Nee, je bent gewoon aardig gebleven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is me waarschijnlijk niet opgevallen, want er staat me niets van bijDeed ik onaardig terug
![]()
Is de postbode al geweest?
Dan was er waarschijnlijk (wat mij betreft) helemaal niets aan de handquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, je bent gewoon aardig gebleven.![]()
Morgen danquote:Volgens mij niet, want er werd niks tegen mij gezegd dat er iets was ofzo
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
Dan was er waarschijnlijk (wat mij betreft) helemaal niets aan de hand
Alle tijd, zal wel goedkomen toch?quote:
ik gok dat je de OP wel gaat halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Lamon het volgende:
Het gewoon omdat het kan idee staat me wel aan, heeft het zin om een entertainmentpakket aan te bieden, voor iemand die een puber vrolijk wil maken met 5 seizoenen van de serie 24, of is dat iets waar niemand naar zoekt?
Wat kan geven toch leuk zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh, mijn moeder heeft vandaag een pakket gekregen van Princess-a. Het was prachtig, ze was gigantisch blij, ze moest zelfs een beetje huilen. Ze noemde alles op wat er in zat en vond het zo lief! Ze wilde P-a zelf iets terug sturen en hier een berichtje plaatsen. Zo leuk vond ze het!
Dus bij deze en nogmaals, geweldig en hartstikke bedankt P-a!
Sommige verstuurders willen toch anoniem blijven? Dan zit er vast geen kaartje bij nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef candygirl het volgende:
Jeay heb mijn pakketje vandaag ontavangen! Thanks! Jammer dat er geen kaartje bij zat van wie de afzender was, maar evengoed blij ermee! Maar volgens mij was dit een pakketje dat ik zelf aan gevraagd had! Zwarte doos had al eerder iets voor mij gevraagd maar dat is dus niet goed gekomen! Niet dat ik twee pakketten wil, begrijp me niet verkeerd
vind dit een erg mooie actie alleen nog een vraag, zijn nu alle pakketten verstuurd? Ik en scrubnurse hebben een pakket voor zwartedoos aangevraagd, maar ze heeft nog niks gekregen! Erg jammer
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef candygirl het volgende:
Jeay heb mijn pakketje vandaag ontavangen! Thanks! Jammer dat er geen kaartje bij zat van wie de afzender was, maar evengoed blij ermee! Maar volgens mij was dit een pakketje dat ik zelf aan gevraagd had! Zwarte doos had al eerder iets voor mij gevraagd maar dat is dus niet goed gekomen! Niet dat ik twee pakketten wil, begrijp me niet verkeerd
vind dit een erg mooie actie alleen nog een vraag, zijn nu alle pakketten verstuurd? Ik en scrubnurse hebben een pakket voor zwartedoos aangevraagd, maar ze heeft nog niks gekregen! Erg jammer
Ik heb je PM gezien en ga je ook zeker antwoorden, maar ik kan niet meer dat een stuk of 8 "lopende dingen" tegelijk hebben, want anders wordt het een puinhoop. Dus heel graag nog héél even geduldquote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
, en wat mijn pakket betreft, nadat ik moest doorgeven wat ik wilde hebben en mn adres heb ik er nooit meer wat van gehoord. Ik heb vorige week en gister nog gepmd maar ik heb geen reactie gekregen..misschien waren de pakketten op ofzo...volgende x beter
![]()
![]()
sow nog steeds zo druk achter de schermenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je PM gezien en ga je ook zeker antwoorden, maar ik kan niet meer dat een stuk of 8 "lopende dingen" tegelijk hebben, want anders wordt het een puinhoop. Dus heel graag nog héél even geduld
nope.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
zwarte doos inmiddels al iets binnen?
Hier ook een nee. Hoop dat er niks naar een verkeerd adres gestuurd is.quote:
Heb ook geen reactie. Maar denk inderdaad dat je je geen zorgen hoeft te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
ik heb uberhaupt nog geen reactie op mn pm dus ik weet niet of er al iets is opgestuurd. Denk het niet.
Of zeg gewoon eerlijk ,ik krijg het allemaal niet meer voor elkaar.'quote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb ook geen reactie. Maar denk inderdaad dat je je geen zorgen hoeft te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |