Wij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en onderhoud is aan iedere auto.
En een nieuwe garandeert niet dat ie voorlopig onderhoudsvrij is
buurman van mn schoonma had een gloednieuwe peperdure audi gekocht, na een paar duizend km was de versnellingsbak al naar de klote
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel mij wat.....
leef met een automonteur
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ookna een jaar ook apk gekeurd maar wel effe 1200 euro lichter
Truequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee oke, want veel jongens die ik dan ken hebben het eerste half jaar na dat ze hun rijbewijs hebben gehaald een auto en daarna niet meer want dan kunnen ze het niet meer betalen
daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat merken wij trouwens ook veel, mensen die opgelicht worden bij de apk..
Klant van JF ging zelf ff.. hoppa 900 euro lichter
JF belde op, kreeg hoop smoesjes (over lagers die geperst moesten worden e.d.) toen hij zei dat dat bij die auto allemaal niet machinaal moest en hij zelfs de kostprijs van bijvoorbeeld een lager kon zeggen werd het stil aan de andere kant.
Je wordt echt vaak opgelicht
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissersquote:
dan ken ik jou ook al langquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud is de jouwe eigenlijk?
De mijne is iedere dag een kruisje aan het zetten op zijn (speciaal voor hem gemaakte) verjaardags-aftel-kalender, de 20ste wordt ie 5 jaar
als het maar werkt toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, bij jullie keuren ze auto's goed met vasthangende handremmen en slechte ruitenwissers
den trouwens ook nooit
Je ovulatiegesprekquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn evoluatie gesprek![]()
tijdensquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken ik jou ook al lang
want ik heb jou gezien voor tijdens en na de bevalling
echte kameraad hequote:
tijd gaat snelquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij kennen ons nog uit de funnyforums tijd
al meer dan 5 jaar jonguh![]()
ow ja, arcticaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
tijd gaat snelen nee was niet van funny dak je kende maar van arctica forum dat was et eerste forum waar ik ooit op kwam
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel bestquote:
Anders mijn radio lenen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake, he's long, seven miles
Ride the snake, he's old, and his skin is cold
geen radio op deze lacatie dus mijn mp3 spelert mee genomen
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
was altijd wel lachen daar iedereen die met elkaar overhoop lagen ik vond et wel best
ben toen naar een meeting geweest in utrecht heb daar zelfs nog een paar fotos van
en toen dat jaar in december kwam ik voor et eerst bij jou toen met mijn verjaardag
preciesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het maar werkt toch?
vage eisen aan de apk
quote:
mja was niet echt tof van de rest maar goed ik was er en we hebben ons prima vermaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat was toen ik hoogzwanger een meeting had georganiseerd en er last minute ineens bijna niemand kwam opdagen (en jij notabene wel op je verjaardag!!)
Dat doe ik dus ook nooooooooooooooit meer
Hoop kosten en moeite gehad
Ja en als je er een brandblusser en verbanddoos in hebt zitten kruisen ze nog "niet aanwezig" aan op het formulierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |