dwars door NL fietsen om een pakket af te leveren dan het te laten versloffen en mensen te laten stikken. Dit komt heus wel goed!
Dus.
Ja, op zich een tof idee. Maar imho gaat het vooral om uitzoeken enzo. Ik weet niet of dat makkelijker is met meer mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef candygirl het volgende:
ik bedoelde alleen maar ermee dat er anders genoeg mensen zouden zijn die kunnen en willen helpen
Mwah, wil op zich best wel geloven dat je het zo bedoelde, maar zo kwam het niet uit je bericht naar voren bij mij.. miste denk ik toch wel heel erg de intonatie van je woorden denk ik zoquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef candygirl het volgende:
ik bedoelde alleen maar ermee dat er anders genoeg mensen zouden zijn die kunnen en willen helpen
Ik heb de indruk dat jij het tegen mij hebt (die indruk heb ik nu), maar volgens mijn gegevens heb jij zelf iets geregeld met iemand die een pakket aanbood. Ik heb in elk geval geen dingen voor jou op stapel staanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
ik heb uberhaupt nog geen reactie op mn pm dus ik weet niet of er al iets is opgestuurd. Denk het niet.
Als in; jij gaat nu de pakketjes die terug getrokken zijn zelf samenstellen en opsturen? (omdat je zegt dat het je geld kost) Of lees ik dat verkeerdquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Geloof het of niet, maar ik kom niet van mijn laatste pakket af. Ik moet het gaan afgeven, want het is teveel voor de post, maar ik krijg geen contact.
En er zijn gevers die het laten afweten. Dus ik probeer zo goed en zo kwaad als het kan de schade te beperken (lees: er zelf op uit te gaan om ieders wensen te vervullen) en dat kost me én veel tijd én (mij een beetje teveel) geld.
Dus ik moet eens gaan nadenken of dit nog wel te doen is.
En inderdaad: los daarvan deze week wat persoonlijke troubles van de akelige soort. Maar het komt goed.
Daar komt het in het kort wel op neerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef princess-a het volgende:
Als in; jij gaat nu de pakketjes die terug getrokken zijn zelf samenstellen en opsturen? (omdat je zegt dat het je geld kost) Of lees ik dat verkeerdVind echt niet dat je zulk soort dingen alleen hoeft op te lossen hoor, het is niet jouw schuld, er zijn vast genoeg fokkers die wel willen helpen
het klopt idd dat ik op een pm aan het wachten ben, en ik heb niks geregeld met een aanbiederquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij het tegen mij hebt (die indruk heb ik nu), maar volgens mijn gegevens heb jij zelf iets geregeld met iemand die een pakket aanbood. Ik heb in elk geval geen dingen voor jou op stapel staan
Ow, maar dat doen de meesten ook hoor. En meer dan dat; geloof mij maar dat er heel veel wél goedgegaan is. En dat er veel meer FOK!-ers zijn die hun belofte wel gewoon zijn nagekomen. En het enige wat ik daar gedaan heb is een 'gever' en een 'ontvanger' aan elkaar geknoopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
potver, wie wat toezegt moet dat ook doen. hoe wil Elies iets kunnen versturen wat er niet is? Dus gaat zij het zelf regelen, in álle opzichten, de tutmuts (maar wel een lieve tutmuts, dat dan weer wel.)
Dus Elies draait op voor afhakende gevers en die zijn te verwijten, niet Elies of anderen
Belofte maakt schuld en degenen die een pakket gunnen aan een ander kunnen dat ook, met medeweten van Elies, even zelf doen en dus ook verzenden. Zie niet in waarom Elies alles op haar nek moet nemen. Kom op, als je echt iemand wat gunt hoeft dat niet via Elies, dat kun je ook helemaal zelf, turbomodje helpt je wel aan details en adres dus hóp, als je wilt helpen is het zo easy mits je niet de hele bubs overlaat aan iemand die wel meer te doen heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |